Sain ekan orgasmini vasta 25-vuotiaana. Onko kysyttävää?
Kommentit (32)
Oletko mies vai nainen?
Tapahtuiko omin käsin vai toisen hinkkaamana?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Tapahtuiko omin käsin vai toisen hinkkaamana?
Nainen. Yhdynnässä.
Etkä vieläkään osaa postata seksipalstalle?
Pena 52 kirjoitti:
Haluatko toisen?
Löysin jo keinon saada melkein aina halutessani.
Ap
Mulla sama. Kun synnytin esikoista.
Vierailija kirjoitti:
Etkä vieläkään osaa postata seksipalstalle?
Mielestäni tämä on yhtä aihe vapaa tavaraa kuin moni muukin keskustelu täällä.
Ap
No mikä oli sitten niin erilaista että että nyt sait sen orkun? Onko tilanne toistunut?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Kun synnytin esikoista.
Itse en kyllä synnyttäessä saanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mikä oli sitten niin erilaista että että nyt sait sen orkun? Onko tilanne toistunut?
Kaikki natsas. Ei kai sitä muuten saa. Eli asento, mielentila, miehen koko tms tms vaikutti. On toistunut. Nyt kun tietää keinon, onnistuu välillä. Noin 2-3 krt vuodessa.
Ap
Löysin myös toisen keinon itse aikaansaada. Se on huomattavasti luotettavampi tapa.
Ap
Onneksi olen mies. Orkun saan joka kerta yksin tai yhdessä. Haluihinkaan ei tarvita mitään mystisiä temppuja. Ihan pikku vihjaus että haluttaa niin tapahtuu. Ei ole sellaista mielialaa tai niin huonoa päivää että pihtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen mies. Orkun saan joka kerta yksin tai yhdessä. Haluihinkaan ei tarvita mitään mystisiä temppuja. Ihan pikku vihjaus että haluttaa niin tapahtuu. Ei ole sellaista mielialaa tai niin huonoa päivää että pihtaisin.
Kieltämättä olen vähän kateellinen miehille tästä asiasta. Toisaalta parisuhteessa kamalat paineet koosta ja kestämisestä voisivat ottaa koville.
Ap
Oliko ongelmana ennen ekaa orgasmia tunnelukko, jonka sait avattua ja sen jälkeen sitten orgasmin?
Olitko nauttinut seksistä ennen ensimmäisen orgasmin saamista paljon? Vai oliko se ennen sitä vain enempi ok, nyt tajusit sen idean?
Vierailija kirjoitti:
Oliko ongelmana ennen ekaa orgasmia tunnelukko, jonka sait avattua ja sen jälkeen sitten orgasmin?
Ei ollut tietääkseni mitään lukkoa. Saman miehen kanssa olin ollut jo vuosia tuossa vaiheessa.
Ap
Up!