Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

POSTI, onko jakelussa edelleen ongelmia? 12.12. lähetetty kirje ei ole tullut perille vieläkään

Vierailija
27.12.2019 |

Minulle on lähetetty kirje Vantaalta Vantaalle parin kilometrin päähän 12.12. En ole vieläkään saanut kyseistä kirjettä. Missähän vika mahtaa olla, koska sain kuitenkin 20.12 kirjatun laskun.

Ovatko muut saaneet postinsa nyt lakon jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhde päättyi marraskuun alussa. Olen tässä siitä asti odotellut työtodistusta jonka pomo lupasi postittaa. En kehtaa kysyä, kumpi nyt on hidas. Posti vai ex-pomo.

Vierailija
22/27 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joululahjan netistä 15.12. eikä ole vieläkään tullut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PK-seudun postit ovat tosiaan vielä jumissa. Lakko vaikuttaa edelleen, koska lakosta kertynyt suma oli valtava ja sitä puretaan vielä. Tuotanto ei pyörinyt kunnolla kahteen viikkoon, joten tuotanto jäi jälkeen ja on yhä noin päivän pari jäljessä. Postimäärä on niin runsas, ettei kaikki tavoitteellinen postikaan mene läpi. Jäämä on suurempaa kuin läpäisy. Tämä koskee siis kirjepuolta.

Toivottavasti saat kirjeesi pian.

T. Postilainen

Vierailija
24/27 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oon saanut pari karhukirjettä sen takia, että alkuperäiset laskut on jääneet lakon takia teille tietymättömille. Ketuttaa maksaa ylimääräisiä maksukehoituksia sen takia, että Posti ei ole tuonut alkuperäistä laskua lainkaan, mutta en viitsi valittaa, koska sanoisivat kuitenkin, että "oma vikasi, olisit valinnut e-laskun". 

Vierailija
25/27 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hallitus ei korjaa ongelmaa?

Vierailija
26/27 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, joulukortteja ei tullut yhtään. Yleensä on edes pari tullut. En tiedä, onko Posti hukannut vai jättivätkö lähettämättä. Yksi lasku tuli perille vasta 2 viikkoa eräpäivän jälkeen. Ja yksi paketti on jumittanut Postilla jo kuukauden, kun eivät ymmärrä, minne se pitää viedä, vaikka osoite lukee selkeällä suomella paketin päällä. Ovat kuskanneet sen jo kahdesti lähettäjälle (!) ja nyt se on jumittanut jossain pari viikkoa. 1d1oot1t... Itse lähetin joululahjat Matkahuollon kautta. Oikein kivasti meni perille! Lopuistakin laskuista olen tilannut nyt e-laskut. Postilaiset kuskatkoon (eli hävittäköön) vaikka toistensa paketteja ja kirjeitä, minulla on mennyt kuppi nurin heidän touhujensa kanssa.

Vierailija
27/27 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähetätte paketin, muistakaa poistaa, teipata yli tai sotkea vanhat olemassa olevat viivakoodit. Paketit lajitellaan koneellisesti, joten silloin ne ovat vaarassa mennä väärin.

Vastaanottajan yhteystiedot selkeästi paketin päälle. Lähettävän tiedot vaikka hieman pienemmällä kirjoitettuna paketin ylänurkkaan. Siten että nämä tiedot ei ole vaarassa mennä sekaisin.

Niin paljon ihmiset lähettävät paketteja pakkauksissa, joissa on vanhoja viivakoodeja. Sitten syytetään postia, kun paketti lähtee väärään suuntaan. Kun ei ymmärretä, että se vanha viivakoodi toimii ja pakettikone saattaa lukea sen.