Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihava isosiskoni saa miehiä paljon ja seurustelee, mutta minä laiha en.

Mallinainen
26.12.2019 |

Minua on pitkään vaivannut tämä kysymys. Olen itse 22-vuotias 175cm 50 kg mallin näköinen nainen. Olen jopa tehnyt 17-vuotiaana mallintöitä. En silti saa yöelämässä miehiä mukaani yhtään niin paljon kuin lyhyt 164cm pitkä lihava siskoni. Siskoni on siis aivan ihana ja on 3-vuotta vanhempi. Painoa hänellä on yli 120kg....

Hän saa siltikin enemmän miehiä yöelämässä ja on seurustellutkin minua pidempään. En siis itse seurustele. Tietenkin isosiskollani on myös aivan valtavat rinnat. Kai miehet nykyään pitävät pehmeistä naisista

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne?

Vierailija
2/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudet ja painot sivuseikkoja. Pitää olla jotakin keskusteltavaa ja ymmärrystä. Jos on pakko saada niin on pakko antaa. Näin yksinkertastettuna asia. Miehet myös tykkää että on jotain mistä ottaa kiinni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavilla mallin mitoilla ei tee.mitään jos ei luonteet mätsää

Vierailija
4/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan niin mulkerin näköinen, että kukaan ei viitsi lähestyä. Siskosi saattaa lisäksi olla aktiivinen (härreguud) eikä vain odota, että joku lähestyy.

Vierailija
5/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskosikin saisi varmasti enemmän, parempia ja pysyvämpiä suhteita jos olisi esim mitoissa 52/164. Nythän hän ravaa kanssasi yöelämässä sinkkuna, mikä ei varmaan ole hänenkään ikuinen haaveensa?

Sinä taas olet sairaalloisen alipainoinen, joten se selittänee miksei kiinnostusta ole paljon. Kuitenkin jos miehet ovat vain vähän alipainoisia/haluavat normaalipainoisen, normaalipainoisia/haluavat normaalipainoisen tai vähän ylipainoisia/haluavat normaalipainoisen tai kovasti ylipainoisia/kaikki käy. Ja kyllä se tyyli, puheet ja naamakin vaikuttaa.

Kauneimpia naisia ei taas lähestytä rohkeimmin (no tietenkin humala rohkaisee siellä baarikierroksella, mutta humala saa ne vähemmänkin kauniit näyttämään miesten silmissä hehkeiltä). He eivät ole helpoimminlähestyttäviä vaikka kenties ihailluimpia.

Älä vertaile itseäsi siskoosi. Olen hänen pituisensa ja sinun painoisesi ja minulla on ihana mies eikä tarvinnut kauaa etsiä. Jos painaisin 120 kiloa olisin varmasti hyvin onneton (vertailun vuoksi kuitenkin). Jos voit hyvin nahoissasi niin etsi mies jostain deittisovelluksesta. Kuulostaa kyllä siltä, että voisit viihtyä nahoissasi paremminkin ja itseensä tyytyväisenä (55-)60-kiloisena parikymppisenä saisit seinäruusuilla ilman stressiä ja miehiä olisi silti jonoksi asti.

Vierailija
6/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ajattelisin. Että monet miehet kuten minä tykkää naisista joissa on jotain mistä ottaa kii. Jos on liian laiha nainen kuten sinä niin pelkäisin että murran sulta jotain kun pannaan. Ja sitten se viimeisin. Ehkä olet niin ylimielisen näköinen ja ilmeisesti olet ylimielinen oikeastikin ettei kukaan halua sen takia viettää sun kanssa yötä.

Harva tykkää ylimielisistä ihmisistä.

Vierailija
7/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ajattelisin. Että monet miehet kuten minä tykkää naisista joissa on jotain mistä ottaa kii. Jos on liian laiha nainen kuten sinä niin pelkäisin että murran sulta jotain kun pannaan. Ja sitten se viimeisin. Ehkä olet niin ylimielisen näköinen ja ilmeisesti olet ylimielinen oikeastikin ettei kukaan halua sen takia viettää sun kanssa yötä.

Harva tykkää ylimielisistä ihmisistä.

Tuon painoisella naisella on todennäköisesti luukatoa vaikka on vasta 22 v... :( Anoreksia ja bulimia eivät viehätä vaikka eivät täysin määritäkään ihmistä. Mutta valitettavan paljon.

Vierailija
8/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Itsellä mallin mitoissa oleva sisko ja minä lyhyempi tosin en mikään lihava. Ikinä en ole miestä saanut matkaan baarista siskoni taas kun sormellaan vinkkaa niin varattu tai vapaa lähtee matkaan.

Vierailija
9/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo. Itsellä mallin mitoissa oleva sisko ja minä lyhyempi tosin en mikään lihava. Ikinä en ole miestä saanut matkaan baarista siskoni taas kun sormellaan vinkkaa niin varattu tai vapaa lähtee matkaan.

Pentillä menee vielä hetki tajuta, ettei hän itse olekaan kenenkään sisko, vaan veli. Siksi niitä miehiä ei löydy niin helposti.

Vierailija
10/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sun siskos on ensinnäkin Ho*o ja todella inhottava ihminen kun varattuja hoitelee. Oksettavaa.

Vierailija
11/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat mallin mitoilla 175/50 naista niin ehkä joitain miehiä saa varsinkin jos on kaunis kasvoiltaan ja mahtava luonne. Mittojen puolesta on paljon paljon seksikkäämpiä naisia, lyhyempiä ja pidempiä. Tietysti siellä baareissa mistä seuraa etsitte tarjonta voi olla vähän mitä on ja siskosikin erottuu siellä edukseen.

Vierailija
12/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun siskos on ensinnäkin Ho*o ja todella inhottava ihminen kun varattuja hoitelee. Oksettavaa.

Kyllä oma maailman näkemys on muuttunut aika lailla tuota touhua seuratessa. En sanoisi siskoani ho*oksi sen enämpää kuin miehiä pil*lu pelleiksi. Varattu mies tekee itse omat valintansa. Jos on ihminen joka saa kenet haluaa miksi ei ottaisi. Me muut sitten katsellaan vierestä. Oma poikaystäväni petti minua siskoni kanssa. Toinen olisi halunnut mutta sisko ei lämmennyt. Nykyinen aviomies näkee siskoni myös paljon haluttavampana kuin minut mutta minua rakastaa. Oi minua onnekasta.heh

Vierailija
13/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oma maailman näkemys on muuttunut aika lailla tuota touhua seuratessa. En sanoisi siskoani ho*oksi sen enämpää kuin miehiä pil*lu pelleiksi. Varattu mies tekee itse omat valintansa. Jos on ihminen joka saa kenet haluaa miksi ei ottaisi. Me muut sitten katsellaan vierestä. Oma poikaystäväni petti minua siskoni kanssa. Toinen olisi halunnut mutta sisko ei lämmennyt. Nykyinen aviomies näkee siskoni myös paljon haluttavampana kuin minut mutta minua rakastaa. Oi minua onnekasta.heh

Näin miehenä sanon. Sun siskoas pidetään jakorasiana. Ho*ona joka jakaa kaikille. Se maine hänellä tulee oleen loppuikänsä. Kukaan itseään kunnioittava mies ei p*ne jakorasiaa. Eli taidat puhua sontaa.

Vierailija
14/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:'D eijei... Kukaan ei saa ketä vain vaikka haluamansa voi joskus saadakin. Mutta varsinkaan tuollainen luukasa ei saa ketä vain yhtään todennäköisemmin kuin kukaan muukaan. Aloittaja/M allinainen taitaa kirjoittella lämpimikseen omasta ja vastaavien riutujien puolesta, hänen bmi:nsä on 16 haloo. Mielikuvitusvaimon pitäisi olla aika kammottava, että mies pitäisi mielikuvitussiskoa haluttavampana.

Kuten täällä on muihinkin hänen aloituksiinsa todettu, on seksuaalinen kilpailuvietti vahvana sairastumisen taustalla.

Eri

Vierailija
15/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon. Sun siskoas pidetään jakorasiana. Ho*ona joka jakaa kaikille. Se maine hänellä tulee oleen loppuikänsä. Kukaan itseään kunnioittava mies ei p*ne jakorasiaa. Eli taidat puhua sontaa.

Sähän viikon vitsin murjaisit. Pidettiin tai ei niin kyllä on saanut aina miehen kuin miehen. Niitä jotka ei oo matkaan lähtenyt on vain hyvin harva. Siskoni on hyvä ihminen kaikesta huolimatta. Nykyään äiti 3 lapselle. Pettänyt on miestään monta kertaa mutta ongelmosta ovat selvinneet. Joku muu nainen kun vastaavan tekisi niin ei kukaan mies katselisi.

Vierailija
16/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:'D eijei... Kukaan ei saa ketä vain vaikka haluamansa voi joskus saadakin. Mutta varsinkaan tuollainen luukasa ei saa ketä vain yhtään todennäköisemmin kuin kukaan muukaan. Aloittaja/M allinainen taitaa kirjoittella lämpimikseen omasta ja vastaavien riutujien puolesta, hänen bmi:nsä on 16 haloo. Mielikuvitusvaimon pitäisi olla aika kammottava, että mies pitäisi mielikuvitussiskoa haluttavampana.

Kuten täällä on muihinkin hänen aloituksiinsa todettu, on seksuaalinen kilpailuvietti vahvana sairastumisen taustalla.

Eri

Ja kiitos...en sentään luokuttelisi itseäni kammottavaksi.

Vierailija
17/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän viikon vitsin murjaisit. Pidettiin tai ei niin kyllä on saanut aina miehen kuin miehen. Niitä jotka ei oo matkaan lähtenyt on vain hyvin harva. Siskoni on hyvä ihminen kaikesta huolimatta. Nykyään äiti 3 lapselle. Pettänyt on miestään monta kertaa mutta ongelmosta ovat selvinneet. Joku muu nainen kun vastaavan tekisi niin ei kukaan mies katselisi.

Hyvä ihminen ei petä ketään!! Voi kun lapset saa olla ylpeitä äidistään:D

Vierailija
18/30 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleilta saa varmasti, eli helppo nakki baarista yhdenillan jutuksi tai hetken ajan panoksi jos miehet sitä lähinnä olleet etsimässä. Sinkkuna deittailin pari kolme vuotta paljonkin pulleita tyttöjä ja pääsin kaikkien kanssa sänkyyn todella nopeasti ja helposti ja moni olisi halunnut alkaa seurustelemaan.

Normaalivartaloisten tyttöjen kanssa ei ollut yhtään niin helppoa päästä pukille, vaati lähes aina viikkojen/kuukausien tapailua ja sittenkin saattoi tulla pakit lopulta.

Toki tuollainen laihanainen ei kovin montaa kiinnosta. 15-20kg voit ottaa lisää kiloja niin näyttää jo terveemmältä ja vientiä alkaa riittämään.

Vierailija
19/30 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismies ei missiä ja kauneinta naista ota ja huoli, koska pelkää sen menettämistä seuraavassa mutkassa.

Vierailija
20/30 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismies ei missiä ja kauneinta naista ota ja huoli, koska pelkää sen menettämistä seuraavassa mutkassa.

Mikä järki on hehkuttaa anorektisia mittojasi foorumilla, jossa on terveitä ihmisiä? Aivan rehellisesti missit näyttävät vielä ihan hyvältä, jotkut erittäin hyvältä, osa hyvin androgyyneiltä osan silmään. Pitkät mallit taas näyttävät yleensä friikeiltä. Mene jollekin proana-foorumille, siellä ajatuksesi saavat ymmärtävämmän vastaanoton.

Sitä paitsi miehiin ei päde tuo tyytyminen menettämisenpelon vuoksi, se pätee naisiin. Miehet eivät jaksa olla mieliksi naiselle, joka saisi helposti parempaa. Mutta hus hus osastolle vaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan