Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauheampaa sisustusmuotia kuin musta keittiö?

Vierailija
28.12.2019 |

Järkyttäviä ja ankeita tiloja. Niin luotaantyöntäviä, että sopivat laihdutusdieetiksi. Ei sellaisessa viihdy niin kauaa, että saisi ruokaa laitetuksi. Täysin no no!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on musta keittiö; onko helppo pitää siistinä? Näkyykö pöly ja rasva helposti?

Ei ole tullut mitään "uutta" näkyvää likaa tai pölyä, kahvojen ympärille tulevat mähnäjäljet ja muut roiskeet pyyhin normaalin siivouksen yhteydessä samalla tavalla kuin silloinkin kun keittiö oli vielä valkoinen.

Vierailija
22/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha on myös keittiö, jossa on yhdistetty mustat yläkaapit ja valkoiset alakaapit yms. Ei minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen keittiön ottaisitte nyt? Jotta se olisi ns ajaton. Olen juuri keittiöremppaamassa ja ajattelin valkoiset yläkaapit ja mustat alakaapit. Onko liian levoton?

Vierailija
24/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha on myös keittiö, jossa on yhdistetty mustat yläkaapit ja valkoiset alakaapit yms. Ei minulle.

Eikä minulle. Kodikkuus nolla.

Vierailija
25/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sellainen sieluton Ikea harmaa kaapisto ja "kylmät" muovipintaiset tasot tai harmaata kivitaso. Yäk...

Vierailija
26/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen keittiön ottaisitte nyt? Jotta se olisi ns ajaton. Olen juuri keittiöremppaamassa ja ajattelin valkoiset yläkaapit ja mustat alakaapit. Onko liian levoton?

Ei, älä laita. Niitä on nyt paljon ja ne eivät ole kutsuvia. Sitäpaitsi edustavat juuri tätä yhtä, ohimenevää aikaa.

Vierailija
27/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, älä laita. Niitä on nyt paljon ja ne eivät ole kutsuvia. Sitäpaitsi edustavat juuri tätä yhtä, ohimenevää aikaa.

No mitä sitten vaihtoehdoksi? Tuo on se mitä parissakin eri keittiöfirmassa suositeltiin.

Vierailija
28/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kutsuva? Mummo-pyökki? Pissankeltainen vanilja?

Vierailija
29/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin nyt mattavalkoiset kaapit ja tammitasot.

Vierailija
30/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten vaihtoehdoksi? Tuo on se mitä parissakin eri keittiöfirmassa suositeltiin.

Katsele vaihtoehtoja vaikka maailmalta. Mustia keittiöitä, enempää kuin mustia vauvanvaunuja sieltä et löydä. Eri värejä ja tyylejä kyllä. Ota rouva Google avuksi.

Vierailija
31/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tavoittelisi mitään universaalia ajattomuutta, vaan tekisin sellaiset joista itse pidän. Ainakin jos en heti olisi aikeissa myydä asuntoa.

Vierailija
32/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on myös ihmetyttänyt, että keittiöön valitaan niin marginaaliväritys: musta. Sellainen ei kestä aikaa.

Toisille ajankestävyys ei ole mikään juttu. Kestää mitä kestää, sitten rempataan. Ei kai siinä sen kummempaa?

Ei ole kovin ekologista eikä halpaa. En ole mikään ekohippi, silti pyrin hankkimaan itseä miellyttävää enkä trendikästä. Näin asiat tulee helpommin käytettyä elinkaarensa loppun.

Ei tuo ollut mikään vastausta vailla oleva kysymys, mutta.. Ei ole ekologista ei, eikä ole halpaa ei. Suurin osa ihmisistä elää ekologisesta näkökulmasta ihan päin persiitä eikä siinä keittiöremppa paljoa paina. Ja jos on pinkkaa uusia, niin siitäpä uusii vaan.

Ja ei, en remppaa keittiötäni blogistien vimmalla. Alkuperäinen kasariköökki, kodinkoneet toki vaihdettu.

Vierailija
33/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uusia tämän ison maalaistalon keittiön kokonaan. En vaan ole uskaltanut toistaiseksi, kun en halua saada huonompia tilalle. Haluaisin mieluusti maalaisromanttista, mutta jotenkin päivitettynä. Valkoista ei, koska sitä on niin paljon ja kaikilla.

Vierailija
34/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto, jossa on musta keittiö, on vaikea saada kaupaksi. Miettikääpä sitä.

Vierailija
35/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto, jossa on musta keittiö, on vaikea saada kaupaksi. Miettikääpä sitä.

Tulevat asukkaat laittavat kuitenkin kaiken uusiksi, joten ei mitään väliä.

Vierailija
36/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kokomustan kodin. Aivoni kuormittuvat helposti valosta ja väreistä joten pimeässä luolassa sielu lepää. Ja mitä vähemmän vieraita käy, sitä parempi.

T: Asperger

Vierailija
37/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsele vaihtoehtoja vaikka maailmalta. Mustia keittiöitä, enempää kuin mustia vauvanvaunuja sieltä et löydä. Eri värejä ja tyylejä kyllä. Ota rouva Google avuksi.

Ai ei löydy maailmalta mustia keittiöitä googlesta? Oletko nyt ihan varma?

Lakatkaa miettimästä mitä muut teidän sisutuksesta ajattelee, sisustakaa rohkeasti itseänne miellyttävillä elementeillä ja nauttikaa elämästä. Mielestäni surullista että ostaa asunnon ja sisustaa sitten sen mukaan että se miellyttää seuraavaa ostajaa. Oikeasti mitä helkkaria, eletään omistusasunnoissa kuin vuokralla.

Vierailija
38/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on musta keittiö; onko helppo pitää siistinä? Näkyykö pöly ja rasva helposti?

Ehkä ei ole sotkuisen ihmisen valinta mutta minusta ei näy mitenkään erityisesti.

Meillä tasot ja taustalevyt harmaata kiveä ja ne sen verran "kuviollista" ettei näy. Valkoisissa taustakaakeleissa näkyi huomattavasti enemmän lika jotka oli ennen.

Korkeakiiltovalkoinen (yläkaapeissa) on helppo pitää puhtaana mutta mattamusta alakaapeissa on haastavampi. Rasvalika näkyy mutta lähtee helposti pyyhkimällä. Sama lika se muissakin väreissä olisi eli...

Lattiassa tosi tumma, lähes musta vinyylilankku ja aiempaan vaaleaan peruslaminaattiin verrattuna armollisempi lialle. Aiemmin pesin lattian päivittäin keittiössä kun näkyi varpaanjäljetkin, nykyään riittää pari kertaa viikossa pesu.

Vierailija
39/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ruskea, vihreä, punainen, keltainen, sininen, pinkki, osanssi ja turkoosi keittiö.

Vierailija
40/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kylpyhuone.

Sukulaiseni kylppäri (ehtaa 80-lukua) on lattiasta kattoon oikein ärtsyn koboltinsininen, aina pönttöä ja allasta myöten. Ollut aikanaan tosi hieno varmasti. Mutta veikkaan että musta kylpyhuone on paljon pienempi paha kuin koboltinsininen, mustan kanssa kuitenkin käy yhteen moni väri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan