Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole koskaan löytänyt kestävää rakkautta

Vierailija
26.12.2019 |

Onhan noita miehiä ollut mutta ne jutut kuivuu ja loppuu aina.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, erosin, koska mies ei kunnioittanut tai halunnut. Seksiä oli harrastettu ehkä 2-3 kertaa viisuvuotiaan kuopuksen syntymän jälkeen, viimeisestä seksistä ja suudelmasta oli vuosi kun lähtöpäätöksen tein. Ja nyt saatte haukkua, että

Mitäs annoit itsesi rupsahtaa. Ehkä näinkin kävi, vaikka päivittäin näin huomattavasti vaivaa ollakseni viehättävä. Totuus on, että kiloja saisi olla 5 vähemmän ja isot rinnat jo roikkuvat. Mutta halusin ajatella, että kauniit kasvot, hyvät sääret, nätti ja naisellinen pukeutuminen ja pitkät, paksut hiukset kompensoisivat edes niin, että edes JOLLEKULLE olisin kaunis. Joku huomaisi, että olen fiksu, hauska, lämmin ja rakastava.

Vaan samaa rataa jatkuu. Olen tavannut Tinderin kautta lähes 20 miestä, eivätkä usein ole kiinnostuneita näkemään toistamisen. Vanha ja rupsahtanut ei kelpaa edes irtoseksiin.

Silti: en olisi voinut jäädä suhteeseen, jossa päivittäin suren yksinäisyyttä ja rakkauden puutetta.

N42

Totuus on se, että on aika naivia uskoa, että ulkonäöllä ei olisi väliä. Kyllä sillä on. Rinnat saa kohotettua. Jos on kovin isot, roikkuvat ja painavat, saa pienennyksen ja kohotuksen julkisella puolella. Virossa se hoituu muutamalla tonnilla. Sen sijaan että suret, niin toimi. Ymmärrät kyllä itsekin että jos sinä et viehäty jostain ihmisen piirteistä ja ne on sinulle ylitsepääsemättömiä, niin sinä itse myös voi kuulua jonkun ylitsepääsemättömiin kauneusvirheesi takia. Lisäksi  tyytyväisyys omaan kehoon heijastuu myös ulospäin positiivisuutena ja itsevarmuutena.

Rinnat on tekosyy. Olen nähnyt miten naiset joilla hillittömät mummo-utareet, vetää miehiä puoleensa. Samoin olen nähnyt kuinka naiset joiden tissit ovat pienemmät ja lättänämmät kuin minun miestissini*, saavat miehiä sormia napsauttamalla. Joten tissien koko ja muoto ei vaikuta siihen saako nainen miehen. Siihen voi ehkä vaikuttaa saako sen laatikkoleukaisen kirurgin, mutta kuka käskee vaatimaan laatikkoleukakirurgia?

*) Olen BMI 25-26 ja kuntoilen säännöllisesti joten siihen ei paljoa vaadita, että naisella on isommat ja pyöreämmät tissit kuin minun moobsini

M/39

Vierailija
42/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, erosin, koska mies ei kunnioittanut tai halunnut. Seksiä oli harrastettu ehkä 2-3 kertaa viisuvuotiaan kuopuksen syntymän jälkeen, viimeisestä seksistä ja suudelmasta oli vuosi kun lähtöpäätöksen tein. Ja nyt saatte haukkua, että

Mitäs annoit itsesi rupsahtaa. Ehkä näinkin kävi, vaikka päivittäin näin huomattavasti vaivaa ollakseni viehättävä. Totuus on, että kiloja saisi olla 5 vähemmän ja isot rinnat jo roikkuvat. Mutta halusin ajatella, että kauniit kasvot, hyvät sääret, nätti ja naisellinen pukeutuminen ja pitkät, paksut hiukset kompensoisivat edes niin, että edes JOLLEKULLE olisin kaunis. Joku huomaisi, että olen fiksu, hauska, lämmin ja rakastava.

Vaan samaa rataa jatkuu. Olen tavannut Tinderin kautta lähes 20 miestä, eivätkä usein ole kiinnostuneita näkemään toistamisen. Vanha ja rupsahtanut ei kelpaa edes irtoseksiin.

Silti: en olisi voinut jäädä suhteeseen, jossa päivittäin suren yksinäisyyttä ja rakkauden puutetta.

N42

Totuus on se, että on aika naivia uskoa, että ulkonäöllä ei olisi väliä. Kyllä sillä on. Rinnat saa kohotettua. Jos on kovin isot, roikkuvat ja painavat, saa pienennyksen ja kohotuksen julkisella puolella. Virossa se hoituu muutamalla tonnilla. Sen sijaan että suret, niin toimi. Ymmärrät kyllä itsekin että jos sinä et viehäty jostain ihmisen piirteistä ja ne on sinulle ylitsepääsemättömiä, niin sinä itse myös voi kuulua jonkun ylitsepääsemättömiin kauneusvirheesi takia. Lisäksi  tyytyväisyys omaan kehoon heijastuu myös ulospäin positiivisuutena ja itsevarmuutena.

Minulle rintaleikkaus ei tällä hetkellä ole realistinen vaihtoehto. Elätän kahta lasta ja maksan kovan hinnan perheasunnosta Helsingissä. Myös pahan päivän varalle täytyy jättää jotain. En myöskään juuri nyt voi olla töistä saikulla kuukautta, jonka leikkaus vaatisi. Lisäksi nukutus on aina riski, jota en halua ottaa turhamaisuuden takia. Ihan lasten takia.

Toisaalta vaatteet päällä rintani ilmeisesti näyttävät oikein hyviltä, miehet kiinnittävät niihin treffeillä liikaakin huomiota. Ongelma on, että silloin harvoin kun minua mies kiinnostaa, en pääse edes toisille treffeille. Ja usein voisin tavata toiste myös sen miehen, joka ei vienyt jalkoja alta. Mutta en vain osaa itse ehdottaa treffejä. Kai pelkään, että pakit vievät lopullisesti luottamuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Minulle rintaleikkaus ei tällä hetkellä ole realistinen vaihtoehto. Elätän kahta lasta ja maksan kovan hinnan perheasunnosta Helsingissä. Myös pahan päivän varalle täytyy jättää jotain. En myöskään juuri nyt voi olla töistä saikulla kuukautta, jonka leikkaus vaatisi. Lisäksi nukutus on aina riski, jota en halua ottaa turhamaisuuden takia. Ihan lasten takia.

Toisaalta vaatteet päällä rintani ilmeisesti näyttävät oikein hyviltä, miehet kiinnittävät niihin treffeillä liikaakin huomiota. Ongelma on, että silloin harvoin kun minua mies kiinnostaa, en pääse edes toisille treffeille. Ja usein voisin tavata toiste myös sen miehen, joka ei vienyt jalkoja alta. Mutta en vain osaa itse ehdottaa treffejä. Kai pelkään, että pakit vievät lopullisesti luottamuksen.

Mitä tapahtuu jos saat pakit? Voit sanoa, että kuhan kokeilin kysyä ja toivottaa hyvää jatkoa, jos toinen kieltäytyy. Kyseessähän on ihminen jota et enää näe sen jälkeen. Moi hätä..

Vierailija
44/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka pelkää sitoutua tai suhde lässähtää alun jälkeen. Toivon, että saatte työstettyä asiaa joko yksin tai yhdessä tai vaikka parisuhteessa keskustellen. On varmasti raskasta aloittaa aina alusta ja pettyä..

Vierailija
45/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v naimisissa ja nyt elän lasten kanssa yksin. Reffeillä en ole käynyt. Joskus käyn tanssimassa, mutta usein en viitsi nähdä sitä vaivaa. Viihdyn kotona. Minua on kyllä lähestynyt yksi mies työpaikalla, pari harrastuksissa, muutama muista elämän sitoumuksista.. Kenenkään kanssa näistä en ole mitään peliä pitänyt. Kaipaan kyllä läheisyyttä ja hellyyttä. Yhdenillanjuttuja en harrasta, koska seksi on mielestäni parasta jo tutuksi tulleen ihmisen kanssa, koska silloin voi antautua täysin tilanteeseen. Missähän sen oikean miehen voisi tavata?

Vierailija
46/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Mitä tapahtuu jos saat pakit? Voit sanoa, että kuhan kokeilin kysyä ja toivottaa hyvää jatkoa, jos toinen kieltäytyy. Kyseessähän on ihminen jota et enää näe sen jälkeen. Moi hätä..

Itseni häpäisemistä en pelkää. Eli sinänsä en mieti, että nolaan itseni. Mutta pakit sattuisivat, koska silloin konkreettisesti tajuaisin etten kelpaa. Jos jätän ehdotuksen miehelle, voin aina ajatella, että ehkä hänkin oli epävarma minun kiinnostuksestani ja jätti siksi kysymättä. Kun kysyy ja saa kieltävän vastauksen, ei totuutta voi kiertää. Ja silloin vedän johtopäätöksen, etten ollut viehättävä.

Vierailija
47/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Täällä AVlla ei uskota, että hoikka, siro, pitkähiuksinen, iloinen ja mukava, sporttinen nelikymppinen nainen ei kelpaa parisuhteeseen. Olen itse hyvin naisellinen ja fiksu, urheilullinen, siro.

Nelikymppiset ja viisikymppiset miehet joko etsivät nuorempaa tai sitten seksiä. Tiedän mistä puhun

Aijaa, itse olen eronnut reilut kolme vuotta sitten. Minulla on ollut tässä ajassa reilu kahden vuoden ajan todella hyvä fwb suhde (ja todellakin siis enemmän kuin vain seksiä. Nähtiin kaksi- kolme kertaa viikossa, söi perheeni kanssa säännöllisesti, tavattiin sukulaisia, tehtiin metsäretkiä jne...), kaksi pikasuhdetta, yksi puolen vuoden suhde ja nyt olen juuri aloittanut tapailun uuden lupaavan miehen kanssa. Yhtä lukuunottamatta jokaisesta suhteesta on jäänyt loppumisen jälkeen mukava mies ystäväksi, jonka kanssa olen säännöllisesti kontaktissa.

Olen 45 vuotias, kolme lasta, joista kaksi vielä kotona ja nuorin vielä ala-asteella. Olen välitön, hauska, fiksu ja nauravainen. Olen hoikka ja pitkähiuksinen, en mikään himoliikkuja. Saan jonkin verran katseita kadulla ja kaupoissa ja juttelen mielelläni vieraitten kanssa.

Kaikki suhteet ovat olleet suurinpiirtein ikäisteni miesten kanssa. Kaksi pari vuotta nuorempaa, yksi seitsemän vuotta vanhempi ja kaksi vuoden pari vanhempaa kuin itse olen.  Olen myös itse aktiivinen ottamaan kontaktia ja järjestämään treffejä. En harrasta lainkaan yhden yön juttuja, eivät vain sovi minulle. Seksiä haluan harrastaa jo hyvin pian tapailun alussa, en kuitenkaan ekoilla treffeillä. Seksi on minulle muutenkin hyvin tärkeää ja tuon toiveeni selkeästi esille jo aika varhain. En halua muuttaa kenenkään kanssa yhteen ellei nyt joku ihme tapahdu. Ja en ole kovinkaan ulkonäkökeskeinen, on ollut kaljamahaa, minua lyhyempi, hyvinkin kurttuinen ja nykyinen on aika tyylitajuton, mutta ihania miehiä ovat olleet kaikki omalla tavallaan.

Vierailija
48/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika kuin ap:lla. Minä en pysty parisuhteeseen. En pysty yhdistämään läheistä ihmissuhdetta ja seksuaalisuutta.

Voin käydä panemassa uppo-outoja, mutta en ihmistä joka rakastaa minua.

Mahtavaa.

