Vaimo yrittää hallita kaikkea
Hän kertoo millo tehdään ja mitä tehdään. Nyt mennään pulkkamäkeen. Nyt mennään sinne ja tänne. Jos sanon ettei, kiinnosta tai jaksa, hän suuttuu ja toteaa sinä et koskaan, sinä et ikinä. Jos minä haluan jotain, esim. seksiä, saan haluta rauhassa. Sitä harrastetaan silloin kun häntä huvittaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pulkkamäki ole palvelus vaimollesi vaan velvollisuutesi isänä. Erikoista, että vaadit haluttomalta vaimoltasi palkintoseksiä siksi, että hoidat isän velvollisuudet lapsiasi kohtaan.
Mitä vtun palkintoseksiä?
Et näköjään tiedä naisista jotka pyrkii ohjailemaan. Olen saanut ns. palkintoja. Naisella meni vaan hermo kun sekään ei saanut tottelemaan. Sanoin sille ihan samaa kuin nykyiselle. Pyydä niin paljon todennäköisempää kuin käskeminen. Mä olen sanonut että ainoastaan poliisi voi saada mut käskemällä tottelemaan. Sitä ei onneksi ole tarvinut kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Sama asia tuo on kuin se että mies kontrolloi kaiken, kuka sellaista kestää?
Urbaani legenda parisuhde/avioliitto jossa mies määrää.
Tuo scorppareitten musiikkijuttu oli vähän...meh :'D
Meinaakohan kirjoittaja että sanomisilla, tunnelmalla (mihin musiikki toki voi osaltaan kuulua) ja eritoten juomisilla ei ollut mitään osuutta haluukkuuteen :D Pelkkä levy soimaan vaan ja emännän haarat aukeaa! Ihanan helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Tuo scorppareitten musiikkijuttu oli vähän...meh :'D
Meinaakohan kirjoittaja että sanomisilla, tunnelmalla (mihin musiikki toki voi osaltaan kuulua) ja eritoten juomisilla ei ollut mitään osuutta haluukkuuteen :D Pelkkä levy soimaan vaan ja emännän haarat aukeaa! Ihanan helppoa!
Joskus on helppoa ja mä kieltämättä osaan olla milloin mitäkin. Sillä bändillä (scorpparit) on tippunut usean eri housut. Siksi ja sen kerroin tällä on lähtenyt housuja jaloista. No kokeillaan ei tehoa minuun. Ei levy ehtinyt puoleen väliin niin oltiin sisäkkäin.
En minäkään usko että pelkkä musiikki. Ehkä mun on pakko myöntää että jollakin tapaa vaikutan itse? Kuitenkin mielummin laittaisin jonkin muun kuin itseni vaikuttavaksi.
Miten ihmeessä monet menee yhteen vääränlaisen ihmisen kanssa ja tekevät viel lapsia? Eikö voi seurusteluvaiheessa käydä läpi mahdollisimman paljon tulevaa elämää jotta tietää mitä on edessä? Sitten valitetaan näillä foorumeilla kun " se " on sellainen ja sellainen eikä asiat mene ollenkaan kuin itse haluaa tai siten mikä olisi parasta.
Ei sinun tarvitse mennä sinne, mihin et halua. Jos hän pelkästään määrää, suhteesta ei tule mitään. Ehkä sinä haluat eri asioita ja hän muuta. Seksin kyttääminen voi olla naisista ällöttävää tai suhde ei vain toimi. Naiset pääsevät kyllä itsekin moneen paikkaan tai kaverin kanssa, ellei ole tuelle tarvetta mennessä vaikka hammaslääkäriin.
Meidän naisten pitäisi muistaa hyvissä ajoin aikaisemmin sanoa miehellekkin et "sit huomenna mennään klo 11 pulkkamäkeen" eikä pantata suunnitelmaa. Olis miehellä tieto ja pystyy toimimaan tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä monet menee yhteen vääränlaisen ihmisen kanssa ja tekevät viel lapsia? Eikö voi seurusteluvaiheessa käydä läpi mahdollisimman paljon tulevaa elämää jotta tietää mitä on edessä? Sitten valitetaan näillä foorumeilla kun " se " on sellainen ja sellainen eikä asiat mene ollenkaan kuin itse haluaa tai siten mikä olisi parasta.
Eikö ihmisen luonne tule yleensä esille jo seurusteluvaiheessa? Miksi ottaa elämänkumppani, jonka toimintatavat ärsyttävät?
Minulla on yksi ystävä, jolla on hyvin dominoiva aviomies. Hän päsmäröi jo heidän seurusteluaikanaan siihen malliin, etten itse sietäisi sellaista päivääkään. Ystäväni sieti ja sietää edelleenkin valittamatta usean avioliittovuoden ja muutaman lapsen jälkeen. Jotain tarvetta tuollainen mies ilmeisesti hänellä täyttää, joten sillä mennään. Minä hylkäsin aikoinaan sellaiset miehet, jotka tuntuivat palvovan maata minun jalkojeni alla ja muuttivat mielipidettään sen mukaan, mitä mieltä minä asioista olin. Se oli, kuin olisi peilikuvansa kanssa seurustellut. Löysin sitten jämäkän miehen, joka pitää omista mielipiteistään kiinni, eikä anna pompottaa itseään. Kumpikaan meistä ei käskytä toisiaan. Jos on joku homma, jonka toivon hänen hoitavan, kysyn voisiko hän tehdä ja hän vastaa aina "Joo, mutta en nyt" ja tekee sen sitten muutaman päivän sisällä, kun on hänelle sopiva hetki. Juu, meidän koti ei ole koko ajan tiptop, mutta se ei stressaa minua. En koskaan pyytänyt miestä olemaan lasten kanssa hiekkalaatikolla, kun tiesin hänen inhoavan sitä. Nyt kun lapset ovat isompia, hän menee viikonloppuisin omasta aloitteestaan rannalle ja metsään kävelemään lasten kanssa, kun tykkää itsekin siitä. Minä jään yleensä kotiin viettämään omaa aikaa. Silloin kun mies vastaa perheen ruuasta, se on jotain ranskalaisia ja nakkeja tai kalapuikkoja ja mummon muusia, mutta sitten on. Hengissä ja tyytyväisiä ollaan kaikki.
Älä alistu. Ei se sun saantii vaikuta. Paitsi ehkä positiivisesti. Niin enkä tarkota että alat nillittää
Vierailija kirjoitti:
Sama asia tuo on kuin se että mies kontrolloi kaiken, kuka sellaista kestää?
Ei kukaan, mutta sellaista ei nykyään esiinny.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse mennä sinne, mihin et halua. Jos hän pelkästään määrää, suhteesta ei tule mitään. Ehkä sinä haluat eri asioita ja hän muuta. Seksin kyttääminen voi olla naisista ällöttävää tai suhde ei vain toimi. Naiset pääsevät kyllä itsekin moneen paikkaan tai kaverin kanssa, ellei ole tuelle tarvetta mennessä vaikka hammaslääkäriin.
Pojalla on koulussa opettajat. Myöhemmin on intissä kersantti, töissä pomo ja kotona vaimo. Muille riittää, että tottelee. Vaimon kanssa pitää myös teeskennellä, että ilahtuu jokaisesta määräyksestä.
Jos on yhteisiä lapsia, niin niiden kanssa on ulkoiltava. Halusit tai et. Muuten sun ei tarvii totella vaimoasi. Hoidat vaan oman osuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalla on koulussa opettajat. Myöhemmin on intissä kersantti, töissä pomo ja kotona vaimo. Muille riittää, että tottelee. Vaimon kanssa pitää myös teeskennellä, että ilahtuu jokaisesta määräyksestä.
Mä toivon että tuo on sarkasmia. Suomenkin pieni armeija tarvisi enemmän älykkäitä kuin sokeasti tottelevia. Se on ihan unelmaa että voimalla pärjäisi sitä ainoaa vastaan mistä hyökkäys voisi tulla. Kukaan ei edes leikillään usko että ruotsi tai norja hyökkäisi. Saataispa sama suhde itään päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että tuo on sarkasmia. Suomenkin pieni armeija tarvisi enemmän älykkäitä kuin sokeasti tottelevia. Se on ihan unelmaa että voimalla pärjäisi sitä ainoaa vastaan mistä hyökkäys voisi tulla. Kukaan ei edes leikillään usko että ruotsi tai norja hyökkäisi. Saataispa sama suhde itään päin.
Et ole vissiin ollut intissä? Siellä pärjää mainiosti, jos muistaa, että kantakessu on Jumalan esimies. Älyä saa korvien välissä olla, mutta se ei saa näkyä päällepäin.
Ja aviomiehen pitää muistaa, että vaimon määräyksiä on aina sokeasti toteltava, ja samalla pitää hymyillä kiitollisena kaikesta komentelusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhteisiä lapsia, niin niiden kanssa on ulkoiltava. Halusit tai et. Muuten sun ei tarvii totella vaimoasi. Hoidat vaan oman osuutesi.
Ainahan vaimoa on toteltava joka asiassa! Yllytätkö kapinaan ylempiä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan pulkkamäkeen mentäessä että teillä on lapsia. Vaimosi on varmaan stressaantunut arjen pitämisestä kasassa, varsinkin nyt joulun aikaan, ja kyllä niitten lastenkin olisi hyvä ulkoilla ja purkaa energiaansa. Kuinka paljon sinä osallistut? Onko seksin ehdottaminenkin kylmähköä, nyt pitäis saada -meininkiä...
Milloin olet viimeksi ollut aidosti vaimollesi ihana ja huomioonottava? Hemmotellut tai järjestänyt omaa aikaa arjen pyörittämisen keskelle?
