Minä en osaa päättää minkä sukunimen otan!
Otanko oman tyttönimen, äitin sukunimen, vai jommankumman mummun tyttönimen? Vaiko jonkun randomin? Sen tiedän että exän nimeä en enää halua pitää.
Kommentit (14)
Ota se millä tulee hienoin allekirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaunein.
Oma tyttönimi on hyvin yleinen täällä missä asun, muut noista harvinaisempia mutta niiden kauneutta ei voi vertailla kun ovat niin erilaisia.
Olin päättänyt jo että otan äitini nimen mutta se oli yllättävän yleinen muualla Suomessa, toisen mummun nimi on harvinainen muualla mutta täällä aika paljon kun suku asuu lähellä.
Mä aina ajattelin ottavani äidin tyttönimen. Sit kävin ekaa kertaa kahteenkymmeneen vuoteen äitini kotitilalla ja keksin ihan uuden nimen. Se muodostuu kotitilan nimestä ja järvestä, jonka rannalla tila on. Jos mieheni kanssa sukset menis ristiin, olis siinä uusi nimeni.
Ota joku kaunis kuten Usvakeiju tai Pilvilintu. Näihin sopii myös -nen pääte.
Tuohan se sisältöä elämään. Tänään Pöntinen, huomenna Smith, ylihuomenna Xhiyhogur...
Vierailija kirjoitti:
Ota joku kaunis kuten Usvakeiju tai Pilvilintu. Näihin sopii myös -nen pääte.
Näitä näkyy huudeilla. Pilvin pimein. 🤭
Mikä sointuu omasi kanssa parhaiten, mieluiten alkuperäinen omasi. Jos eroaisin niin ottaisin omani, se kuulosti niin hyvältä. Harmittaa, etten teininä edes harkinnut asiaa. Voisin vaihtaa nimen melkein huvin vuoksi muutenkin vaikka miestä en haluaisi vaihtaa. Tyttönimeni on tyyliä Sofi-Anna Ahtiala, nyt nimeni on "Sofi-Anna Mörkö-Mörkönen". :'(
Eräällä Aalto-yliopiston elokuvan tukijatohtori-naisella näkyy olevan jäätävä nimi: Maarit Kalmakurki! Kelpaisko?💀 👻 👽
Miten olisi Taka-Tuulonen tai Keskilöysä?
googlaa etunimen ja sukunimen kanssa ja ota se jolla on vähiten huonoja kaimoja.
Voit valita sukunimesi kaikista niistä, joita suvussasi on ollut max 4 sukupolvea taaksepäin. Aika monta vaihtoehtoa, kun tutkit sekä äitisi että isäsi suvun nimet.
Tästä syystä pidin oman nimeni ja lapsilla myös minun nimeni.
V-sarjan kyborgirobotti: https://www.youtube.com/watch?v=z9xZ_asK2iI
Paitsi toi kyborgi on aavistuksen lämpipämpi ja hymyilevämpi.
Mikä on kaunein.