Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ari Behmiä oli kähminyt eräs Hollywood äijä Nobel-Juhlien yhteydessä pari v ennen

Vierailija
26.12.2019 |

Suisidia. Onkohan vaikuttanut, ellei kukaan reagoinut asiaan, jonka tunut itse ilmi.

Kommentit (34)

Vierailija
2/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii entä sitte??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On wikitiedossakin :

In December 2017, Behn alleged that he was among a growing number of men who had been sexually assaulted by Kevin Spacey. He accused Spacey of groping his genitals in 2007, at a nightclub during the afterparty for the Nobel Peace Prize concert.

In December 2017, Behn alleged that he was among a growing number of men who had been sexually assaulted by Kevin Spacey. He accused Spacey of groping his genitals in 2007, at a nightclub during the afterparty for the Nobel Peace Prize concert.[20]

oi saakelin saakeli, en muuta sano!

MUTTA OLIKOHAN ITSEMURHA?????

Vierailija
4/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla avustettukin murha vaikka noilla koordinaateilla, jälleen....

Vierailija
6/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
7/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sanoma ei taas hiiskahtanutkaan asiasta.

Vierailija
8/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nosta aihetta edes

Vierailija
9/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy me toota taas ei.

Vierailija
10/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, joku raja nyt sentään näihin juttuihin! On minuakin kähmitty, lähmitty, ahdisteltu ja yritetty raisk ata. Samoin minun miestä on miehet ahdistelleet. Kuitenkaan kumpikaan meistä ei ole edes harkinnut itse mu*haa moisen takia.

Vierailija
11/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, joku raja nyt sentään näihin juttuihin! On minuakin kähmitty, lähmitty, ahdisteltu ja yritetty raisk ata. Samoin minun miestä on miehet ahdistelleet. Kuitenkaan kumpikaan meistä ei ole edes harkinnut itse mu*haa moisen takia.

No ei ole ihan saman tason juttu kuin arvostella Nobeljuhlan vetäjää joka Hollywoodista.

Vierailija
12/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia pimitettiin taas suomalaisilta????????

Vierailija
13/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät tekikö itsarin edes?

Vierailija
14/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän muuta Ari mahtoi Hollywoodia tonkiessaan saadakaan selville? Ja mistä se musta mies ilmestyi yhtäkkiä Märthalle taikaseksineen? Hänhän vaikutti aivopestyltä jo ennen tätäkin.

Vierailija
15/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on luotettavassa mediassa kerrottu.

Eri

Vierailija
16/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän muuta Ari mahtoi Hollywoodia tonkiessaan saadakaan selville? Ja mistä se musta mies ilmestyi yhtäkkiä Märthalle taikaseksineen? Hänhän vaikutti aivopestyltä jo ennen tätäkin.

Huh huh. Haen foliota keittiöstä.

Vierailija
17/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne enkiliparannukset ja muu hömppä ihmetyttivät Märthalla. Ja sitten tämä ja vielä se seksihirmu joka vei niinkuin syrjään Behmistä kokonaan. Täytyypäs perehtyä.

Ja kunnolla lotaostukin kun JOULUNA! Taitaa olla Hollywood taas asialla?

Vierailija
18/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on luotettavassa mediassa kerrottu.

Eri

Oletpa naivi.

Vierailija
19/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WTF!? Luki kuule ihan lehdessä.

Vierailija
20/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tuo seksiukko ilmestyi kuvioon, heräilin , ja kun tuo Märtha alkoi oireilla niin näkyvästi kuin aivopestynä niitä seksikuvioitaan kuninkaallisena, niin ajattelin että nyt ollaan Pohjolan kuninkaanhovi maalitettuna.

Kenellekähän se sopisi Jouluksi järjestää itsaria ja kähmintää Nobeljuhliin? Miettikääpä kokonaisuutta. Se selittää monta asiaa tuossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän