Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ihmiset ansaitsisivat joutua helvettiin

Vierailija
26.12.2019 |

Koska kaikki ihmiset ovat sisimmässään pahoja, niin helvetti on oikeudenmukaisuutta, taivas taas on armoa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja helevetissä on mukava saunoa ja ottaa kaljaa!

Vierailija
2/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet, se ei tarkoita, että kaikki on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ketä on kaikki.

Vierailija
4/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ansaitsee 80% miehen ansaitsemisesta.

Plus kasvattaa lapset hoitaa kodit sosiaalisetsuhteet vanhatvanhemmat lemmikit öllönpöllön

5/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sinun mielipiteesi asiasta. Ehkä oman pahuutesi takia kuvittelet kaikki ihmiset samanlaisiksi kuin sinä. 💁🏼‍♀️

Vierailija
6/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ketä on kaikki.

Yleensä kaikki on kaikki. Ja sanoisin, että suurin osa ihmisistä ei ole sisimmässään pahoja.

Vierailija
7/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

No se on sinun mielipiteesi asiasta. Ehkä oman pahuutesi takia kuvittelet kaikki ihmiset samanlaisiksi kuin sinä. 💁🏼‍♀️

Ei. Raamattu sanoo Room 3: 23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla.

Vierailija
8/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ketä on kaikki.

Yleensä kaikki on kaikki. Ja sanoisin, että suurin osa ihmisistä ei ole sisimmässään pahoja.

Raamattu sanoo myös ”Ei ole ketään joka tekee hyvää, kaikki ovat pois poikenneet, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet”.

Yhtään kaiken kattavammin ei voi ilmoittaa että Jumala on sitä mieltä että KAIKKI ihmiset ovat pohjimmiltaan pahoja. Tähän loukkaantuu suuri osa ihmisistä.

Melkein kaikki loput pillastuvat viimeistään siinä vaiheessa kun heille selitetään että heidän omat hyvät tekonsa ja pahojen tekemättä jättäminen ei myöskään auta pascan vertaa, vaan ainoastaan uskomalla Jeesukseen saa kaiken ilmaiseksi.

Se on katsokaas ihmisen ylpeyden päälle käyvää, Jumalan armo.

Vierailija
9/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä jo olla helvetissä. Kaikenmaailman ongelmia, riitoja, konflikteja, sotaa, sairauksia, surua ja vastoinkäymisiä ja muita vitsauksia. Lopulta tullaan vanhoiksi ja sairaiksi ennen kuin kuollaan.

Vierailija
10/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ketä on kaikki.

Raamattu sanoo myös ”Ei ole ketään joka tekee hyvää, kaikki ovat pois poikenneet, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet”.

Yhtään kaiken kattavammin ei voi ilmoittaa että Jumala on sitä mieltä että KAIKKI ihmiset ovat pohjimmiltaan pahoja. Tähän loukkaantuu suuri osa ihmisistä.

Melkein kaikki loput pillastuvat viimeistään siinä vaiheessa kun heille selitetään että heidän omat hyvät tekonsa ja pahojen tekemättä jättäminen ei myöskään auta pascan vertaa, vaan ainoastaan uskomalla Jeesukseen saa kaiken ilmaiseksi.

Se on katsokaas ihmisen ylpeyden päälle käyvää, Jumalan armo.

Kaiken saa ilmaiseksi uskomalla jesseen?

Jumalauta. Lähdenpä samantien junalla kervoolle ja matkan maksaa jeesus.

🤔😆

Vierailija
11/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos kaikki ihmiset ovat pahoja, mitä kuvittelet itse olevasi? Helvetti sinuakin kutsuu 👍

Vierailija
12/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva asia on täysin hyvä tai täysin paha, mutta moni asia on jompaankumpaan suuntaan.

Hyvyys vaan ei kulje huutaen, joten pahaan kiinnitetään enemmän huomiota.

Voi olla ettei mitään kuolemanjälkeistä olekaan, mutta silti kannattaa olla hyvä, siltä varalta että olisikin.

Narsisteja jotka VALITSEE tehdä pahaa, ei pidä kenenkään kotiinsa päästää.

13/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Ei. Raamattu sanoo Room 3: 23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla.

No esimerkiksi homous tai kaupasta näpistely eivät ole riittäviä syitä joutua iänikuiseen kidutukseen.

Vierailija
14/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

No esimerkiksi homous tai kaupasta näpistely eivät ole riittäviä syitä joutua iänikuiseen kidutukseen.

Väärin. Itse asiassa pelkkä valmius/ taipumus homostella ja varastaa kaupasta riittää jo helvettiin. Se osoittaa ettet ole vanhurskas, eli Jumalalle kelpaava.

Jos et välitä Jeesuksesta, ainoa keino päästä Taivaaseen (eli välttää ikuinen kadotus) on olla täydellinen ajatuksissa, sanoissa, teoissa ja motiiveissa kehdosta hautaan. Pieninkin poikkeama osoittaa että sinussa valuvika -> helvet.tiin.

Tästä syystä kristityt aina paasaavat Jeesuksesta. Joka sanoi: ”Minä ole Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun kauttani.”

Ei KUKAAN.

15/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Väärin. Itse asiassa pelkkä valmius/ taipumus homostella ja varastaa kaupasta riittää jo helvettiin. Se osoittaa ettet ole vanhurskas, eli Jumalalle kelpaava.

Jos et välitä Jeesuksesta, ainoa keino päästä Taivaaseen (eli välttää ikuinen kadotus) on olla täydellinen ajatuksissa, sanoissa, teoissa ja motiiveissa kehdosta hautaan. Pieninkin poikkeama osoittaa että sinussa valuvika -> helvet.tiin.

Tästä syystä kristityt aina paasaavat Jeesuksesta. Joka sanoi: ”Minä ole Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun kauttani.”

Ei KUKAAN.

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi uskoa moiseen psykopaatti-Jumalaan.

Vierailija
16/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Ei KUKAAN.

No miksei, kun on luonut tällaisen psykopaatti-maailmankin "omaksi kuvakseen"?

17/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Ei KUKAAN.

No miksei, kun on luonut tällaisen psykopaatti-maailmankin "omaksi kuvakseen"?

Aika sairas on Jumala. Laittoi Aatamin ja Eevan lapset lisääntymään keskenään.

Vierailija
18/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole kysytty lupaa haluanko syntyä ja olla olemassa, joten en voi ansaita mitenkään helvetin iankaikkista kidutusta. Jos joku muuta väittää hän valehtelee. Helvetti selaisenaan kuin se usein ymmärretään, on suorastaan mielipuolinen, sadistinen ja epäoikeudemukainen tuomio, joka lähinnä vie uskottavuutta raamatulta.

Vierailija
19/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiin saisi painua kyllä moni.

Vierailija
20/28 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän