Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten näkemät henkimaailma ja kummitukset

Vierailija
27.12.2019 |

Onko teidän lapsilla kokemuksia henkimaailmasta ja henkien näkemisestä? Miten nuo henget ilmestyvät vain lapsille? Pelottaa kun lapsi 5v, on alkanut puhumaan oomasta ja ayasta. Jouluaattona kertoi että ooma ja aya ovat hyväksyneet vanhempien antamat lahjat ja kertoneet tulevansa vierailulle uudestaan uutena vuotena. Lapsen tarhassa ei ole ketään tuon nimisiä eikä meillä ole tuttujakaan. Lapsi myös puhuu outoa kieltä aina kun ooma ja aya antavat itsestään merkin. Lapsi kertoi, että ooma on hänen mummonsa ja aya hänen lapsensa, mutta kaikkea ei saa kertoa. Huolestuttaa.

Kommentit (282)

Vierailija
201/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yleistä ja lapsilla on todellakin yhteys henkimaailmaan, sekä kollektiiviseen tajuntaan (esim. kaukaiset sukulaiset). Se kuoletetaan koulujärjestelmässä, joka vaatii lapsen jatkuvan huomion

Kannattaa kuunnella tarkasti mitä lapsi sanoo, esim. tuo että sisaruksista tulee enkeleitä. Lapsi näkee ja tietää asioita, mitä aikuinen ei

Osa aikuisista on säilyttänyt herkkyyden aistia ja elää totuudellisempaa elämää myös sisäisesti. Kuunnelkaa lapsianne.

Vierailija
202/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on tämä lahja annettu. Alkaa jo lapsena kuten apn tyttärellä.Siitä ei yleensä kukaan aikuiseksi varttunut voi enää puhua eikä kellekään jertoa, koska skitsofrenia-diagnoosin saisi.

Voi puhua ja kannattaakin, mahdollisimman avoimesti ja rationaalisesti. Lääketeollisuuden palveluja ei tarvitse käyttää. Tunteiden hallinnan opettelu on tärkeää, ettei vaikuta muille pelottavalta. Henkimaailman pelkääminen, demonisoiminen ja tukahduttaminen on väkivaltaa sitä kokevaa kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet ovat eri asia kuin henkimaailman kokemukset tai henkimaailma yleisesti kuitenkin.

Vierailija
204/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille on ihan oma nimikin ja sitä sanotaan MIELIKUVITUKSEKSI.

"Mielikuvitus" on halventava nimitys ja indikoi, että kaikki tapahtuisi lapsen pään sisällä. Tosiasiassa henkimaailmaa aistiva kokee asioita kehonsa ulkopuolelta ihan yhtä lailla kuin äänikin, joka aistitaan keholla, on lähtöisin kehon ulkopuolelta. Jos joku on kuuro, se ei tarkoita sitä, etteikö joku muu voisi kuulla. Sama pätee henkisiin asioihin

Vierailija
205/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet ovat eri asia kuin henkimaailman kokemukset tai henkimaailma yleisesti kuitenkin.

Moniin sairauksiin liittyy myös henkiä, ja jotkut sairaudet ovat jopa henkien aiheuttamia. Esimerkiksi ihminen, jolle on diagnosoitu identiteettihäiriö (on esim. kaksi eri minää ja identiteettiä), saattaa kokea yhdessä persoonassa fyysisiä rajoitteita ja toisessa ei. Esim. silmälasien käyttö

Vierailija
206/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän eksyttävät henget pyrkivät aina eksyttämään. Joku aikuinen tai useampi on kenties avannut harrastuneisuudellaan ensin oven siihen suuntaan. Voi olla kyseessä omat läheiset tai joku aiemmin siellä asunut.

Vierailija
207/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa. Älä huolestu. Lapsi on niin tuore vielä uudellensyntymästään tähän maailmaan, että muistaa entisiä elämiään. Onhan tutkittu; lapsi kertoo olevansa se ja se, sä et oo mun isä, yksityiskohtaisia kuvauksia maista ja alueista, millianen kirkko meillä on jne.. sellaista tietoa jota ei voi tietää sen ikäinen. Tutkijat tarkistaneet kirkonkirjat, menneett niille alueille ja joo, totta.

Eli mun isä  on voinut olla mun tytöär vaikka. Karman mukaan nämä vaihtelee. Siitä edellisestä kuolemasta niin vähän aikaa ja jos nuori sielu- se haluaa syntyä uudelleen nopeasti.

Pyydä lastasi kertomaan lisää ,äänitä vaikka. Hieno arvokas juttu kun muistaa. Pyydä kuvauksia jne. Voitte yrittää tarkistaa  myöhemmin hnekilöt paikkakunnat jne

Vierailija
208/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi voi hakea huomiota lisää laadullisesti itselleen noin. Toisaalta emmehän tunne vielä kaikkea infoa joka tulvii maailmassa, että mikä on homman nimi.

Älä huolestu, pidä kontakti lapseesi luotevana ja kysele vaikka aidon uteliaasti noitten ooman ja ayan tehtäviä, piirrätä heidät lapsella ja yritä päästä sisään siihen mikä tehtävä ja sanoma heillä on lapsellesi.

Ota seikkailuna lapsesi maailmaan jonka jaatte yhdessä :) Kuitenkin pidä realiteetit ja vanhemmuus. Vie lapsi pois ahdistavasta elämyksestään ja säilytä se aikuisessa mielessäsi. Jatka niin kauan kuin tarpeen, kunnes ymmärrät tuon lapsen sanoman ja tarpeet.

Kuka on sanonut että se on ahdistavaaaa, selkeä jälleensyntymismuisti entisestä elämästään. Lapset ovat niin intuistiivisia, että havaisevat hnekimaailman henkilöt, mummonsa varinsa ja entisenkin elämän läheiset.

Vierailija
209/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sieluja ihmiskehossa, tämä on vain yksi ihmiskikemus. Lapsilla on vielä kanavat auki nähdä henkimaailma. Joillain aikuisilla myös. Useat aivopestään siihen, että ihminen on vain keho ja elämä loppuu siihen kun keho pysähtyy. Ei kannata myöskään pelätä, meillä on tässä maailmassa valta. Jos joku energia ei tunnu mukavalta, pyytää sitä vaan poistumaan. Usein henget meidän ympärillä ovat suojaamassa ja ohjaamassa. 

Vierailija
210/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, saisipa vielä takaisin tuon lapsen maailman. Muistan itse lapsena miten joka paikassa oli henkiä ja energioita. Eikä vain "aaveita" eli kuolleiden henkiä vaan jokaisella puulla ja pensaalla oli oma persoonallinen energiansa, henkensä, jokaisella lammikolla. Ja luonto kokonaisuudessaan oli yksi valtava aalto energiaa virtaamassa ja muodostamassa pyörteitä joita sitten kutsuttiin yksilöllisten henkien nimillä... Muistan miten halusin aina olla ulkona kuin mahdolllista, ja se johtui siitä että tuntui että luonnossa tuo energia virtasi kuin koski tai meri, mutta sisällä se oli pysähtynyttä kuin vesi ämpärissä. Ja taloissa olevat edesmenneet oli toki myös ihan arkea, ja selvää oli etttä aikuisilta puuttuu joku kyky koska eivät niitä nähneet. En koskaan uskonut sitä mielikuvitusystävä-teoriaa lapsena itse. Mutta niin vaan kävi itsellekin jossain 7-10 ikävuoden välillä että taika katosi luonnosta, henget hiljenivät, kaikesta tuli kovin eloto

hienost kirjoitettu

Vierailija
211/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, nuo ovat lapsen edellisestä elämästä ja vielä hänen koettavissa kun on niin nuori. Todennäköisesti nämä tulevat vielä uudestaan tänne ihmisinä. Ei ole pelättävää. Lapsi voi olla myös tähteläinen ja puhuu siksi sitä kieltä. 

Vierailija
212/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, saisipa vielä takaisin tuon lapsen maailman. Muistan itse lapsena miten joka paikassa oli henkiä ja energioita. Eikä vain "aaveita" eli kuolleiden henkiä vaan jokaisella puulla ja pensaalla oli oma persoonallinen energiansa, henkensä, jokaisella lammikolla. Ja luonto kokonaisuudessaan oli yksi valtava aalto energiaa virtaamassa ja muodostamassa pyörteitä joita sitten kutsuttiin yksilöllisten henkien nimillä... Muistan miten halusin aina olla ulkona kuin mahdolllista, ja se johtui siitä että tuntui että luonnossa tuo energia virtasi kuin koski tai meri, mutta sisällä se oli pysähtynyttä kuin vesi ämpärissä. Ja taloissa olevat edesmenneet oli toki myös ihan arkea, ja selvää oli etttä aikuisilta puuttuu joku kyky koska eivät niitä nähneet. En koskaan uskonut sitä mielikuvitusystävä-teoriaa lapsena itse. Mutta niin vaan kävi itsellekin jossain 7-10 ikävuoden välillä että taika katosi luonnosta, hen

Ei puutu aikuisilta kyky, se pitää vaan avata.

Vierailija
213/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun oma lapsi oli pieni, juuri oppinut puhumaan. Katsoi kerran pitkään huoneensa oven suulle intensiivisesti. Kysyin, että mitä siellä oikein näkyy. Vastasi että vaari (oli kuollut noin vuosi aiemmin). Itse en tietenkään nähnyt siellä ovensuussa mitään. Tämä outo tapahtuma jäi mieleen.

Vierailija
214/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä taitaa olla vilkas mielikuvitus ja mielikuvituskavereita. En olisi huolissani.

Lapsen mukaan ooma ja aya ovat hyviä henkilöitä ja ovat tulleet katsomaan miten lapsemme pärjää kanssamme. Lapsi kertoi myös että on kertonut oomasta ja ayasta vain meille vanhemmilleen, koska luottaa meihin ja olemme hyviä vanhempia. Miehen kanssa ihmeteltiin, kun aattona lapsi sanoi, että olemme toiset vanhemmat mitä lapsellamme on ollut. Pelästyin todella kun ooma oli pyytänyt sanomaan ettei meidän kannata hankkia sisarusta lapsellemme, toisesta lapsesta tulee enkeli joka kerta kun yritämme. Olemme puhuneet miehen kanssa toisesta lapsesta, mutta lapselle ei ole sanottu sanakaan.

No niin eli tässä tuli ilmi mitä lapsi pelkää, jäävänsä toiseksi jollekulle muulle. Lapset vaistoavat vauvahaaveet aina. Sun p

Painu nyt... pikku lapsi edes teidä moisia nimiä, ellei ole entisestä elämästään muistona.

Vierailija
215/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikenlaisia höyrypäitä täällä kirjoittelee...

Vierailija
216/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, olen kristitty mutta miksi haluaisin käyttää elämääni pahojen henkien kanssa pelaamiseen? Ajattelen ihan omilla aivoilla, mutta hyvä jos joku pysyy sitten erossa kieltojen kautta jos ei muuten tajua omaa parastaan.

Kun eivät ole pahoja. Enkä minä ainakaan niihin kontaktia erityisesti etsi, mutta en voi sille mitään että havaitsen niitä etsimättäkin. Joskus myös ne etsivät kontaktia minuun, jos tajuavat että tiedostan niiden läsnäolon. 

Mistä tiedät että eivät ole pahoja? Tunnistatko kadulla pahan ihmisen?

En varmasti ellei se parhaillaan tee jotain pahaa. Enkä sittenkään ehkä ole valmis sanomaan häntä kokonaisuudessaan pahaksi ihmiseksi, teko on lähinnä se paha. Yleensä kun kuljen kaupungilla

Mitä nämä kokemukset käytännössä tarkoittavat? Puhuvatko ne sinulle, kuuletko ääniä? Vai tuntuuko kaikki tapahtuvan lähinnä pään sisällä? 

Vierailija
217/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn lapsi on normaali ja näkee edellisen elämänsä perheenjäseniä. Niin minäkin, ja olen 40v, akateeminen, koulutettu ja älykäs. Muistan hyvin entisen elämäni ja jopa vanhan kotini. Ei tämä niin erikoista ole.

Aloin etsimään tietoa henkimaailmasta ja hengistä sen jälkeen kun lapsi alkoi puhumaan oomasta ja ayasta. Minkälainen oli entinen elämä ja vanha kotisi?

Olen asunut belgiassa, ja muistan kaupungin (olen käynytkin siellä) ja tapaan entisiä vanhempiani välillä, joko unessa tai meditaatiohorroksessa. Tässä elämässä mulla on hirviövanhemmat, siksi edellisen elämän vanhemmat käyvät lohduttamassa. Olin siis mies edellisellä kerralla. Olen käynyt katsomassa jopa kotitaloani joka on rakennettu 1920.

Tämän lisäksi muistan pari muutakin elämää mutta hatarammin, muist

Millaisissa tilanteissa nuo muistot nousevat pintaan? Palaatko niihin milloin sattuu kun olet ajatuksissasi vai muistuttavatko jotkut konkreettiset asiat ympärillä? Milloin ja miten tajusit tai muistit että olitkin mies entisessä elämässä? Yritän ymmärtää näitä asioita paremmin. 

Vierailija
218/282 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonit yrittävät eksyttää lapsiakin!

Vierailija
219/282 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla lapsillani on kokemuksia. Tyttö pelkäsi hieman pienempänä kaikenlaista eri tavalla mutta hän uskoo enkeleihin ja koko henkimaailmaan. Hän tietää. Olen hänestä salaa ylpeä. Hän pitää salaisuutensa ja kertoo jos haluaa.

Vierailija
220/282 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on tämä lahja annettu. Alkaa jo lapsena kuten apn tyttärellä.Siitä ei yleensä kukaan aikuiseksi varttunut voi enää puhua eikä kellekään jertoa, koska skitsofrenia-diagnoosin saisi.

Voi puhua ja kannattaakin, mahdollisimman avoimesti ja rationaalisesti. Lääketeollisuuden palveluja ei tarvitse käyttää. Tunteiden hallinnan opettelu on tärkeää, ettei vaikuta muille pelottavalta. Henkimaailman pelkääminen, demonisoiminen ja tukahduttaminen on väkivaltaa sitä kokevaa kohtaan

Tämä oli hyvä kommentti aiheeseen liittyen.