Kyllä siihen pirttihirmuuteen yleensä ihan oikeita syitä löytyy.Kyllä se on niin että minä miehenä pidän 80% arjesta kasassa. Kuskaan harjoituksiin, tarhaan, teen ruoat, siivoan, käyn kaupassa, maksan laskut, remontoin, hoidan autot jne. Että ihan turha on moisia heittää ilmoille. Hänen rooli on nauttia perheenä tekemisestä ja hallita kaikkea tekemää.
t. ap
Jos noin on, niin kyllä minä ihmettelen, miten siedät vaimosi käytöstä? Ei mulla tulisi mieleenkään alkaa komentelemaan miestäni. Ei sillä, että itse olisin jotenkin erityisen nöyrä ja alistuva, mutta mies on yksinkertaisesti niin vahvaluonteinen, että pitäisi vakavan puhuttelun, jos koittaisin alkaa pompottaa häntä. Oletko kokeillut sanoa vaimollesi vahvasti ja määrätietoisesti, että nyt saa tuo pomottelu ja kontrolloiminen riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, mulla on ollut peräti kolme miesystävää, ketkä tyytyväisenä allekirjoittaisivat tuon läpän. Sillä poikkeuksella tosin, että aidosti nauttisivat siitä, että nainen sanoo ja määrää. Valitettavasti itse en ole yhtään sentyyppinen nainen ja varmaan aika harva nainen loppujen lopuksi nauttii siitä, että "saa" komentaa miestään.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä kuulostaa tutulta! Minäkin määrään meillä kaiken, mitä milloinkin tehdään ja minne koskakin mennään. Lapset ovat arkipäivisin päiväkodissa ja kokemukseni mukaan sitä samaa ulkoilu-ruoka-uni-rytmiä kannattaa viikonloppuisin ja loma-aikoinakin ylläpitää, sillä äkkiä ollaan tilanteessa, että lapsia ei saa millään yöunilleen ja heräämisestä nukahtamiseen asti on yhtä riehumista ja kiukkua, eikä enää itsekään tiedä onko se lasten käytös väsymystä vai nälkää vai vaan liiallista energiaa. Eihän sitä moni lapsi itsekään tunnista tai ainakaan ääneen kerro.
Joo, ja jos minä en huolehdi ulkoilusta, ruoka-ajoista, nukkumaan menoista jne, niin ei kyllä huolehdi isäkään. Ennen joulua puheli, että pitäisi lapset viedä luistelemaan, missäköhän täällä on lähin jääkenttä... eikä hän edes tiennyt, ettei lapsillamme ole luistimia. Ei ole ollut ikinä. Tiedän, ettei tuo isä vie lapsiaan kauppaan villasukat mukanaan ostamaan luistimia. Ei ole ikinä ostanut lapsille itse mitään, ellei tavallista ruokaa lasketa, jota siis hänkin syö. Nyt kiroan, miksi lupailee lapsille luistelemista ja hypettää asiaa, sillä minun vastuulleni ja hoidettavaksi seKIN asia kuitenkin jää. Ihan kuin arjen pyörityksessä ei olisi muutenkin tarpeeksi työtä. Mulla pyörii jatkuvana syöttönä päässä kaikkea, mitä tarvii muistaa ja milloin, mitä lapsille pitää ostaa, mitä pitää tehdä ja milloin jne. Samalla ketutus ja katkeruus kasvaa miestä kohtaan, joka ei osallistu eikä suo minulle edes hetken lepoa ja rauhaa kotona, yksin.
Ja sitten pitäisi vielä innostua seksiin, kun ajatuksissa pyörii miljoona muuta asiaa tai pitäisi vielä jaksaa ja ehtiä tehdä jotain muutakin tärkeää. Ei se seksi enää edes tunnu oikein miltään, kun touhussa ei ole tunteita mukana. Toivoo vaan homman olevan äkkiä ohi, että ehtii vielä tekemään asian X tai pääsisi nukkumaan jälleen liian lyhyiksi jäävät yöunensa. Ei se innosta. Eikä miehen "anna tai haen muualta" -esileikki.
Terveisin yksinäiseen perhe-elämään väsähtänyt pulkkamäkimamma
Miten tämä kuullosti aivan omalta elämältäni? Lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa äiti, jonka elämä tuntuu juuri tältä. Tsemppiä sinulle pulkkamäkimamma💕 muista kun jälleen kerran kierrokset nousee ja ketuttaa, niin on joku toinenkin äippä, jolla on lähes sama tilanne!
Kyllä se on niin että minä miehenä pidän 80% arjesta kasassa. Kuskaan harjoituksiin, tarhaan, teen ruoat, siivoan, käyn kaupassa, maksan laskut, remontoin, hoidan autot jne. Että ihan turha on moisia heittää ilmoille. Hänen rooli on nauttia perheenä tekemisestä ja hallita kaikkea tekemää.
t. ap