Kannattaako kaljuna miehenä mennä Tinderiin?
Vai onko kaljuus useimmille naisille deal breaker, vaikka mies olisi kasvoiltaan komeahko?
Kommentit (26)
Ottamatta nyt kantaa siihen että miksi vitussa tällä palstalla on päivittäin kymmeniä tinderaiheisia aloituksia vastaan että ei, kenenkään ei kannata mennä tinderiin.
Ei, kyllä paremmin menisi varmaan vaikkapa sirkuksen tykinkuulamiehenä.
Ilman muuta kannattaa. Kaljupäät on usein seksikkäitä.
Komean kannattaa. Muutoin ei miehenä kannata oli hiuksia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta nyt kantaa siihen että miksi vitussa tällä palstalla on päivittäin kymmeniä tinderaiheisia aloituksia vastaan että ei, kenenkään ei kannata mennä tinderiin.
Puhun otsikossa Tinderistä, mutta minua kiinnostaa myös, kannattaako kaljuna nettideittailla.
Olisi kiva, jos naisvastaajat kertoisivat myös ikänsä :)
Vierailija kirjoitti:
Lisään nyt vielä, että partani ei kasva kunnolla, joten parran kasvattamista ei kannata ehdottaa.
Googlaa Kriminalisti-sarjan päänäyttelijä Christian Berkel. On kyllä kuuma!
Kannattaa. MInulle ei ainakaan kaljuus ole mikään este.
Riippuu kallon muodosta, näyttääkö hyvältä kaljuna.
Ei kannata, parempi saanti on jos voit mennä Tinderiin hyvännäköisenä 23 v. naisena.
Mun aikuinen poikani ajelee päänsä ja pitää sen kaljuna. Kuulemma viehättää naisia. Jotkun ihan pyytävät saada koskea ja paijata päätä. Että näköjään ei ole turn off kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Eos. Saan kaljuna pilua helposti.
Sama, ikinä en ole mitään paritusta tarvinnut
Kaljuista miehistä pitää n. 20% naisista, että voit sitten laskea mahdollisuutesi. Nuori ja kalju vielä menee, mutta jos mittarissa on yli 40, niin heikot mahdollisuudet on. Aina kannattaa yrittää. Lasket oman riman vain oikein alas, niin voi joku natsata. Onnea etsintään.
Tinder on kaiken pahan alku ja juuri.
Pidän kaljuja miehiä seksikkäinä, että sinne sekaan vaan.
Jos olet akateeminen ja rikas. Laita kuvia missä tuot esille vaurautesi kuin huomaamatta.
Ojasta kuollut orava päähän niin kyllä lähtee.
Lisään nyt vielä, että partani ei kasva kunnolla, joten parran kasvattamista ei kannata ehdottaa.