Laitanko miehelle viestiä vai en?
Tapaillut miestä pitkään ja nyt en ole 1,5kk kuullut hänestä mitään. Itse kysyin jo kerran että missä mennään kun ei hänestä ole kuulunut, mutta kierteli ja kaarteli miten on kiireitä. No hänellä taitaa olla pyörityksessä tällä hetkellä joku toinen, vaisto nyt vaan sanoo näin. Olen tästä 99% varma. Eli pitää mua hyllyllä odottamassa jos tuosta ei tulekaan mitään? Laitanko vielä viestiä miehelle vai annanko olla? Periaatteesta ärsyttää että hän voi vain kadota näin pitkän ajan jälkeen ja pääsee kuin koira veräjästä eikä joudu vastaamaan mitään asiaan. Onko lapsellista laittaa miten oli kiva kun kertoi minullekin ettei aio enää nähdä minua? tai jotain muuta?
Eikä tarvitse nyt kommentoida mitään miksi roikut siinä-kommentteja. En roikukaan, en vain tiedä miten hoitaa asia ja itseä ahdistaa tilanne. Luulet, että kaikki on hyvin ja yhtäkkiä kaikki hajoaa käsiin ilman selityksiä.
Kommentit (31)
Nyt se viesti kehiin ja toimi kuten miehet. Miehet pommittavat aivan pokkana pitkänkin ajan jälkeen eivätkä kysele neuvoja av-palstalta saako niin tehdä- Tee se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä laita viestiä, kadut sitä varmasti myöhemmin, koska juuri tuollaiset viestit ovat roikkumista. Kuten edellä sanottiin, niin jätät sitten huomiotta hänen viestinsä myöhemmin, jos ottaa yhteyttä. Ja voi hyvinkin ottaa vielä yhteyttä, koska ei pahemmin arvosta sinua - sehän näkyy käytöksestä. Paras opetus tuollaisille on ghostata täysin elämästä pois. Lähettemällä viestejä annat itsestäsi huonon ja tyrkyn kuvan.
Kiitos! Juuri tätä roikkujan kuvaa en halua hänelle antaa. On vaan mielestäni niin väärin, että toinen voi tehdä mitä huvittaa eikä joudu vastaamaan teoistaan.
Mistä teoista hänen pitäisi vastata? Hän ei vain enää halua tapailla sinua, seurustelu on aina ihan vapaaehtoista eikä mikään velvollisuus.
Ihan vaikka paskan puhuminen päin naamaa. Tai jos kysyn missä mennään niin pitäisi olla selkärankaa kertoa jos ei enää kiinnosta. Ja tosiaan kaikkia yksityiskohtia en voi avata täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä laita viestiä, kadut sitä varmasti myöhemmin, koska juuri tuollaiset viestit ovat roikkumista. Kuten edellä sanottiin, niin jätät sitten huomiotta hänen viestinsä myöhemmin, jos ottaa yhteyttä. Ja voi hyvinkin ottaa vielä yhteyttä, koska ei pahemmin arvosta sinua - sehän näkyy käytöksestä. Paras opetus tuollaisille on ghostata täysin elämästä pois. Lähettemällä viestejä annat itsestäsi huonon ja tyrkyn kuvan.
Kiitos! Juuri tätä roikkujan kuvaa en halua hänelle antaa. On vaan mielestäni niin väärin, että toinen voi tehdä mitä huvittaa eikä joudu vastaamaan teoistaan.
Mistä teoista hänen pitäisi vastata? Hän ei vain enää halua tapailla sinua, seurustelu on aina ihan vapaaehtoista eikä mikään velvollisuus.
Eikö tuo olisi kuitenkin kohteliasta ja reilua ilmaista jotenkin, siis ettei kiinnosta enää tapailla/seurustella?
Symppaan ap:ta sikäli, että olen itse ollut aikoinani samassa veneessä. Ja lähetellyt viestejä, arrrghh...
Nykyään vaan vastaavassa kohtaa poistan numeron puhelimesta ja that’s it. Joskus joku on aikojen päästä lähetellyt ”mitä kuuluu” -viestejä, olen vastannut ”hyvää, kukahan kysyy” 🔫
Vierailija kirjoitti:
Nyt se viesti kehiin ja toimi kuten miehet. Miehet pommittavat aivan pokkana pitkänkin ajan jälkeen eivätkä kysele neuvoja av-palstalta saako niin tehdä- Tee se!
Itseään kunnioittavat eivät pommita kyllä yhtään ketään, ei kaikkea tarvitse aina sanoa ääneen. Kyllä käytöksestäkin huomaa missä mennään. Mitä järkeä vääntää veistä haavassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaikka paskan puhuminen päin naamaa. Tai jos kysyn missä mennään niin pitäisi olla selkärankaa kertoa jos ei enää kiinnosta. Ja tosiaan kaikkia yksityiskohtia en voi avata täällä.
Sua harmittaa, kun olet ollut liian hyväuskoinen, mutta älä nyt nolaa itseäsi tuollaisella teatterilla. Ota mieluummin opiksesi, että osaat jatkossa tunnistaa paremmin tämän miestyypin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo olisi kuitenkin kohteliasta ja reilua ilmaista jotenkin, siis ettei kiinnosta enää tapailla/seurustella?
Symppaan ap:ta sikäli, että olen itse ollut aikoinani samassa veneessä. Ja lähetellyt viestejä, arrrghh...
Nykyään vaan vastaavassa kohtaa poistan numeron puhelimesta ja that’s it. Joskus joku on aikojen päästä lähetellyt ”mitä kuuluu” -viestejä, olen vastannut ”hyvää, kukahan kysyy” 🔫
Minä taas en ole ikinä lähetellyt viestejä miesten perään, mutta parille ystävälle olen yrittänyt puhua järkeä tässä asiassa. Ei ole perille mennyt ainakaan ensimmäisellä kerralla, että älkää jahdatko miestä, älkää vaatiko selityksiä ja tuo toimintatapa on yksi syy, miksi mies ei kiinnostu seurustelusta kanssasi. Epätoivoinen roikkuminen, yli-innokkuus ja jahtaaminen on tosi epämiellyttävää sekä miehiltä että naisilta.
Miehet voivat olla outoja. Jättävät ja jäävät kuitenkin roikkumaan..
Laitat viestin, jossa sinä lopetat tapailun suoraselkäisellä ilmoituksella. Älä vetoa tähän katoamiseen vaan keksi itsellesi vaikka poikaystävä tai mitä tahansa. Mutta toimi hyvänä esimerkkinä siitä, miten noi asiat oikeasti aikuisten maailmassa hoidetaan.
Miehen reaktio kertoo myös kaiken tarvittavan hänen puoleltaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voivat olla outoja. Jättävät ja jäävät kuitenkin roikkumaan..
Koska haluavat pitää varalla.
Hiljaisuus ja "kiireisyys" tarkoittaa, että ei kiinnosta. Tapailusuhde ja epämääräisyys tarkoittaa, että korkeintaan seksi kiinnostaa. Sitoutumiskammo ja kaikki syyt a:stä z:ään, jotka estävät tapailua, sitoutumista, lupausten pitämistä tai viestittelyä tarkoittavat, että lopeta yhteydenpito ko. mieheen, jos haluat jotain muuta kuin epämääräistä säätöä.
Ja jos miestä kiinnostaa, se ei todellakaan jää naiselle epäselväksi.
Tietenkään et enää laita viestiä. Miksi kummassa laittaisit?
Jos mies olisi sinusta kiinnostunut, hän olisi jo varmasti ottanut yhteyttä ja toivottanut ainakin fiksusti hyvää joulua.
Miehillä ei ole tapana hyvästellä ja kertoilla lähtemisestä muille markkinoille.
He vain toimivat ja lähtevät ja entinen jää taakse.
Kaikesta huolimatta sanon, vaikka kielsit, että jos laitat viestä, vaikutat surkealta roikkujalta.
Niele nyt vaan karvas tappio, miehiä kyllä löytyy, aivan varmasti.