Kenellä korkeampi äo kuin mulla?
Kommentit (25)
Onko toi joku mensan palikkatestiälykkyys eikä keskiarvo sun kokonaisälykkyydestä. Katsos kun sitä ei ole älykäs jos osaa vain yhden jutun, pitää olla kaikessa niin älykäs että nousee yli 130.
Mulla. Myös, heittämällä yli. Psykologin testaama.
Enkä uskalla kirjoittaa tänne ikinä tarkkaa lukua, ettei joku tunnista. Eihän se niin harvinaista ole että ihminen on näin älykäs, vaan se että asia testataan.
Niin ja se testissä käytetty keskihajonta olikaan?
Mulla on, mutta käytännössä olen keskimääräistä tyhmempi. Käytännön asiat ja sosiaalisuus eivät ole mun vahvimpia alueitani ja neurologiset ongelmat (lievä autismi) haittaa elämää muutenkin.
Ennen testejä ja tulosten kuulemista pidin itseäni keskimääräistä huomattavasti vähä-älyisempänä ja olin asiasta huolissani. Oli todella tyrmistyttävää nähdä ne tulokset. Mua myös todella ottaa pattiin, kun en vaan saa tuota potentiaalia ulos itsestäni mitenkään. En selviä opinnoista, kun olen väärässä paikassa tai menen jotenkin lukkoon jne.
Olisin mieluummin vain tavallinen toimintakykyinen ihminen. Mulle ei ole ollut näistä ns. lahjoistani mitään hyötyä.
Psykologisissa testeissä ja Wais - 2, äo 128. Mensaan ei ole asiaa, mutta pärjäilen :).
Minulla on 139, pikkaisen korkeampi. En kuulu Mensaan silti. :)
N24
Kaikkien palstalaisten äo on noin 130+
Ei kenelläkään. Ap on älykkyydessään täysin ylivertainen.
146. Ei siitä kyllä mitään ihmeellistä hyötyä ole. Ihan mukava työ, mutta ei mitään ihmeellistä. Syynä laiskuus :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien palstalaisten äo on noin 130+
Ehkä näissä anonyymeissä keskusteluissa kokoontuvat useammin ne, joilla on korkea äo. En hirveästi huutelisi edes nimettömänä jos olisi alle 85, silloin jättäisin koko aiheen huomiotta.
N24
Minulla on 153, ja ihan oikeasti Mensan testaama, eikä minkään netti-clickbait-satunnaislukugeneraattorin arpoma.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 153, ja ihan oikeasti Mensan testaama, eikä minkään netti-clickbait-satunnaislukugeneraattorin arpoma.
Ei kuitenkaan estä sua laittamasta pilkkua ja-sanan eteen...
85 to 114: Average intelligence
115 to 129: Above average; bright
130 to 144: Moderately gifted
145 to 159: Highly gifted
160 to 179: Exceptionally gifted
180 and up: Profoundly gifted
Meno alkaa kuulkaa vasta 160>
Nikola Teslan äo oli arvion mukaan 310+.
Mulla. Ihan selkeästi isompi. Mitattiin sairaalassa koska sain sairaskohtauksia. Ei ole mikään vaurioitunut ei.