Noniin ja mies kaatoi sitten ruoantähteet wc-pöntöstä alas
Jestas mikä idiootti. "Kyllä näin voi tehdä!" Ei voi. Ei uskonut ja nyt riita päällä.
Raivostuttaa!!!! Ärsyttää tuo miehen piittaamattomuus.
Mitä ärsyttävää teidän puolisonne on viimeksi tehnyt?
Kommentit (11)
Olen minäkin noin tehnyt. Ei aina jaksa biojätettä viedä.
Lopeta vaahtoaminen.
So? Kyllä mäkin kaadan erityisesti nestepitoiset ruuantähteet, esim keitot pönttöön kun ne ei kestä biopussissa.
Mun mies haluais mättää ihan kaiken pois heitettävän sekajätteeseen. 15v yhteistä eloa ja olen saanut hänet jopa lajittelemaan paperin, metallin, lasin sekä tyhjät paristot. Tai ainakin silloin lajittelee kun olen paikalla vahtimassa. Meillä on oma kompostori, mutta silti päivittäin löydän biojätettä sekajätteen seasta!
Sopat kaadan itsekin pyttyyn, ja kastikkeet.
minäkin naisena tuuppaan kaiken alas menevän pönttöön. Enkä muutenkaan lajittele mitään jätteitä. Ajattelen kaikessa lähinnä omaa mukavuuttani. jos asiat voi tehdä helposti, en tee vaikeasti. ja tommosen nillittävän sekopään kuin sinä lemppaisin äkkiä kodistani ulos...
Miten vässyköitä pitää heteromiesten olla, että haisevan sillireiän takia kestävät aloittajan kaltaisia sekopäitä?
Sinne vessanpönttöön ei pitäis laittaa muuta kuin pissaa, kakkaa ja vessapaperia.
Rotta tulee kurkistamaan teidän pöntöstä ja huutaa: lisää
Vierailija kirjoitti:
minäkin naisena tuuppaan kaiken alas menevän pönttöön. Enkä muutenkaan lajittele mitään jätteitä. Ajattelen kaikessa lähinnä omaa mukavuuttani. jos asiat voi tehdä helposti, en tee vaikeasti. ja tommosen nillittävän sekopään kuin sinä lemppaisin äkkiä kodistani ulos...
Ihan oikeasti? Miten voi olla noin välinpitämätön ihminen?
No mikäs siinä rotille oikein mukava joulu. Eihän noin pitäisi tehdä, mutta myös turha riidellä, kun vahinko on jo tapahtunut. Otahan iisisti siellä.