Naiset, miksi lähetätte viestejä miehille, jotka eivät ole teistä kiinnostuneita?
On kamalaa seurata sitä sivusta, kun ystävä ei usko, että niin ei kannattaisi tehdä, vaan tulkitsee kaiken mitä mies tekee kiinnostukseksi. Sitten siitä seuraa, että mies ei pidä naista arvossa, vaan kohtelee huonosti. Miksi te ette suostu uskomaan, ettei miestä pidä jahdata ja ahdistella? Kuitenkin monet naiset ymmärtävät, että miesten vastaava käytös on ahdistavaa.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no lienee tapauskohtaista. Itse en lähetä viestejä miehille, paitsi jos vastaan heiltä itse saamiini.
Tarkoitin kysyä sellaisilta, jotka näin tekevät. Vaikka hekin tietysti itse ajattelevat miehen olevan kiinnostunut vedoten ties mihin syihin, joissa ei ole ollenkaan kyse kiinnostuksesta seurusteluun. Ap
Astetta pahempi tästä on naistyyppi, joka yrittää pakottaa miehen seurusteluun ja hyökkää niiden naisten kimppuun, joista mies on kiinnostunut. Hrrr.
Tästä ei tolkkua saa. Kelle ja miksi ei saa viestiä? Eikö mies voi sanoa ettei kiinnosta vai mikä.mättää?
Samasta syystä kuin miehet laittavat viestiä naisille.
Vähänkös miehet piirittää naisia, jotka eivät ole heistä kiinnostuneita. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vähänkös miehet piirittää naisia, jotka eivät ole heistä kiinnostuneita. Miksi?
Sehän tässä juuri onkin ihmeellistä, että samat naiset ymmärtävät kuitenkin sen, että miesten vastaavanlainen käytös on ahdistavaa ja karkottaa vähäisenkin kiinnostuksen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei tolkkua saa. Kelle ja miksi ei saa viestiä? Eikö mies voi sanoa ettei kiinnosta vai mikä.mättää?
Saa viestiä, mutta ei kannattaisi, jos toinen ei osoita mitään kiinnostusta vastaan. Ap
Olen kerran tehnyt näin, syynä tapailumiehen ristiriitainen käytös ja kuin puskista tullut ilmoitus ihmissuhteen päättämisestä. En kylläkään enää siinä vaiheessa tulkinnut miehen olevan kiinnostunut vaan halusin selvyyden asioihin
Kai ne kokeilee jos vaikka saisivat. Kuten miehetkin.
Paremman puutteessa jännitystä elämään? Ei näitä kannata ottaa niin vakavasti. :) Onko sillä lopulta edes väliä, mitä joku urpo ajattelee?
Syy on se, että yritetään sitouttaa itseä kovatasoisempi mies parisuhteeseen. Kun oma taso ei siihen riitä, niin käytetään epätoivoisia keinoja.
Jospa se siitä pikku hiljaa kiinnostuisi, kun pidän itteni mielessänsä!
Vierailija kirjoitti:
Kai ne kokeilee jos vaikka saisivat. Kuten miehetkin.
Ainakin nämä naiset ovat halunneet nimenomaan seurustelua, ei seksiä. Sitten siinä käy niin, että mies tapailee ja harrastaa seksiä, mutta nainen odottaa koko ajan seurustelua, jota ei tulekaan. Eipä silti, asia ei kuulu minulle. Ap
En lähettele naisena viestejä, vaikka kiinnostaisi muutamakin mies. Sen sijaan saan itse viestejä, mutta en keneltäkään kiinnostavalta. No, aina ei voi saada sitä mitä haluaa ja yleensä ei halua siltä keneltä saa.
Samaa olen ihmetellyt. Sitten kun mies vastaa jotain liiba laabaa, niin analysoidaan viikko. Miksi se käytti nyt sitä sanaa, kyllä se kertoo, että on tunteita mua kohtaan jne..
Ja sitten kun ei kuulu mitään, niin taitaa pelätä tunteitaan mua kohtaan yms 😂
Sanon aina, että se on sellanen juttu.. Jos on oikeesti kiinnostusta, niin mies ajaa vaikka Tampereelta hki töiden jälkeen vaan juodakseen vaikka kahvit.
Ei ole muutakaan, niin sitten pidetään yllä tuollaista säätöä. Loppuu se viimeistään siinä vaiheessa, kun löytää jonkun vakavamman suhteen.
Miksen saisi lähettää viestejä isälleni ja veljilleni?
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Sitten kun mies vastaa jotain liiba laabaa, niin analysoidaan viikko. Miksi se käytti nyt sitä sanaa, kyllä se kertoo, että on tunteita mua kohtaan jne..
Ja sitten kun ei kuulu mitään, niin taitaa pelätä tunteitaan mua kohtaan yms 😂
Sanon aina, että se on sellanen juttu.. Jos on oikeesti kiinnostusta, niin mies ajaa vaikka Tampereelta hki töiden jälkeen vaan juodakseen vaikka kahvit.
Tuttua on. Mies on rikki edellisestä suhteesta ja pelkää sitoutua tai jotain muuta vastaavaa. En ole itse törmännyt tuohon miehissä, mutta jotkut miehet varmaan käyttää tuollaista puhetta tekosyynä sille, että mitään suhdetta ei ole tai tule, vaan tapaillaan silloin kun miehelle sattuu sopimaan. Se on vain niin surullista seurata sivusta, koska ystävälle toivoisi hyvän suhteen, jossa on onnellinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksen saisi lähettää viestejä isälleni ja veljilleni?
Eikö ne ole susta kiinnostuneita?
Jaa, no lienee tapauskohtaista. Itse en lähetä viestejä miehille, paitsi jos vastaan heiltä itse saamiini.