Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veli tunki kylään samaan aikaan, kun

Vierailija
27.12.2019 |

itse vierailen mieheni luona. Emme tällä hetkellä asu yhdessä, koska mieheni sai puolisen vuotta sitten eräästä toisesta maasta töitä ja opiskelun takia (vielä toukokuuhun asti koulua jäljellä) en voinut lähteä mukaan. No, kouluni loma-aikoina, kuten esim. nyt joulunaikaan tapaamme toisiamme, nyt jouluna ruhtinaallisesti jopa 2 viikkoa. Ihanaa, eikö? Sitäpä minäkin. Mutta kuinkas kävikään! Miehen veli (joka myös asuu toisessa maassa ja jota veli näkee noin kerran vuodessa, eivät ole mitenkään super läheisiä mutta ihan ok välit) lähettikin viestiä, että halusi tulla tänne maahan x nyt kylään kun hänelläkin sopivasti jouluna vapaata. Mies kysyi minulta, onko tämä ok ja korosti että kokee olevansa jonkinlaisessa kiitollisuudenvelassa veljeä kohtaan (aikanaan tämän veljen, huom ikisinkun ei parisuhteessa olevan miehen, luona saanut majailla ja nyt kokee että pitää tehdä vastapalvelus). Sanoin että no jos korkeintaan jotain 5 päivää on kylässä niin siedän vielä. Ok, veli tuli kylään. Kuljetettiin kaikkialla, vietiin bilettämään, syömään, hengattiin tämän kanssa muutenkin 24/7 ja nukkuukin miehen kaksion toisessa huoneessa (sohvalla) ohuen seinän takana. Voitte varmaan arvata, kuinka monta kertaa on tullut esim. seksiä harrastettua tänä aikana. Ai niin muuten, sanoin että maksimi 5 päivää. Veli on majaillut täällä jo 20.12. lähtien, päivä sen jälkeen kun itse saavuin tänne. Viikko täynnä ja loppua ei näy!!! Tänään miehen piti jo mennä töihin ja minä ravasin koko tämänastisen päivän kaupungilla veljeä kuljettamassa (ei osaa paikallista julkista liikennettä eikä halunnut autoilla eikä ymmärrä maan kieltä yhtään). Jumaliste. Muilla kokemuksia vieraista jotka eivät tajua lähteä? Olkoon kuinka perhettä tahansa mutta onko aivan v"tun pakko änkeä kylään juuri silloin kun toiset haluaisivat hoitaa parisuhdettaan? Kyllä tämä etäisyys syö ihmistä jo muutenkin, mutta että paria viikkoa parin kuukauden välein emme saa rauhassa nähdä? Miksi juuri nyt? Eikö niitä vapaita oikeasti ollut muulloin? Ymmärrän kyllä että jouluna haluaa perhettä nähdä mutta että viikon! Ja tämä mies asuu vielä lähempänä mieheni nykyistä asuinmaata kuin minä, joka jouduin siis lentämään tänne. Tämä ajeli muina miehinä autollaan ja juuri nyt s""tana. Olen epätoivoinen, väsynyt, haluan olla miehen kanssa kahden. Kuinka tilannetajuttomia jotkut voivatkaan olla :( Yritän tänään puhua vielä miehelleni tästä jahka töistä tulee mutta halusin vain avautua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen av-mamma, joka haluaa päättää, ketä mies tapaa ja milloin. Miehen omassa kodissa saa käydä vain vaimon suostumuksella.

Vierailija
22/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kokeulisit miten seksi sujuu miehen veljen kanssa jos miehesi on kerran impotentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän veli ole kutsuttuna paikalla jotta aloittajan miehen ei tarvitse harrastaa seksiä aloittajan kaltaisen suohirviön kanssa.

Veljekset ihmettelevät kauanko jaksat roikkua paikalla ennen kuin tajuat lähteä.

Vierailija
24/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen pelkkä pano, niin miksi olemme kihloissa? En usko toiseen naiseen, mieheni on seksuaalisesti muutenkin melko ujo jo kahden kesken, siihen vielä että joku veli on oven takana aktia kuulemassa niin voi elämä. Suihinot toja (pari) enempää ei ole ollut. Ne voi sentään melko hiljaa tehdä mutta mies on.. no.. aika äänekäs..

Seksuaalisesti ujo, mutta äänekäs?

Vierailija
25/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä olet ottanut suihin, mutta itse et ole saanut mitään. Eiköhän se mies ole ihan tyytyväinen tilanteeseen. Eihän sinun saamisesi mitään hänelle merkitse.

Alkaisin etsimään vähemmän itserakasta miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi