Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotun miehen jättämisestä ilman orgasmia. Olenko outo vai onko muita joita moinen kiihotaa?

N28
27.12.2019 |

Eli pidän siitä vallan tunteesta ja miehen hämmennyksestä kun annan hänelle seksiä mutta kesken nousen päältä pois tai muuten keskeytän yhdynnän ja ilmoitan että tämä on nyt tässä.

Itse olen sinkku ja olen tehnyt tämän useammalle yhden illan jutulle.

Onko muita jotka harrastaa tätä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo tarkoituksellisena mieltymyksenä erikoinen, mutta toteutuksena aivan normaalia käytöstä miehiltä eli miksei nainenkin voisi niin tehdä.

Oikeastaan vain hyvä, että joku tekee!

Sehän ei ole mikään harvinaisuus, että mies lopettaa seksin ennen kuin nainen on saanut orgasmin.

Vierailija
22/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo tarkoituksellisena mieltymyksenä erikoinen, mutta toteutuksena aivan normaalia käytöstä miehiltä eli miksei nainenkin voisi niin tehdä.

Oikeastaan vain hyvä, että joku tekee!

Sehän ei ole mikään harvinaisuus, että mies lopettaa seksin ennen kuin nainen on saanut orgasmin.

Eikä mitenkään erikoista, että nainen lopettaa seksin, eikä kumpikaan saa orgasmia tai mitään muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen jättänyt mieheni 12 vuodeksi ilman orgasmia, tai siis kokonaan seksittä. Tilanne kiihottaa mua kovasti. Nytkin tulee kuuma kun ajattelen asiaa. Viime viikolla oli aika kovat tuulet ja piti nostaa pressukatos pois aukealta pihalta. Ensi viikolla täytyy käydä kirjastossa.

Vierailija
24/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä harrastetaan meillä yhteisestä sopimuksesta. Mies saa laueta 1-2 kertaa viikossa valitsemallani tavalla ja hetkellä. En kerro koskaan etukäteen. Joskus pukeudun ulos mennessä houkuttelevasti, mutta kotiin tullessa minä olen ainoa, joka saa. Minulla on lupa määrätä miehelle 24 h:ksi myös siveysvyö ja teen sen silloin kun aistin, että hän on niin kiihkoissaan, että voisi sortua luvatta masturboimaan. Minua tämä valta kiihottaa suunnattomasti ja miehessäkin turhautuminen kääntyy aina lopuksi kiihkoksi. Joskus toistuvasti miehen laukeamisen rajalle vienti edellyttää myös sitomista, koska muuten hän saattaisi hoidella itsensä loppuun. N37

Vierailija
25/29 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa. Sänkyyn sidottu ja eroottisesti kunnolla härnätty mies jostain syystä on innokas antamaan ihanaa suuseksiä. Saatuani ensin itse laukaisen usein hänetkin, mutta toisinaan jätän ilman :)

Vierailija
26/29 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tule esim muutamaan päivään, niin silloin energiatasot nousevat, liittyen myös paljolti testosteronitason nousuun. Omalta kohdalta voin sanoa että olen mieluusti tulematta parikin viikkoa, rouvani kyllä saa tulla joka kerta. Tykkään olla energinen, kiihottunut, palvelualtis rouvalleni 😊

Vierailija
27/29 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusaaminen pahasta ole, päinvastoin se tuo kutkuttavan jännityksen, kun ei voi olla etukäteen varma pääseekö laukeamaan. Meillä on muutamia juttuja, joita kotona pikku ilkimyksen kanssa harrastetaan silloin kun on aikaa.

Alla kaksi esimerkkiä, joista on muodostunut klassikoita. 

Suikkaripeli: Se on hakenut muotoaan, mutta nykyisin säännöt ovat vakiintuneet ja hyviksi havaitut. Useimmiten vaimo heittää haasteen peliin, joskus jopa itsekin. Ensimmäisessä erässä on mun vuoro nuolla. Sitä pitää jatkaa niin kauan kun hän haluaa. Jos jättää kesken, niin pelikin on ohi. Säännöissä on maksimiaika puoli tuntia, mutta useimmiten riittää kun on saanut orgasmin nuoltua. Toisessa erässä ei ole enää yhteistä tavoitetta. Hänen tavoitteensa on saada minut aivan laukeamisen rajoille ja lopettaa siihen. Maksimiaikaa ei ole määritelty. Voin toki lopettaa pelin kesken, jos siltä tuntuu. Taktiikkapuoli sinänsä on itsestään selvyys. Yritän peitellä, että olen tuloillani ja yritän ikään kuin yllättäen roiskaista lastin. Mutta ei se niin helppoa ole. Jostain sen vaan huomaa etukäteen. Vaikeusastetta lisää sekin, että hän ottaa kalun välillä pois suusta ja pitää pienen tauon. Hän ei tyydy helppoihin voittoihin, vaan haluaa antaa mahdollisimman pitkitetyn käsittelyn ja jättää sitten ilman. Se toisaalta antaa minullekin mahdollisuuden ja hän kyllä hävitessään nöyrästi sananmukaisesti nielee tappion. Aikalailla fifty-fifty nuo menee. Voi olla, että antaa joskus tahallaankin mun tulla, että mielenkiinto peliä kohtaan säilyisi. Jos häviän pelin, niin hänellä on lisäbonuksena oikeus vaatia minua nuolemaan uudestaan ensimmäisen erän säännöillä.

Hoitsun terveystarkastus: Kupletin juoni on yksinkertainen. Menen terveystarkastukseen toivoen, että sen yhteydessä otettaisiin spermanäyte hoitsun avustamana. Tarkastuksessa suoritetaan erektiokuntotutkimus, joka edellyttää rajoille asti kiusaamista luotettavien lääketieteellisten tutkimustulosten saamiseksi. Hoitsu tekee tutkimuksen kumihanskat käsissään, ammattimaisesti välttäen ennenaikaista siemensyöksyä. Terveystarkastuksesta on myös laajempi versio, johon sisältyy hieman kivuliaitakin tutkimuksia ja testejä. Pahimmassa tapauksessa voi tulla jopa lähete lääkintävoimisteluun, joka ei ole aivan kevyt juttu sekään, paneutumatta nyt tarkemmin sen yksityiskohtiin. Vasta tarkastuksen lopussa selviää, onko tarvetta tällä kertaa spermanäytteen ottamiseen. Terveystarkastus voi täten päättyä myös pahaan pettymykseen. Huolimatta tarkastukseen liittyvästä riskistä spermanäytteen suhteen, ramppasin yhteen aikaan tiuhaan hoitsun vastaanotolla. Lopulta jouduttiin ottamaan käytännöksi, että terveystarkastukseen mennään vain hoitsun kutsumana.  

Vierailija
28/29 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on siveysvyökeskustelua kuinka naiset pitävät valtaa ja määrittävät miehensä laukeamisten määrän.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta kaikista putkimallisista siveysvöistä saa vehkeen vedettyä pihalle, runkattua ja sen jälkeen laitettua vehkeen takaisin putkeen..

Vierailija
29/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on siveysvyökeskustelua kuinka naiset pitävät valtaa ja määrittävät miehensä laukeamisten määrän.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta kaikista putkimallisista siveysvöistä saa vehkeen vedettyä pihalle, runkattua ja sen jälkeen laitettua vehkeen takaisin putkeen..

Sepä riittääkin, että homma on tarpeeksi vaikeaa ja etenkin takaisin laittaminen onnistuu vain osittain niin, että loppulukituksen ajan on sitten hankala olla. Eipä tule fuskattua, kun tuo auttaa pitämään "selkärangan suorassa" heikkoina hetkinä.  Toki vyömallinen on sitten huomattavasti varmempi, mutta samalla myös rajoittavampi esim. liikunnan suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi