Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat noro-kokemukset?

Vierailija
26.12.2019 |

Miten on norottanut housuun?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkökatko ja vaatteet ja lattiat oksennuksessa ja ripulissa...

Vierailija
2/3 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikana, jolloin jokaisesta taudista piti käydä työterveydessä paikan päällä, kävin paskomassa housuuni Terveystalon aulassa. Totta kai ajat myöhässä ja vanat reisiä pitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään housuun. huh muuten niin paha että tämäkin jäbä pelkäsi. Kaikkea inhottavaa tuli molemmista päistä niin ettei sitä voi oikeasti riittää paria vuorokautta. kuume rävähti samalla lukemiin 38 ja hilut päälle. Siinä käy niin että kun mulla kuume nousee yli 38 niin koen harhoja. Olin puhunut ihan pehmeitä.

Kerro led zeppelinille että niiden keikka pitää perua mä olen liian kipeä. Niin joo mä tosiaan soitan siinä bändissä. Mulla katoaa aika pahasti todellisuus kuumeessa. Jossain vaiheessa sain pari asperiinia pysymään sen verran sisällä että kuume laski hetkeksi. Siinä sain kerrottua naiselle että älä säiky liikaa. Hän kertoi että meinasi jo soittaa ambulanssin.

Olin huutanut nyt ne turvat kiinni. Te oikeiston edustajat ette osaa kuin valehdella. Vttu vessapaperia! Ihan p aska ohjelma. Siinä sitten nainen koittaa herättää minut. Olin kuulemma saanut silmät auki ja silti ihan sekaisin karjunut mee kummitus pois sä oot vain harhaa.

Joo sellanen noro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän