Miehen veli tunki kylään samaan aikaan, kun
itse vierailen mieheni luona. Emme tällä hetkellä asu yhdessä, koska mieheni sai puolisen vuotta sitten eräästä toisesta maasta töitä ja opiskelun takia (vielä toukokuuhun asti koulua jäljellä) en voinut lähteä mukaan. No, kouluni loma-aikoina, kuten esim. nyt joulunaikaan tapaamme toisiamme, nyt jouluna ruhtinaallisesti jopa 2 viikkoa. Ihanaa, eikö? Sitäpä minäkin. Mutta kuinkas kävikään! Miehen veli (joka myös asuu toisessa maassa ja jota veli näkee noin kerran vuodessa, eivät ole mitenkään super läheisiä mutta ihan ok välit) lähettikin viestiä, että halusi tulla tänne maahan x nyt kylään kun hänelläkin sopivasti jouluna vapaata. Mies kysyi minulta, onko tämä ok ja korosti että kokee olevansa jonkinlaisessa kiitollisuudenvelassa veljeä kohtaan (aikanaan tämän veljen, huom ikisinkun ei parisuhteessa olevan miehen, luona saanut majailla ja nyt kokee että pitää tehdä vastapalvelus). Sanoin että no jos korkeintaan jotain 5 päivää on kylässä niin siedän vielä. Ok, veli tuli kylään. Kuljetettiin kaikkialla, vietiin bilettämään, syömään, hengattiin tämän kanssa muutenkin 24/7 ja nukkuukin miehen kaksion toisessa huoneessa (sohvalla) ohuen seinän takana. Voitte varmaan arvata, kuinka monta kertaa on tullut esim. seksiä harrastettua tänä aikana. Ai niin muuten, sanoin että maksimi 5 päivää. Veli on majaillut täällä jo 20.12. lähtien, päivä sen jälkeen kun itse saavuin tänne. Viikko täynnä ja loppua ei näy!!! Tänään miehen piti jo mennä töihin ja minä ravasin koko tämänastisen päivän kaupungilla veljeä kuljettamassa (ei osaa paikallista julkista liikennettä eikä halunnut autoilla eikä ymmärrä maan kieltä yhtään). Jumaliste. Muilla kokemuksia vieraista jotka eivät tajua lähteä? Olkoon kuinka perhettä tahansa mutta onko aivan v"tun pakko änkeä kylään juuri silloin kun toiset haluaisivat hoitaa parisuhdettaan? Kyllä tämä etäisyys syö ihmistä jo muutenkin, mutta että paria viikkoa parin kuukauden välein emme saa rauhassa nähdä? Miksi juuri nyt? Eikö niitä vapaita oikeasti ollut muulloin? Ymmärrän kyllä että jouluna haluaa perhettä nähdä mutta että viikon! Ja tämä mies asuu vielä lähempänä mieheni nykyistä asuinmaata kuin minä, joka jouduin siis lentämään tänne. Tämä ajeli muina miehinä autollaan ja juuri nyt s""tana. Olen epätoivoinen, väsynyt, haluan olla miehen kanssa kahden. Kuinka tilannetajuttomia jotkut voivatkaan olla :( Yritän tänään puhua vielä miehelleni tästä jahka töistä tulee mutta halusin vain avautua.
Kommentit (25)
Onko se sama mies, kun tossa toisessa aloituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että sinä haluaisit hoitaa parisuhdettasi. Miehesi ei halua.
Voit olla varma että jos miestä haluttaisi harrastaa s*eksiä kanssasi niin hän olisi ajanut veljensä pois esim. vaikka 2-3 tunniksi jonnekin ihan ilman mitään ongelmaa. Miestäsi ei vaan ole kiinnostanut tehdä näin.
Kuulostaa siltä että miehesi on löytänyt uuden kiinnostavamman naisen sieltä ulkomailta. Sinä olet nyt vaan pakollinen paha.
Tämä.
Jos mies haluaisi olla kanssasi hän kyllä kertoisi veljelleen ei niin kauniisti että ”fuc*k off” - haluan olla tän naisen kanssa nyt. Veli ymmärtäisi sen aivan täysin ja korjaisi luunsa pois samantien.
Vierailija kirjoitti:
Noin voi käydä myös Porvoossakin.
Joo no jos jo tällainen tilanne on jotain trollausta sinulle, niin ole onnellinen ettei sinun miehesi sukulaiset ole näin omituisia. Todella helpolla olet päässyt!
Olet pelkkä pano, veli on aina veli.
Muutoinkin todella karmivaa, että kuvittelet olevasi joku maapallon keskipiste. Itse antaisin kenkää välittömästi.
Holy wall of text, Batman!
Miten se kolmas henkilö samassa huoneistossa haittaa seksin harrastamista? Ihan todistetusti seksiä voi harrastaa vaikka se kolmas ihminen nukkuisi samassa sängyssä, se on vain halusta kiinni.
Taidat tehdä kärpäsestä härkäsen :)
Jos olen pelkkä pano, niin miksi olemme kihloissa? En usko toiseen naiseen, mieheni on seksuaalisesti muutenkin melko ujo jo kahden kesken, siihen vielä että joku veli on oven takana aktia kuulemassa niin voi elämä. Suihinot toja (pari) enempää ei ole ollut. Ne voi sentään melko hiljaa tehdä mutta mies on.. no.. aika äänekäs..
---minä ravasin koko tämänastisen päivän kaupungilla veljeä kuljettamassa (ei osaa paikallista julkista liikennettä eikä halunnut autoilla eikä ymmärrä maan kieltä yhtään).---
Jos on viiden tähden palvelu, niin mihinpä sitä kiirehtimään. Jätkä viipyy nurkissa tasan niin kauan kuin teet/teette hänen olonsa lokoisaksi. Sitten kun meininki muuttuu tylsäksi (= lopetatte passaamisen), on toivoa että lähtee kotiinsa.
Suku on suku = tärkein. Törkeää olla toisen veljeä ajamassa pois. Toivottavasti mies tajuaa millainen olet, ennenkuin vihille vie. Kihlaus on vasta lupaus, ei sen enempää.
Ettei olisi niin, että se ei-toivottu vieras oletkin sinä, ap. Ymmärrä jo lähteä.
Te näette parin kk välein, veli käy kerran vuodessa. Jos nyt tämä loma menee näin, niin teillä on kyllä aikaa olla vielä yhdessä. Älä tee tästä mitään hepulia, keskittyä vielä kiehnätä kaksinkin.
Jospa se veli ajattelee, että te näätte vähän väliä, mutta kerrankin kun se tulee käymään, niin miks sen muijan pitää kiehnätä siinä kokoajan kunte näätte muutenkin niin paljon useammin.
Älä vaan rupee lyömään mitään kiilaa veljesten väliin, nimittäin siinä häviät vain sinä. Vähän kärsivällisyyttä nyt.
Lähde yksin paikalliseen, etköhän munanhimossasi löydä jonkun koloosi.
Anna sille veljelle kunnon perspano vässykkä-äijäsi ollessa duunissa. Seksit hoidettu.
Ongelma on miehesi (ja osittain myös sinä, kun suostuit tuohon). Sinun olisi pitänyt sanoa, että ei käy, kun miehesi kysyi onko veljen vierailu ok. Veli olisi aivan hyvin voinut tulla aiemmin tai myöhemmin, JA olla hotellissa tai Airbnb:ssa. Ja miksi ihmeessä kuskasit häntä ja veit nähtävyyksiin, jos et halunnut?
Ota tämä varoituksena. Seuraavalla kerralla sanot miehelle, miten haluat asioiden oikeasti menevän. Jos mies ei välitä siitä mitä sinä haluat niin se on aika selkeä merkki siitä, että mies ei välitä sinusta, ainakaan tarpeeksi että hänen kanssaan kannattaisi mennä naimisiin.
Miksi jäit miehen luo jos sinne tuli sukulainen. Pääset omaan kotiin lepäämään? Ei tarvitse suostua veljen seuraksi /kyydittämään, kai mies osaa itse kuljettaa veljensä tai bussi.
Näyttää siltä että sinä haluaisit hoitaa parisuhdettasi. Miehesi ei halua.
Voit olla varma että jos miestä haluttaisi harrastaa s*eksiä kanssasi niin hän olisi ajanut veljensä pois esim. vaikka 2-3 tunniksi jonnekin ihan ilman mitään ongelmaa. Miestäsi ei vaan ole kiinnostanut tehdä näin.
Kuulostaa siltä että miehesi on löytänyt uuden kiinnostavamman naisen sieltä ulkomailta. Sinä olet nyt vaan pakollinen paha.