Nyt se on nähty, perhe-elämä. Tervetuloa uusi elämä!
Olen keski-ikäinen nainen ja olen jo pidemmän aikaa kipuillut perheenäidin ja vaimon roolissa. En ole onnellinen enää. Miehen kanssa ei riitä keskusteltavaa eikä seksikään innosta. Mies on hyvä, kunnollinen ja uskoisin että rakastaa minua vielä. Kai minäkin olen häneen kiintymyt ja tottunut pitkässä avioliitossa. En vaan koe itseäni naiseksi hänen kanssaan ja läsnäolo ahdistaa päivä päivältä enemmän.
Olen aina tykännyt miesten huomiosta ja ensi vuonna olen sitä valmis vastaanottamaan ilman mitään sitoumuksia. Ehkä tämä on ikäkriisiä, mutta tiedostan, että jos en tätä ratkaisua tee nyt, kuolen pystyyn tässä liitossa. En ikinä enää kokisi huumaa ja intohimoa. Elämä on tässä ja nyt. Ympärillä kuulee sairastumisia ja kuolemia, olen vielä elossa ja haluan kokea täysillä. Voin tulla katumaan ja voin tulla satutetuksi, mutta ainakin koen sitten jotain.
Olen jonkin verran itsekäs ja omaan narsistisia ominaisuuksia, joten ehkä nämä puolet pyrkivät nyt pintaan.
Haluan juopua elämästä, tanssia ja elää! Se on lupaukseni itselle uudella vuosikymmenellä. En voi enää elää muiden odotusten mukaan. Lapset varmasti pärjäävät kun ovat jo teini-ikäisiä.
En ole yrittänyt, olen vain voinut huonosti pääni sisällä. Emme ole koskaan osanneet puhua tunteistamme. Emme ole ikinä riidelleet. En tiedä missä voisin ottaa omaa aikaa muualla kuin ehkä töissä.