Keskustelua fantasioista itsetyydytyksen aikana?
Olen kuullut etteivät normaalit heteronaiset ajattele koskaan runkatessaan omaa miestään jonkun toisen naisen kanssa...ja jos ajattelevat ovat taipuvaisia lesbouteen. Kun taas miehille sitävastoin olisi yleistäkin runkatessa fantasioida jonkun toisen miehen panevan sitä omaa naistaan...pitääköhän tämä paikkaansa?
Seuraava kysymys on suunnattu lähinnä muille naisille jotka ovat parisuhteessa miehen kanssa...mutta siis ajatteletteko te koskaan runkatessanne miehenne panevan jotakuta toista naista (vai onko ajatus mielestänne löähinnä iljettävä)? Ja jos, niin tunnetteko seksuaalista vetoa myös naisiin?
Kommentit (18)
Olen umpiheteronainen ja täytyy myöntää, että en ole ikinä koskaan kertaakaan fantasioinut miehestäni toisen naisen kanssa. Ajatus tekee minut lähinnä surulliseksi, tosi surulliseksi ja loukatuksi, melkein itkemään, joten seksifantasiana ei oikein toimi. Joskus olen fantasioinut meistä kyllä orgioissa, mutten niin, että mieheni olisi toisen kanssa. Jos olen fantasioinut ryhmäseksistä niin siinä on ollut 1-3 miestä kanssamme. Mieheni ei ole bi, joten en usko, että tulee käymään toteen.
"Kun taas miehille sitävastoin olisi yleistäkin runkatessa fantasioida jonkun toisen miehen panevan sitä omaa naistaan...pitääköhän tämä paikkaansa?"
Miehet taas voisivat vastata tähän.
Vierailija kirjoitti:
"Kun taas miehille sitävastoin olisi yleistäkin runkatessa fantasioida jonkun toisen miehen panevan sitä omaa naistaan...pitääköhän tämä paikkaansa?"
No en kyllä. Fantasioin vaimosta tyydyttämässä itseään.
M49
Olen nainen ja fantasioin aina masturboidessa siitä kuinka mieheni panee jotain todella kuumaa naista ja ei vain voi mitään itselleen ja himolleen. Mutta ei, en ole bi koska mieheni ja se kiima on se joka sytyttää jaa saa minut kiihottumaan. Todellisuudessa olen aika mustasukkainen persoona eli ei onnistuisi tosi elämässä. Itseäni en arvosta sen vertaa että pystyisin masturboidessa ajattelemaan itseäni mihinkään tilanteeseen tai että se olisin minä jota mieheni niin himoitsee. Hiukan outoa ehkäpä mutta hyvät orgaamit irtoaa mutta kurjaa että sen jälkeen olo on hieman ahdistunut.
N35
Omasta vaimosta unelmoin. Milloin missäkin tilanteessa.
Onneksi unelmat käyvät välillä toteenkin. Harvoin, mutta kuitenkin.
Ei, eivät miehet fantasioi toisesta panemassa omaa vaimoa vaan itsensä panemassa satunnaista toista naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei, eivät miehet fantasioi toisesta panemassa omaa vaimoa vaan itsensä panemassa satunnaista toista naista.
Näin. Itse ainakin muutamaa naista fantasioin silloin, joskus myös vaimon kanssa rakastellessa fantasioin jotain muuta naista.
Rakastelua sellainen 250 kertaa vuodessa oma juttu päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Itse ainakin muutamaa naista fantasioin silloin, joskus myös vaimon kanssa rakastellessa fantasioin jotain muuta naista.
Rakastelua sellainen 250 kertaa vuodessa oma juttu päälle
Höpö höpö. Sinä mitään rakastele vaimoasi kun samalla kerran mietit muita naisia. Ihan panemista ja omien paineiden purkua se on.Miesten "rakkaus" on ihan puppua.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat juttunsa, ei kannata mennä liiaksi yleistämään. Ja ainakin itselläni se 'juttu' vaihtelee tilanteen mukaan.
Minulla toimii 'virikkeenä' oikein hyvin sellainen skenaario, missä kuvittelen kun toinen mies panee vaimoani, etenkin jos kyseessä on joku (puoli)tuttu. Mutta vastaavasti toisaalta tykkään myös kuvitella itseäni panemassa jotain tuttua naista, esim. vaimoni ystävätärtä tai entistä au-pairia jne.
Jaahas, pitääkin lähteä tästä aamurunkulle... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelua sellainen 250 kertaa vuodessa oma juttu päälleHöpö höpö. Sinä mitään rakastele vaimoasi kun samalla kerran mietit muita naisia. Ihan panemista ja omien paineiden purkua se on.Miesten "rakkaus" on ihan puppua.
Höpöttele vaan, kateutta se höpinäsi on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri näin. Miten siitä että vieras panisi omaa naista voisi saada itselle mitään kiksejä, sehän on sama kuin toivoisi että naapuri voittaa lotossa.
Vierailija kirjoitti:
Naiselta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelua sellainen 250 kertaa vuodessa oma juttu päälleHöpö höpö. Sinä mitään rakastele vaimoasi kun samalla kerran mietit muita naisia. Ihan panemista ja omien paineiden purkua se on.Miesten "rakkaus" on ihan puppua.
Höpöttele vaan, kateutta se höpinäsi on.
Miten ihmeessä olisin kateellinen siitä että joku käyttää vaimoaan panoalustana? Eipä ole sinullakaan kaikki muumit laaksossa.
No voi h*lvetti varmaankin vajaa promille pitkissä (esim. 7+ v) liitoissa elävistä ihmisistä ei ole koskaan fantasioinut mistään muusta kuin itse tilanteesta seksin aikana (jos parilla siis vielä on kiinnostusta fyysiseen seksiin). Todennäköisyys, että promillen edustaja kohtaisi kaltaisensa on hänellekin 1/1000. Että onnea etsintään! Aika monta miestä ja naista täytyy käydä läpi jos tahtoo olla ajatuspoliisi.
Eri nainen (en fantasioi miehestäni toisten naisten kanssa, mutta hän varmasti fantasioi siitäkin)
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin itsestäni touhuamassa tyttöystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja fantasioin aina masturboidessa siitä kuinka mieheni panee jotain todella kuumaa naista ja ei vain voi mitään itselleen ja himolleen. Mutta ei, en ole bi koska mieheni ja se kiima on se joka sytyttää jaa saa minut kiihottumaan. Todellisuudessa olen aika mustasukkainen persoona eli ei onnistuisi tosi elämässä. Itseäni en arvosta sen vertaa että pystyisin masturboidessa ajattelemaan itseäni mihinkään tilanteeseen tai että se olisin minä jota mieheni niin himoitsee. Hiukan outoa ehkäpä mutta hyvät orgaamit irtoaa mutta kurjaa että sen jälkeen olo on hieman ahdistunut.
N35
Minulla on tismalleen tämä sama.
Fantasioille on tilaa. Se mikä kiihottaa yhtä, voi toiselle olla ihan yhdentekevää tai vastenmielistä. Kaikkien fantasioiden toteutus ei vain ole suotavaa. Jätetään toisten tuomitseminen vähemmälle.
kun sormetan, niin unelmoin yleensä muista miehistä kuin omasta. joskus harvoin saatan unelmoita naisten välisestä touhusta ja silloin kuvittelen touhuavani lsan kanssa.
Kyllä nimenomaan fantasioin, että mies panee jotain toista naista. Itse olen kyllä harrastanut seksiä kolmen kimpoissa(2naista 1mies) ja siinä tietysti harrastanu myös tyttöjen juttuja. Mutta ihan kiva on katsoa vierestä ihan heterojen hommailua.
Koskaan en runkatessa mieti kahden naisen touhuja.
Pakko sanoa, että oon jopa sen verran hc, että kun mies kärähti pettämisestä, se paransi meidän seksielää melko tavalla puoleksi vuodeksi 😄
Mielenkiintoinen kysymys. Ei kyllä näin naisena ole tullut fantasioitua miehestäni kenenkään toisen naisen kanssa, tai toisista naisista. Muista miehistä kylläkin.