Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kun on läheinen sisaruksensa kanssa?

Vierailija
27.12.2019 |

Mulla on isosisko, olemme siis siskokset mutta ei olla koskaan oltu mitenkään läheiset. Hyvät välit ja tullaan juttuun, ei siinä mitään mut en koe tarvetta olla usein tekemisissä. Tiedän sisaruksia jotka on päivittäin yhteydessä ja ovat kuin parhaat kaverit toisilleen. Kiinnostaisi tietää että kun oma sisko/veli on niin läheinen niin onko se silloin enemmän kuin esim paras kaveri? Mun paras kaveri on mulle läheisempi kuin siskoni. Osaan olla vapaammin hänen kanssaan ja meillä on jotenkin niin sama rytmi tai jotain. Olis hienoa, jos oma siskoni olisi myös paras kaverini.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin läheinen kaveri. Ei se verisukulaisuus mitään lisäarvoa anna.

Vierailija
2/5 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruus on parasta maailmassa, aina tuttu ja turvallinen, side ei katkea, aina olkapää ja lohtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun oman sisaruksen kanssa. Ollaan noin kolmekymppisiä. Meillä on melkeinpä yhteinen kieli ja omat jutut, joita ei kukaan muu ymmärrä. Me ollaan toki hyvin erilaisia, mutta me ollaan kehitetty kaiketi aika ainutlaatuinen suhde keskenämme.

Lapsena me ei tultu toimeen oikeastaan lainkaan. Hän oli mua kohtaan jopa väkivaltainen, mutta hän pysyi muhun yhteydessä ja selvitti oikeasti omat mielenterveysongelmansa. Kun mä kaiketi tajusin, etten pääse hänestä eroon, ruvettiin viettämään enemmän aikaa keskenämme ja tapahtui ties mitä. Huomattiin, että voidaan luottaa toisiimme. Lopulta me muutettiin yhteen ja yhteiselo sujuu aika hyvin. Me ymmärretään toisiamme.

Me käytiin läpi lapsena asioita, joita moni ei ymmärrä tai koe ikinä. Sen takia me ollaan kai osattu tukea ja auttaa toisiamme eri tavalla kuin muut. On myös kai helpottavaa, ettei niitä asioita tarvitse edes yrittää selittää. Mulla on ollut ystäviä ja kumppaneita, mutta tämän sisaruksen kanssa meillä on erilainen suhde.

Vierailija
4/5 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siskoni on ns. erityinen.

Koen että meillä on sukulaisuus, jossa voin auttaa häntä erilaisissa elämäna asioissa. Ja sitten taas toisaalta hän on antanut niin minulle vanhemmilleni kuin lapselleni tietoa elämän tosiasioista.

Vierailija
5/5 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta. Ja joo, siskoni on mulle paljon enemmänkin kuin paras ystävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän