Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ihmiset ansaitsisivat joutua helvettiin

Vierailija
26.12.2019 |

Koska kaikki ihmiset ovat sisimmässään pahoja, niin helvetti on oikeudenmukaisuutta, taivas taas on armoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvettiin saisi painua kyllä moni.

Viha hallitsee sinua, joten sinutkin heitetään ansaitusti helvettiin.

Vierailija
22/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

No se on sinun mielipiteesi asiasta. Ehkä oman pahuutesi takia kuvittelet kaikki ihmiset samanlaisiksi kuin sinä. 💁🏼‍♀️

Ei. Raamattu sanoo Room 3: 23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla.

No esimerkiksi homous tai kaupasta näpistely eivät ole riittäviä syitä joutua iänikuiseen kidutukseen.

Väärin. Itse asiassa pelkkä valmius/ taipumus homostella ja varastaa kaupasta riittää jo helvettiin. Se osoittaa ettet ole vanhurskas, eli Jumalalle kelpaava.

Jos et välitä Jeesuksesta, ainoa keino päästä Taivaaseen (eli välttää ikuinen kadotus) on olla täydellinen ajatuksissa, sanoissa, teoissa ja motiiveissa kehdosta hautaan. Pieninkin poikkeama osoittaa että sinussa valuvika -> helvet.tiin.

Tästä syystä kristityt aina paasaavat Jeesuksesta. Joka sanoi: ”Minä ole Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun kauttani.”

Ei KUKAAN.

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi uskoa moiseen psykopaatti-Jumalaan.

Se kun ei oikeastaan ole sinun tai minun haluamisistani kiinni. Jeesus sanoi niinkin että ”Isää ei tunne kukaan muu kuin Poika, ja se kenelle Poika tahtoo Hänet (Isän) ilmoittaa.”

Minulle Jeesus on ”ilmoittanut” Isä Jumalan tahdon, ja se on minun kohdallani uskoa Jeesukseen ja seurata häntä. Jos sinä et ”tahdo” uskoa, niin minä nostan hattua ja jatkan matkaa. Se on täysin sinun ja Jumalan välinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

No se on sinun mielipiteesi asiasta. Ehkä oman pahuutesi takia kuvittelet kaikki ihmiset samanlaisiksi kuin sinä. 💁🏼‍♀️

Ei. Raamattu sanoo Room 3: 23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla.

No esimerkiksi homous tai kaupasta näpistely eivät ole riittäviä syitä joutua iänikuiseen kidutukseen.

Väärin. Itse asiassa pelkkä valmius/ taipumus homostella ja varastaa kaupasta riittää jo helvettiin. Se osoittaa ettet ole vanhurskas, eli Jumalalle kelpaava.

Jos et välitä Jeesuksesta, ainoa keino päästä Taivaaseen (eli välttää ikuinen kadotus) on olla täydellinen ajatuksissa, sanoissa, teoissa ja motiiveissa kehdosta hautaan. Pieninkin poikkeama osoittaa että sinussa valuvika -> helvet.tiin.

Tästä syystä kristityt aina paasaavat Jeesuksesta. Joka sanoi: ”Minä ole Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun kauttani.”

Ei KUKAAN.

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi uskoa moiseen psykopaatti-Jumalaan.

Se kun ei oikeastaan ole sinun tai minun haluamisistani kiinni. Jeesus sanoi niinkin että ”Isää ei tunne kukaan muu kuin Poika, ja se kenelle Poika tahtoo Hänet (Isän) ilmoittaa.”

Minulle Jeesus on ”ilmoittanut” Isä Jumalan tahdon, ja se on minun kohdallani uskoa Jeesukseen ja seurata häntä. Jos sinä et ”tahdo” uskoa, niin minä nostan hattua ja jatkan matkaa. Se on täysin sinun ja Jumalan välinen asia.

En usko, vaikka joskus olen tahtonutkin uskoa. Kaikki eivät osaa uskoa.

Vierailija
24/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet kovin ahdasmielinen ja et vaikuta onnelliselta. Kannattaisi varmaan mennä peilin eteen.

Vierailija
25/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole kysytty lupaa haluanko syntyä ja olla olemassa, joten en voi ansaita mitenkään helvetin iankaikkista kidutusta. Jos joku muuta väittää hän valehtelee. Helvetti selaisenaan kuin se usein ymmärretään, on suorastaan mielipuolinen, sadistinen ja epäoikeudemukainen tuomio, joka lähinnä vie uskottavuutta raamatulta.

Se vain tuntuu mielipuoliselta ja epäreilulta, koska sinulla ei ole sen vertaa Pyhän Hengen valoa, että tajuaisit kuinka kauhea asia on ehdoin tahdoin elää ilman Jumalaa ja Kristusta. Ja minkälaista hedelmää sellainen elämä tuottaa ympärilleen.

Koko maailmanhistorian kaikki kauheudet (ehkä luonnonkatastrofeja lukuunottamatta) ovat seurausta asenteesta, jossa ”ihminen ei tarvitse Jumalaa”.

Vasta kun tämä menee jakeluun, alkaa ihminen tarvita Jeesusta pelastaakseen, ja se hel.vettikään ei enää näytä kohtuuttomalta. Mutta ennenkuin oma hyvyytesi tekee konkurssin, et oikeastaan ymmärrä mitään ”elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta.”

26/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole kysytty lupaa haluanko syntyä ja olla olemassa, joten en voi ansaita mitenkään helvetin iankaikkista kidutusta. Jos joku muuta väittää hän valehtelee. Helvetti selaisenaan kuin se usein ymmärretään, on suorastaan mielipuolinen, sadistinen ja epäoikeudemukainen tuomio, joka lähinnä vie uskottavuutta raamatulta.

Se vain tuntuu mielipuoliselta ja epäreilulta, koska sinulla ei ole sen vertaa Pyhän Hengen valoa, että tajuaisit kuinka kauhea asia on ehdoin tahdoin elää ilman Jumalaa ja Kristusta. Ja minkälaista hedelmää sellainen elämä tuottaa ympärilleen.

Koko maailmanhistorian kaikki kauheudet (ehkä luonnonkatastrofeja lukuunottamatta) ovat seurausta asenteesta, jossa ”ihminen ei tarvitse Jumalaa”.

Vasta kun tämä menee jakeluun, alkaa ihminen tarvita Jeesusta pelastaakseen, ja se hel.vettikään ei enää näytä kohtuuttomalta. Mutta ennenkuin oma hyvyytesi tekee konkurssin, et oikeastaan ymmärrä mitään ”elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta.”

Pakko sanoa tähän väliin että kohtalaisen hyvin olen pärjännyt ilman mitään jumalia. Ihan ookoosti ymmärrän elämää. Usko mihin haluat, mutta älä vähättele sitä, ettei jotkut usko kristinuskon Jumalaan.

Vierailija
27/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetin rangaistusta kukaan voi ymmärtää. Sellainen kristitty, joka pitää ikuista kidutusta oikeudenmukaisena ei käy täysillä tai ei ymmärrä itsekään mitä puhuu. Parempi on jättää iankaikkinen tuomio vain Jumalalle, jolla on valta tuomita. Meidän on ihan turha täällä yrittää saada helvettiä kenenkään ajattelussa ymmärrettäväksi. Mitä tulee tuohon viitaukseesi historian kauheuksista, niin juuri uskontojen tähden niitä kauheuksia riittääkin ja kristinuskon nimissä on tapettu miljoonia.

Vierailija
28/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetis sul on vapaa tahto helvetis myös saa seksiä joka päivä nii paijon kun haluu

taivas sä olet jumalan orja ilman vapaata tahtoa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä