Sain ekan orgasmini vasta 25-vuotiaana. Onko kysyttävää?
Kommentit (32)
Oliko se aivan ensimmäinen orgasmisi vai ensimmäinen yhdyntäorgasmisi?
Laukesiko se mielestäsi enemmän emättimen sisäisistä osista vai klitoriksen päästä?
Millainen on nyt varmin tapa saada orgasmi miehen kanssa? Minulla se on suuseksi (100-varma), mutta yhdynnöissä saan tietyissä asennoissa ja mielentilassa (jos mies ei ehdi laueta eli n. 5 % varma, pitää harjoitella molempien, mutta se ei siis ole vain miehestä kiinni, enemmän itsestäni) tai kun mies hieroo klitoriksenpäätä käsin hyvin pienellä liikkeellä (n. 50 % varma).
Onko orgasmin saaminen vaikuttanut parisuhteeseen? Minusta muiden kuin suuseksiorgasmien saaminen on tehnyt miehestä minuun kiintyneemmän ja on jo liiankin tosissaan eli en varmasti pääsisi hänestä eroon vaikka haluaisin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen mies. Orkun saan joka kerta yksin tai yhdessä. Haluihinkaan ei tarvita mitään mystisiä temppuja. Ihan pikku vihjaus että haluttaa niin tapahtuu. Ei ole sellaista mielialaa tai niin huonoa päivää että pihtaisin.
Kieltämättä olen vähän kateellinen miehille tästä asiasta. Toisaalta parisuhteessa kamalat paineet koosta ja kestämisestä voisivat ottaa koville.
Ap
Se koko juttu on paha. Olen saanut kuulla pariltakin naiselta että on ihan tarpeeksi kokoa. Ex sanoi niin rankan että sitä en usko vieläkään. Vähempikin muka riittäisi. Tuo kun ei ole iso niin omasta mielestä se on pieni.
Kestävyyttä on yleensä ainakin tarpeeksi. Joskus sitäkin muka liikaa. Pahimmillaan sekunneissa nopea. Ennätys on yli nelikymppisenä krapulassa. Heti kun laitoin sisään niin tuli.
Naisilla on monessakin mielessä sängyssä helpompaa. Nörteissäkin raj alkoi nauramaan kun sanottiin että nainenkin voi olla huono sängyssä. Aika moni mies ajattelee sen juuri niin. Vain mies voi olla huono sängyssä. Mä olen saanut niin älyttömiä kehuja että jalkojen ei pitäisi koskettaa maata. Silti epävarmuus varsinkin sen koon riittävyydestä.
Tosiaan ainoa mistä voi olla tyytyväinen on se että jokaiset orkkuni ovat todellisia.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se aivan ensimmäinen orgasmisi vai ensimmäinen yhdyntäorgasmisi?
Laukesiko se mielestäsi enemmän emättimen sisäisistä osista vai klitoriksen päästä?
Millainen on nyt varmin tapa saada orgasmi miehen kanssa? Minulla se on suuseksi (100-varma), mutta yhdynnöissä saan tietyissä asennoissa ja mielentilassa (jos mies ei ehdi laueta eli n. 5 % varma, pitää harjoitella molempien, mutta se ei siis ole vain miehestä kiinni, enemmän itsestäni) tai kun mies hieroo klitoriksenpäätä käsin hyvin pienellä liikkeellä (n. 50 % varma).
Onko orgasmin saaminen vaikuttanut parisuhteeseen? Minusta muiden kuin suuseksiorgasmien saaminen on tehnyt miehestä minuun kiintyneemmän ja on jo liiankin tosissaan eli en varmasti pääsisi hänestä eroon vaikka haluaisin. :D
Varmin tapa nyt on se että ratsastan. Suu- tai käsitoiminnasta ei ole ikinä erityisemmin nautintoa saanut.
Parisuhteeseen ei tullut suurta muutosta ja pian tämän jälkeen alkanut raskaus pisti hommat taas uusiksi. Oman mieheni kanssa olen jo naimisissa ja hän kyllä mielellään miellyttäisi minua moninkin tavoin, mutta en niistä mitään saa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen mies. Orkun saan joka kerta yksin tai yhdessä. Haluihinkaan ei tarvita mitään mystisiä temppuja. Ihan pikku vihjaus että haluttaa niin tapahtuu. Ei ole sellaista mielialaa tai niin huonoa päivää että pihtaisin.
Kieltämättä olen vähän kateellinen miehille tästä asiasta. Toisaalta parisuhteessa kamalat paineet koosta ja kestämisestä voisivat ottaa koville.
Ap
Se koko juttu on paha. Olen saanut kuulla pariltakin naiselta että on ihan tarpeeksi kokoa. Ex sanoi niin rankan että sitä en usko vieläkään. Vähempikin muka riittäisi. Tuo kun ei ole iso niin omasta mielestä se on pieni.
Kestävyyttä on yleensä ainakin tarpeeksi. Joskus sitäkin muka liikaa. Pahimmillaan sekunneissa nopea. Ennätys on yli nelikymppisenä krapulassa. Heti kun laitoin sisään niin tuli.Naisilla on monessakin mielessä sängyssä helpompaa. Nörteissäkin raj alkoi nauramaan kun sanottiin että nainenkin voi olla huono sängyssä. Aika moni mies ajattelee sen juuri niin. Vain mies voi olla huono sängyssä. Mä olen saanut niin älyttömiä kehuja että jalkojen ei pitäisi koskettaa maata. Silti epävarmuus varsinkin sen koon riittävyydestä.
Tosiaan ainoa mistä voi olla tyytyväinen on se että jokaiset orkkuni ovat todellisia.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että monien mielestä nainen ei voi olla huono sängyssä, mutta kyllä niitäkin löytyy. Kuollut kala meininki ei kovin sytyttävää miehelle varmastikaan ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niinpä varsinkin kun se penis lyhenee ja ohenee kaikilla miehillä vanhetessa. Se vielä yhdistettynä erektiohäiriöillä joita on enemmän tai vähemmän 40v tai sitå vanhemmilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta, sori.
No kylläpä kiinnostaa ainakin miehiä joidenka naiset ei halua kun ei saa seksistä mitåän= ei seksiä miehelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kestävyyttä on yleensä ainakin tarpeeksi. Joskus sitäkin muka liikaa. Pahimmillaan sekunneissa nopea. Ennätys on yli nelikymppisenä krapulassa. Heti kun laitoin sisään niin tuli.Naisilla on monessakin mielessä sängyssä helpompaa. Nörteissäkin raj alkoi nauramaan kun sanottiin että nainenkin voi olla huono sängyssä. Aika moni mies ajattelee sen juuri niin. Vain mies voi olla huono sängyssä. Mä olen saanut niin älyttömiä kehuja että jalkojen ei pitäisi koskettaa maata. Silti epävarmuus varsinkin sen koon riittävyydestä.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että monien mielestä nainen ei voi olla huono sängyssä, mutta kyllä niitäkin löytyy. Kuollut kala meininki ei kovin sytyttävää miehelle varmastikaan ole.
Ap
Sellainen kuollut on yksi ikävä kokemus. Nainen oli vielä sellainen että oli ollut monen kanssa. Sitä luulisi sellaisesta että osaa edes jotain. Makasi ihan hiljaa liikkumatta koko ajan. Ei mitään reaktiota mihinkään kosketukseen.
Yleensä ei näistä jätkien kanssa puhuta. Tiesin toisen joka on saman kuolleen kalan kanssa ollut sängyssä. Kysyin siltä mitä tykkäsit siitä naisesta. Puisteli päätään ja sanoi mielummin vetävänsä käteen. Siitä oltiin samaa mieltä ettei pelkästään huono kokemus. Se oli jäätävä kokemus. Teki jo mieli peilillä kokeilla hengitys ja nipistää että tunteeko edes kipua.
Kuulostaa vähän kuollut kala meiningiltä jos ei saa mitään suu- tai käsitoiminnasta. Ei ihme, että orgasmin saamisessa kesti vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niinpä varsinkin kun se penis lyhenee ja ohenee kaikilla miehillä vanhetessa. Se vielä yhdistettynä erektiohäiriöillä joita on enemmän tai vähemmän 40v tai sitå vanhemmilla miehillä.
Tuohon on toistakin mieltä ja se on naisen suusta kuultua. Miten sä voit välillä tuntua isommalta? Jatkoi onneksi äkkiä että aina tunnun vähintään tarpeeksi. Kerran olen testannut erektiolääkkeen. Tämä nainen kenen kanssa olen vieläkin kielsi etten saa ottaa toiste. Hänelle ei kuulemma kestä paikat.
Olin nauttinut ennenkin. En koe että tällä oli suurta vaikutusta haluihini tai muuhunkan.
Ap