Tulkaa piristämään surullista Vetistä
Kommentit (23)
Kyl se elämä siitä vielä lutviutuu!
Vierailija kirjoitti:
Kyl se elämä siitä vielä lutviutuu!
Niin, olisihan se parempi.
Vierailija kirjoitti:
Hali!
Kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet surullinen?
Koska tuntuu, että elämässä ei ole mitään tai ketään. Olen lomilla laitoksesta kotona, en halua palata takaisin, mutta eipä täälläkään sen mukavampaa ole.
Jokainen suhde, tai sen yritys epäonnistuu.
Vierailija kirjoitti:
[piristystä]
👍🐣
🐥
Ota ihan iisisti. Mullakin aukesi elämä vasta lähes kolmikymppisenä mutta sen jälkeen onkin ollut mukavaa.
Se on tuo ikä, kun ei ole enää lapsi muttei vielä aikuinenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota ihan iisisti. Mullakin aukesi elämä vasta lähes kolmikymppisenä mutta sen jälkeen onkin ollut mukavaa.
Kyhjötän sängyn nurkassa ja koitan kestää.
Vähän samanlainen fiilis kuin lapsena koulua edeltävänä iltana, loman loputtua, kun tietää että huomenna täytyisi mennä taas kouluun nöyryytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on tuo ikä, kun ei ole enää lapsi muttei vielä aikuinenkaan.
Ei se iästä johdu. Ei oikeasti.
Onko piparkakkutalo jo syöty? 😋
Ihmissuhdehommat on vaikeita, välillä yhtä sahaamista, nousua ja laskua. Miten yrityksesi meni pieleen?
Mutta pärjäile Vetis! 😘
Vierailija kirjoitti:
Onko piparkakkutalo jo syöty? 😋
Ihmissuhdehommat on vaikeita, välillä yhtä sahaamista, nousua ja laskua. Miten yrityksesi meni pieleen?
Mutta pärjäile Vetis! 😘
Ei sitä ole vielä syöty, liikaa syömistä muutenkin. :D
No kun toinen asuu niin kaukana, joten ei siitä tule mitään hänen mielestä.
Koitan pärjätä, koita sinäkin! 😊
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista huomiohuoraamista :O
Joo siis aikamoista on. Laitanko vielä p*rsekuvia?
Pahimpaan Surku-fiilikseen auttaa usein se, et katsoo pari jaksoo Muumeja ja vetää samalla jäätelöä suoraan paketista. ❤️
Mä ymmärrän sua Vetis. Jos vanhemmat ei välitä, niin se on raskasta. Mun äiti ajoi mut aina pois kotoa yms. Tsemppiä. T. Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Pahimpaan Surku-fiilikseen auttaa usein se, et katsoo pari jaksoo Muumeja ja vetää samalla jäätelöä suoraan paketista. ❤️
Katson sitä Hullu hullumpi yläaste -sarjaa, vanhat ajat tulee mieleen. Ihan hauskakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sua Vetis. Jos vanhemmat ei välitä, niin se on raskasta. Mun äiti ajoi mut aina pois kotoa yms. Tsemppiä. T. Ammattivalittaja
Hmm... kyllä ne välittää, niistä on vain hyvin vaikea välittää takaisin, varsinkin epävakaasta äidistä.
Sinulla on ollut rankka lapsuus/nuoruus, pahoittelen, tasan ei mene kortit.
Hali!