Onko jokin unelmasi käynyt joskus toteen?
Kommentit (33)
Sain lapsen jota ehdin toivoa vuosikausia. En ikinä unohda sitä miltä tuntui nähdä hänet ensimmäistä kertaa kätilön sylissä, oli kuin aika olisi pysähtynyt siihen hetkeen ja oli aivan hiljaista. Oikeasti ei tietenkään ollut vaan leikkaussalin normaalit äänet ympärillä.
Vieläkin tuon hetken muisto saa kyyneleet silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! ❤️
Tämä siis sille syöpään sairastuneelle.
Olen eronneen, työttömän yksinhuoltajan lapsi ja lapsuus oli köyhä ja vaikea. Haaveilin talosta, rahasta ja ydinperheestä, ja ne olen saanut. Kaikkeni teen pitääkseni ne, tiedän oikein hyvin että kaiken voi menettää.
Olen opetellut pitämään puoleni, harkitsemaan ratkaisujani ja yliempatisoimatta ketään.
Oon mikä oon, ja sen kanssa voin elää. Hurraa, kehitys!!!
Toivuin syövästä, vielä ei ole uusiutunut.
Ja löysin ihanan miehen eroni jälkeen, oltuani 8 vuotta sinkkuna.
Ihastuin mieheen, mutta olin 100% varma, etten ikinä saisi häntä kumppanikseni tai edes, että välillemme kehittyisi yhtään mitään molemminpuolista ihastustakaan. Nyt 6 vuotta myöhemmin olen hänen kanssaan naimisissa ja sitä on joskus edelleen vaikea uskoa, kun mietin mitä ajattelin tuolloin vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan tammikuussa unelmieni työssä, johon pääsemiseen olen panostanut vuosia. Tuntuu yllättävän luonnolliselta, siinä missä joskus aiemmin olisin hyppinyt riemusta. Nyt tuntuu vaan siltä, että näin olisi aina ollut.
Samoin. Välitiladuuni, mutta vuosien haave yhtä kaikki.
Sain, mutta unelmani päättikin toisin ja teki minusta rikkinäisen miehen. Onneksi lapset jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa herrasväen kakaroiden unelmoida työmiehen kakaroilla on liian kiire pitää tätä maata pystyssä
Tämä.
Tämä työmiehen kakara alkaa taas toteuttaa itseään, kuten hänenkin kakaransa.
Toivoin ettei unelmieni nainen saisi lapsia, mutta eikö joku hutilus senkin pannut paksuksi
En ole koskaan haaveillut kovin isoja, joten ovathan ne toteutuneet.
- New Yorkin näkeminen
- Pari jalkapalloreissua
Myös haaveiltu opiskelupaikka yliopistossa toteutui, mutta se olisi saanut jäädä toteutumatta.
Mulla oli kolme unelmaa, kun olin 9-vuotias.
Kaikki toteutuivat, koska tein niiden eteen töitä.
1. asuinpaikka aikuisena
2. ammatti
3. tytär (jonka sukupuoli oli onnenkantamoinen, mutta yksi lapsi kuitenkin)
Tsemppiä! ❤️