Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole koskaan löytänyt kestävää rakkautta

Vierailija
26.12.2019 |

Onhan noita miehiä ollut mutta ne jutut kuivuu ja loppuu aina.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistatko syyn, miksi niin käy?

Vierailija
2/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika kuin ap:lla. Minä en pysty parisuhteeseen. En pysty yhdistämään läheistä ihmissuhdetta ja seksuaalisuutta.

Voin käydä panemassa uppo-outoja, mutta en ihmistä joka rakastaa minua.

Mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Nyt tämä viimeinen parisuhde ollut 14v mutta vetelee viimeisiään, kun mies nimittelee eikä halua seksiä.

Vierailija
4/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika kuin ap:lla. Minä en pysty parisuhteeseen. En pysty yhdistämään läheistä ihmissuhdetta ja seksuaalisuutta.

Mahtavaa.

Voi teitä raukkoja, varmaan sylkäisisin kadulla, jos teidät näkisin. Ette te, kurjat, ymmärrä elämästä mitään. Aina teille kaikki on jossain muualla kuin itse olette. Ulostaisin päällenne, jos voisin.

Mummo, 65, täyden elämän elänyt

Vierailija
5/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa.

Voi teitä raukkoja, varmaan sylkäisisin kadulla, jos teidät näkisin. Ette te, kurjat, ymmärrä elämästä mitään. Aina teille kaikki on jossain muualla kuin itse olette. Ulostaisin päällenne, jos voisin.

Et sinä ainakaan empatiaa ole elämässäsi oppinut. T. Ap 46v

Vierailija
6/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa.

...mummolla jäänyt aamun lääkkeet ottamatta. Nyt kipin kapin lääkekaapille, mummo! Eikä vedetä sitten viinaksien kanssa niitä alas!

Vierailija
7/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään, en ole koskaan ollut rakastunut enkä rakastettu. Ikää 31 v. Olen miehille täysin ilmaa, edes baareissa kännissä en heille kelpaa. Oh well.

Vierailija
8/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Nyt tämä viimeinen parisuhde ollut 14v mutta vetelee viimeisiään, kun mies nimittelee eikä halua seksiä.

Voi tuhannen.

Vaikka yksin oleminen ei ole mikään upea tilanne, rohkaisen jatkamaan sitkeästi sinkkuutta kohti. Mieluummin yksin kuin hankalassa parisudetilanteessa.

T. Se toinen parisuhdevammainen tässä ketjussa

P. S. Mummon elämä ei ole minun mittapuullani ole täysi. Kyky liittyä toisiin ihmisiin empatian ja keskustelun kautta ovat olennaisia taitoja elämässä. Mummolla on näissä vielä aika paljon tekemistä.

Vierailija
9/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajalla ei koskaan ole mikään hyvin eikä tule olemaan.

Vierailija
10/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut kestävää parisuhde-rakkautta. Aina on naiset muuttaneet mieltään.

Onneksi saan kokea vilpitöntä ja kestävää rakkautta esim. lasteni kautta.

Vierailija
11/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään, en ole koskaan ollut rakastunut enkä rakastettu. Ikää 31 v. Olen miehille täysin ilmaa, edes baareissa kännissä en heille kelpaa. Oh well.

Et kelpaa edes baarissa kännissä?

Mitä jos etsit väärästä paikasta, vääriä ihmisiä?

Uskallatko näyttää itsesi sellaisena kuin oikeasti olet? Ilman sellaisia?

Vierailija
12/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus ole mikään kansalaisoikeus, eikä ketään voi velvoittaa rakastumaan itseensä. Jotkut miehet, naiset vain on niin viallisia jostain syystä ettei heidän vain kuulu saada rakkautta

Vierailija
13/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Vierailija
14/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkaus ole mikään kansalaisoikeus, eikä ketään voi velvoittaa rakastumaan itseensä. Jotkut miehet, naiset vain on niin viallisia jostain syystä ettei heidän vain kuulu saada rakkautta

Olisi mielenkiintoista nähdä kasvosi, kotisi, perheesi, elämäsi.

Tehdä keittiöpsykologinen tutkimus, mikä tekee ihmisestä sellaisen, että se saa nautintoa olemalla ilkeä toisille anonyymiyden suojista.

Tervettähän se ei ole missään tapauksessa, se on selvää. Tunnistatkohan itse epätervettä käytöstäsi?

Vierailija
15/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sinunkin jo aika olla vahva miehistä riippumaton sinkkunainen.

Vierailija
16/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinustako on oikein miten mieheni minua kohtaan käyttäytyy?

Vierailija
17/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Kysymyksesi on turha, koska tuo on päättänyt mielessään noin. Hän on sisäistänyt tuollaisen sloganin eikä siitä pysty irrottautumaan se on eräänlainen ajatusharha ei sillä ole väliä onko se totta vaiko eikö

Vierailija
18/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sinunkin jo aika olla vahva miehistä riippumaton sinkkunainen.

En minä tykkää olla täysin yksin.

Vierailija
19/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi pitäisi olla joku "rakkaus". Mitä toisella ihmisellä tekee? Mihin sitä käytetään? Mikä sen funktio on? Seksin lisäksi en keksi mitään käyttötarkoitusta toiselle ihmiselle. Seksiä saa ilmaiseksi ja rahalla, joten suhdetta ei ole pakko hankkia. Tämäkin , että kirjoitan tänne, kuvaa lähinnä omaa narsistista tarvettani saada ääneni kuuluviin, mutta en ajattele yhtään tämän tekstin lukijaa. Ihminen on turha.

Vierailija
20/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, erosin, koska mies ei kunnioittanut tai halunnut. Seksiä oli harrastettu ehkä 2-3 kertaa viisuvuotiaan kuopuksen syntymän jälkeen, viimeisestä seksistä ja suudelmasta oli vuosi kun lähtöpäätöksen tein. Ja nyt saatte haukkua, että

Mitäs annoit itsesi rupsahtaa. Ehkä näinkin kävi, vaikka päivittäin näin huomattavasti vaivaa ollakseni viehättävä. Totuus on, että kiloja saisi olla 5 vähemmän ja isot rinnat jo roikkuvat. Mutta halusin ajatella, että kauniit kasvot, hyvät sääret, nätti ja naisellinen pukeutuminen ja pitkät, paksut hiukset kompensoisivat edes niin, että edes JOLLEKULLE olisin kaunis. Joku huomaisi, että olen fiksu, hauska, lämmin ja rakastava.

Vaan samaa rataa jatkuu. Olen tavannut Tinderin kautta lähes 20 miestä, eivätkä usein ole kiinnostuneita näkemään toistamisen. Vanha ja rupsahtanut ei kelpaa edes irtoseksiin.

Silti: en olisi voinut jäädä suhteeseen, jossa päivittäin suren yksinäisyyttä ja rakkauden puutetta.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme