Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten näkemät henkimaailma ja kummitukset

Vierailija
27.12.2019 |

Onko teidän lapsilla kokemuksia henkimaailmasta ja henkien näkemisestä? Miten nuo henget ilmestyvät vain lapsille? Pelottaa kun lapsi 5v, on alkanut puhumaan oomasta ja ayasta. Jouluaattona kertoi että ooma ja aya ovat hyväksyneet vanhempien antamat lahjat ja kertoneet tulevansa vierailulle uudestaan uutena vuotena. Lapsen tarhassa ei ole ketään tuon nimisiä eikä meillä ole tuttujakaan. Lapsi myös puhuu outoa kieltä aina kun ooma ja aya antavat itsestään merkin. Lapsi kertoi, että ooma on hänen mummonsa ja aya hänen lapsensa, mutta kaikkea ei saa kertoa. Huolestuttaa.

Kommentit (282)

Vierailija
241/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitusystävät tai muut näkemiset on ihan normaaleja. Kannattaa jutella sille lapselle ja olla kiinnostunut hänen maailmastansa.

Aikuiset ovat nykyisin liikaa kiinnostuneita vain itseistään ja rahoistaan sekä muusta turhasta. Kiinnostutaan toisistamme enemmän, enemmän yhteisöllisyyttä.

Vierailija
242/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn lapsi on normaali ja näkee edellisen elämänsä perheenjäseniä. Niin minäkin, ja olen 40v, akateeminen, koulutettu ja älykäs. Muistan hyvin entisen elämäni ja jopa vanhan kotini. Ei tämä niin erikoista ole.

Aloin etsimään tietoa henkimaailmasta ja hengistä sen jälkeen kun lapsi alkoi puhumaan oomasta ja ayasta. Minkälainen oli entinen elämä ja vanha kotisi?

Olen asunut belgiassa, ja muistan kaupungin (olen käynytkin siellä) ja tapaan entisiä vanhempiani välillä, joko unessa tai meditaatiohorroksessa. Tässä elämässä mulla on hirviövanhemmat, siksi edellisen elämän vanhemmat käyvät lohduttamassa. Olin siis mies edellisellä kerralla. Olen käynyt katsomassa jopa kotitaloani joka on rakennettu 1920.

Tämän lisäksi muistan pari muutakin elämää mutta hatarammin, muist

Minun isäni teki it.semurhan haulikolla kun olin 14-vuotias. Näin unen jossa isä katseli minua liekkimerestä Heräsin hiestä märkänä. Uskoisin että isäni on h.elvetissä. Hän oli ateisti. Kun palasin kouluun, melko pian tapatuneen jälkeen, minulle sanottin. ateisti p.alaa he.lvetissä. Uneni vahvistaa asian

Kaunotar56v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn lapsi on normaali ja näkee edellisen elämänsä perheenjäseniä. Niin minäkin, ja olen 40v, akateeminen, koulutettu ja älykäs. Muistan hyvin entisen elämäni ja jopa vanhan kotini. Ei tämä niin erikoista ole.

Aloin etsimään tietoa henkimaailmasta ja hengistä sen jälkeen kun lapsi alkoi puhumaan oomasta ja ayasta. Minkälainen oli entinen elämä ja vanha kotisi?

Olen asunut belgiassa, ja muistan kaupungin (olen käynytkin siellä) ja tapaan entisiä vanhempiani välillä, joko unessa tai meditaatiohorroksessa. Tässä elämässä mulla on hirviövanhemmat, siksi edellisen elämän vanhemmat käyvät lohduttamassa. Olin siis mies edellisellä kerralla. Olen käynyt katsomassa jopa kotitaloani joka on rakennettu 1920.

Tämän lisäksi muistan

Lisäksi äitini alkoi pahoinpitelemään minua kuole.man jälkeen. Jos en siivonnut tai hoitanut eläimiä , minut saatettiin r.uoskia mankan piuhalla. Mitään lohduttavia ilmestyksiä en ole nähnyt. Ainoa kerta kun isäni ilmestyi, hän paloi liekeissä

Kaunotar56v

Vierailija
244/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi äitini alkoi pahoinpitelemään minua kuole.man jälkeen. Jos en siivonnut tai hoitanut eläimiä , minut saatettiin r.uoskia mankan piuhalla. Mitään lohduttavia ilmestyksiä en ole nähnyt. Ainoa kerta kun isäni ilmestyi, hän paloi liekeissä

Kaunotar56v

Vierailija
245/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni oli isän i.tsemurhan aikoihin 8 vuotias. Uusi isäpuoli mm heitti hänet hankeen ilman päällysvaatteita. Siskoni ei koskaan puhunut nähneensä isää kuoleman jälkeen. Äiti tosin pakotti siskon katsomaan ruumista arkussa.

Kaunotar56v

Vierailija
246/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lisäksi muistan

Ikuinen elämä tarkoittaa sitä että kuolemammekin jälkeen palamme hel.vetissä ikuisesti, jos emme usko jeesukseen. Sielu eli henki ei kuole koskaan. Tulemme kaikki samasta paikasta ja sinne samaan paikkaan eli kotiin me jokainen palaamme kun kuolemme. Tämä tuli mieleeni tuosta kehoituksesta rukoilla ikuista elämää, maanpäällistä elämää ei voi jatkaa ikuisesti mutta kuolemamme jälkeen elämme henkenä ikuisesti. Rakkautta kaikille, etenkin lapsille tännekin ketjuun

Vierailija
247/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut belgiassa, ja muistan kaupungin (olen käynytkin siellä) ja tapaan entisiä vanhempiani välillä, joko unessa tai meditaatiohorroksessa. Tässä elämässä mulla on hirviövanhemmat, siksi edellisen elämän vanhemmat käyvät lohduttamassa. Olin siis mies edellisellä kerralla. Olen käynyt katsomassa jopa kotitaloani joka

Mitä tarkoitat?

En tiedä  onko äiti elossa.

V.ihaan häntä..toivon että p.alaa helve.tintulessa , ku kuolee..

Pitäisikö minun rakastaa äitiäni?

Kauotar56v

Vierailija
248/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar56v  voisit käydä vaikka papin luona , olitte ilmeisesti kristittyjä vai? Luterilaisia vai jotain muuta, asuitteko Suomessa?

Papille voit kertoa jos haluaa tarkemmin unestasi ja pappi osannee neuvoa mitä tehdä, kastaminen olisi varmaan ainakin aiheellista jos sinua ei ole seurakunnan jäseneksi jo aiemmin kasteessa otettu eli kastettu, kasteessa saadaan Pyhä Henki, mistä on hyötyä jo tässä elämässä maan päällä, vaikka ei kaste nähdäkseni ole pelastumisen kannalta välttämätöntä, vaan pelastumiseen riittää yksin usko, ihminen pelastuu yksin uskosta Jumalan armosta. Oliko opetuslapsiakaan kastettu? Silti luterilaisuudessa on nähdäkseni jonkinlainen ylikorostunut käsitys kasteen tarpeellisuudesta pelastumisen kannalta ja siksi esim. synnytyksen yhteydessä tai heti sen jälkeen on sairaaloissa edelleen hätäkaste varalla jottei syntynyt ihminen jäisi kastamatta.

Vierailija
249/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen aivot ovat kehittymättömät verrattuna aikuisen aivoihin. Myös tieto ja kokemus puuttuvat. Samoin puuttuu kausaalisuhteen käsittäminen, että mikä johtuu mistäkin. Eli syyn ja seurauksen ymmärtäminen. Kaksi läheistä asiaa eivät välttämättä ole syy-seuraussuhteessa toisiinsa. Alle kolmivuotiaalla ei edes ole persoonallisuus täysin kehittynyt eli hän on auki rajoiltaan. Ei tiedä, mitä elämänkaari tarkoittaa saati kuoleman lopullisuus. Kuka synnyttää kenet. 

Vierailija
250/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 oudointa juttua lasten suusta | Reddit-käyttäjien kokemukset

https://www.youtube.com/watch?v=vBTOvuMm1E0

Vierailija
251/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on harhoja. Jotain psykoottisuutta perimässä. Näistä tulee isona uskovaisia, jotka todistaa ihmeitä.

Anna houria, mutta tee selväksi, että sinä et näe näitä tyyppejä ja sinun mielestä näitä ei ole olemassakaan.

Vierailija
252/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,

palamme hel.vetissä ikuisesti, jos emme usko jeesukseen

,,

Bla bla bla bla. Uskossa voi olla ilman Jeesustakin. Jeesus on vain Saatanan kääntöpuoli, teidän oma kyhäelmänne. Ei kuulu muihin uskontoihin.

Teillä kristityillä on usein hyvin kiristävä, negatiivinen ja uhkaava sävy puheessanne. Te olette äärimmäisen julmia ollaksenne uskossa ja tunnustaaksenne tällaista kuin armollinen jumala. Tuntuu kuin lähimmäisen rakkaus olisi teille pelkkä vitsi. Uhkailu on tärkeämpää.

Vierailija
253/282 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on omia harhojaan syöttänyt lapselle. Huolestuttavaa.

Vierailija
254/282 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on omia harhojaan syöttänyt lapselle. Huolestuttavaa.

On ihan tavallista jutella lapsen kanssa elämästä. Lapsetkin osaavat ajatella itse ja myös kertoa asioita. Kun lasten kanssa juttelee asioista niin he oppivat enemmän kaikesta.

Vierailija
255/282 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella on harhoja. Jotain psykoottisuutta perimässä. Näistä tulee isona uskovaisia, jotka todistaa ihmeitä.

Anna houria, mutta tee selväksi, että sinä et näe näitä tyyppejä ja sinun mielestä näitä ei ole olemassakaan.

Toivottavasti sinullakaan ei ole lapsia.

Vierailija
256/282 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut lapsenlapseni oudosta puheesta joskus ennenkin, mutta tässä vielä:

3 v lapsi kertoi heitelleensä kiviä veteen Helvi-tädin kanssa. Äitinsä kysyi, missä se täti oli sillä hetkellä. Lapsi sanoi, että täti lähti pois.

Ko täti oli minun tätini, joka oli juuri kuollut ja josta ei oltu puhuttu mitään ko lapsen perheen kanssa.

Miniäni soitti minulle ja kyseli, tunnenko ketään Helviä?

Palaan tähän omaan kertomaani juttuun, koska haluaisin tietää, mikä tekee minusta hörhön, kun kerron täällä asiaan liittyvän tapahtuman. Tällä tapahtumalla ei ole mitään tekemistä uskontojen yms kanssa, joten haluaisin tietää perustelut hörhöksi nimittelylle koskien muidenkin ihmisten kertomuksia oudoista tapauksista.

Eivät ne tapahtumat katoa, vaikka emme niistä puhuisi. Joku varmaan pelkää kaikkea, mitä ei ole todeksi todistettu, surullista.😨

Vierailija
257/282 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen aivot ovat kehittymättömät verrattuna aikuisen aivoihin. Myös tieto ja kokemus puuttuvat. Samoin puuttuu kausaalisuhteen käsittäminen, että mikä johtuu mistäkin. Eli syyn ja seurauksen ymmärtäminen. Kaksi läheistä asiaa eivät välttämättä ole syy-seuraussuhteessa toisiinsa. Alle kolmivuotiaalla ei edes ole persoonallisuus täysin kehittynyt eli hän on auki rajoiltaan. Ei tiedä, mitä elämänkaari tarkoittaa saati kuoleman lopullisuus. Kuka synnyttää kenet. 

Vaikka lapset ovat vielä kehitykseltään eri vaiheessa kuin aikuiset, he ymmärtävät yllättävän paljon mutta lapsille tulee kertoa asioita sekä tukea heitä silloin kun he eivät ymmärrä asioita. Järkevästi toimivat aikuiset osaavat tukea lapsia vähättelemättä heidän kokemuksiansa.

Vierailija
258/282 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut belgiassa, ja muistan kaupungin (olen käynytkin siellä) ja tapaan entisiä vanhempiani välillä, joko unessa tai meditaatiohorroksessa. Tässä elämässä mulla on hirviövanhemmat, siksi edellisen elämän vanhemmat käyvät lohduttamassa. Olin siis mies edellisellä kerralla. Olen käynyt katsomassa jopa kotitaloani joka

Ei, emme elä henkenä ikuisesti, vaan kristitty uskoo ruumiin ylösnousemukseen. 

Vierailija
259/282 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jeesusta Kristusta puhdistamaan elämänne.

Onko pakko olla niin näkemyksetön ja suvaitsematon, vaikka onkin uskovainen?

Kristinuskokin on ollut paljon laajempi, mutta kirkolliskokouksissa on poistettu kylmästi paljon kirjoituksia.

Vierailija
260/282 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on nähnyt pienenä unia. Kertoi paikasta Pohjois-Norjassa. Pieni kylä, jossa on liekkimeri. Hän ja neljä muuta ihmistä pelastuivat. Taivaalta satoi valopommeja, liekkejä. Kirkkoniemi. 

Googletin ja Kirkkoniemi todellakin pommitettiin toisen maailman sodan aikana ihan matalaksi muutamia rakennuksia lukuunottamatta. 

Lapsi oli neljä. Mistään ei ole voinut nähdä tai kuulla moista. 

On nähnyt lisäksi unia isovanhemman kuolemasta. Ja eräs kuollut on ilmaantunut hänen uneensa.