Tiedättekö huonompia elokuvia kuin Uuno Turhapuro -elokuvat? Kertokaa
Ponderosa? En tiedä, olen kuullut juttua. En ole nähnyt.
Kommentit (63)
Kyllä Uunot ovat kaikkein huonoimmat.
Kummeli-elokuvat
Speden muu tuotanto
Pekko aikamiespoika
luokkakokous kaikki osat
No ei elokuvia mutta sarjat:
C.S.I.
C.S.I. Miami
C.S.I. New York
Criminal Minds - FBI-tutkijat
Criminal Minds - Epäilyksen alla
ym. amerikkalaiset poliisisarjat = täyttä skeidaa
Turhapurot ovat näihin verrattuna viihdyttäviä.
Suomalaiset ”komediat” 50-luvulta, joille Uuno Turhapuro elokuvat olivat suoraa jatkoa.
Joku Frozen 2 on ihan roska uunoihin verrattuna.
Uunot on kyllä surullista katsottavaa.
Naiset katsovat aina elokuvia missä nainen pääsee rikkaisiin naimisiin. Uunoissa tilanne on toisinpäin mikä saa naiset vihaiseksi.
Uuno- kuvat, niin kuin muutkin Spede- kuvat ovat tahallaan huonoja pöhkökomedioita.
Vaikea arvostelka samalla asteikolla kuin vakavaksi tarkoitettua kuvaa, josta tuli kökkö.
Tulion Sensuela on kyllä huono.
Campia suorastaan.
Katastrofielikuva/Seikkailu Dante's Peak on myös oikea camp- helmi.
Ishtar ja Interview with the vampire.
Kaikki Ed Woodin elokuvat. Ed on maailman huonoin elokuvaohjaaja.
Ensimmäinen filmatisointi Tuntemattomasta sotilaasta on kyllä nykymittapuulla on uskomatonta kuraa. Uunon tasoa.
Rölli ja kultainen avain on kyllä surkea.
Sitä sössötystä ja öhinää js ähinää ei voinut kiemurtekematta katsella ja kuunnella.
Jotain laatua lastenkuvienkin roolisuorituksissa pitäisi olla.
No alkuperäisen Rölli- hahmon ulosanti on samantyyppinen, enkä siitäkään ole pitänyt, vsikka Röllin huumorilla on kyllä hetkensä.
Kyllä Uunot ovat oikeasti viihdyttäviä. Nykytelevisiossa näkyy päivittäin huonompia elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen filmatisointi Tuntemattomasta sotilaasta on kyllä nykymittapuulla on uskomatonta kuraa. Uunon tasoa.
Olenkin sanonut usein, että voisi olla "Pekka ja Pätkä Jatkosodassa".
-------
Asiahan ei tietysti minulke kuulu, mutta minä luulen, että tuo tankki jyrää meidät!
Elähän huoli, Pätkä, ei se mitteen jyrrää, annahhan mie hivvautan pienen kasapanoksen, eiköhän pala ukkoloella perskarvat!
------
No ei ihan tietenkään voi noin jyrkästi tuomita, mutta rillumarei- kulttuuri heijastuu Tuntemattomankin ilmaisuun.
Uunothan on ihan parhaita elokuvia! Naiset ei vaan niitä ymmärrä😂
Kaurismäkien teelmät.