Alkoholijuomienne määrä jouluna 24.-26.12.2019
Meitä kaksi ihmistä ja meni aivan liikaa alkoholia. 3l punaviiniä, 24kpl x 0,33l tlk keskariolutta, 4kpl puolen litran lonkerotölkillistä ja 10kpl nelostölkkiä 0,5l.
Kommentit (120)
Aattona meni 1 prk olutta 0,33 l ja samoin joulupäivänä.
Ei mennyt yhtään. Aaton ateria syötiin appivanhemmillani jotka eivät käytä alkoholia ja sen jälkeen autolla iltahartauteen ja kotiin. Ei tehnyt mieli alkoholia joulu-tai tapaninpäivänäkään. Jouluruoka on meillä niin kotiruokamaista että mieluummin vettä, maitoa tai piimää sen kanssa.
0. Kittasin aikoinaan tarpeeksi ja nyt olen ollut 17 raitis. Ja en kyllä alkoholia kaipaa ollenkaan.
T.N 48
Meillä juotiin aattona, joulupäivänä, sekä tapanina kumpikin yksi mukillinen glögiä miehen kanssa. Sekoitussuhde oli 2/3 osaa kuumaa glögiä tölkistä ja sekaan 1/3 osaa punaviiniä.
Baarikaapissa on yli kolmekymmentä pulloa alkoholia, laatuja on laidasta laitaan, olutta ja lonkeroakin on yli viisikymmentä litraa ja myös kuoharia on useampi pullo. joten juotavaa olisi kyllä ollut.
Joulu ja juominen ei vaan sovi yhteen, nyt osui joulu vielä arkipäiville, niin ei missään nimessä.
Tuleva uusi vuosi menee varmasti samalla kaavalla, koska aatto on tiistaina.
1 valkoviinispritz (1 osaa viiniä ja 3 osaa vissyä) aattopäivällisellä ja toinen joulupäivällisellä.
Olen alkoholisti, mutta en sentään viitsi pilata lasten joulua. En kyllä taida pilata välipäiviä tai uuden vuoden juhliakaan näillä näkymin. 😆
3 pulloa viiniä kolmessa päivässä, kuuden aikuisen kesken.
3 lasillista punaviiniä ja viskin jämät (ehkä 1 cl) yhteensä.
Ei yhtään. Ennen joulua maistoin yhden siemauksen kaverin juomasta, kun olimme matkoilla ja juoma oli jokin paikallinen erikoisuus.
2 pulloa viiniä, baarissa lisäksi piccolo pullo kuoharia ja viiniä sekä yksi lonkero ja siideri.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla join siideriä paljussa lasten mentyä nukkumaan. En jaksanut ihan koko 0,33 tölkkiä.
Onko tässä negapeukutettavaa se että äiti/isä on juonut lähes yhden alkoholiannoksen vai se että ei ollut jaksanut juoda sitä? 🤣 Sama se, pieleen menee kuitenkin.
4 pulloa viiniä ja olutta kai 3 laatikkoa.
1 pullo punaviiniä joulupäivän iltana, 2 saunasiideriä Tapaninpäivänä.
Aattoiltana 2 lasia punaviiniä jouluaterialla. Joulupäivänä ykkösolut saunassa. Siinä ne taisi olla?
1 plo Henkelliä, 1 paukku Bailey'stä ja 2 siideriä yhteensä koko jouluna. En missään vaiheessa edes hiprakassa. Mun mittapuun mukaan mulla oli korkiton joulu.
Kuusi aikuista: yksi pullo punkkua, yksi hehkuviiniä. Kolme meistä ei juonut lainkaan alkoholia.
Ite join 15% blossa-glögipullon :) Olen lapseton ja luuserXD
Joulu Espanjassa. 2 ihmistä joi: 1 kattilallinen jouluboolia, 1 pullo punkkua, 1 pullo valkoviiniä, 2 pulloa olutta.
En juonut yhtään, mies joi isänsä kanssa pari kaljaa saunan jälkeen. Siinä koko perheen alkoholit
Vietin joulun yksin flunssassa. Ei pisaraakaan alkoholia. Jos perhe olisi ollut kotona, lasi viiniä olisi mennyt.