Tuohan on aivan sairasta. Onko se yleistäkin naisilla?

t. 17v

Vierailija
50/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Täällä AVlla ei uskota, että hoikka, siro, pitkähiuksinen, iloinen ja mukava, sporttinen nelikymppinen nainen ei kelpaa parisuhteeseen. Olen itse hyvin naisellinen ja fiksu, urheilullinen, siro.

Nelikymppiset ja viisikymppiset miehet joko etsivät nuorempaa tai sitten seksiä. Tiedän mistä puhun

Aijaa, itse olen eronnut reilut kolme vuotta sitten. Minulla on ollut tässä ajassa reilu kahden vuoden ajan todella hyvä fwb suhde (ja todellakin siis enemmän kuin vain seksiä. Nähtiin kaksi- kolme kertaa viikossa, söi perheeni kanssa säännöllisesti, tavattiin sukulaisia, tehtiin metsäretkiä jne...), kaksi pikasuhdetta, yksi puolen vuoden suhde ja nyt olen juuri aloittanut tapailun uuden lupaavan miehen kanssa. Yhtä lukuunottamatta jokaisesta suhteesta on jäänyt loppumisen jälkeen mukava mies ystäväksi, jonka kanssa olen säännöllisesti kontaktissa.

Olen 45 vuotias, kolme lasta, joista kaksi vielä kotona ja nuorin vielä ala-asteella. Olen välitön, hauska, fiksu ja nauravainen. Olen hoikka ja pitkähiuksinen, en mikään himoliikkuja. Saan jonkin verran katseita kadulla ja kaupoissa ja juttelen mielelläni vieraitten kanssa.

Kaikki suhteet ovat olleet suurinpiirtein ikäisteni miesten kanssa. Kaksi pari vuotta nuorempaa, yksi seitsemän vuotta vanhempi ja kaksi vuoden pari vanhempaa kuin itse olen.  Olen myös itse aktiivinen ottamaan kontaktia ja järjestämään treffejä. En harrasta lainkaan yhden yön juttuja, eivät vain sovi minulle. Seksiä haluan harrastaa jo hyvin pian tapailun alussa, en kuitenkaan ekoilla treffeillä. Seksi on minulle muutenkin hyvin tärkeää ja tuon toiveeni selkeästi esille jo aika varhain. En halua muuttaa kenenkään kanssa yhteen ellei nyt joku ihme tapahdu. Ja en ole kovinkaan ulkonäkökeskeinen, on ollut kaljamahaa, minua lyhyempi, hyvinkin kurttuinen ja nykyinen on aika tyylitajuton, mutta ihania miehiä ovat olleet kaikki omalla tavallaan.

Näissä kaikissa naisten viesteissä on sama nimittäjä: jokainen korostaa olevansa hoikka. Entä jos nainen on kasvoiltaan kaunis, pukeutuu tyylikkäästi, mutta on juuri ja juuri normaalissa BMI:ssä, el hoikka? Eli vaikkapa siro, mutta ihan hieman ylimääräistä vyötäröllä ja rinnoissa? Hoikat sääret ja timmi peppu, mutta ei nyt suoranaisesti hoikka vaan normaali? Se on kokemukseni mukaan turn off. Ja näillä miehilläkin saattaa olla mahaa ja man boobsit, mutta naisen pitää olla hento. Vai luulenko vain?

Vierailija
51/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miten sääret olisivat hoikat ja peppu timmi, jos nainen ei ole hoikka muuten, en ole koskaan semmoista nähnyt. Aina sitä rasvaa menee naisilla sääriin ja peppuunkin, jos sitä on ylimääräistä. Miehillä sitten tulee se jättimäinen tynnyri vatsan kohdalle, vaikka muualla ei olisi paljoakaan, ainakaan verratessa vatsaan.

Vierailija
52/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miten sääret olisivat hoikat ja peppu timmi, jos nainen ei ole hoikka muuten, en ole koskaan semmoista nähnyt. Aina sitä rasvaa menee naisilla sääriin ja peppuunkin, jos sitä on ylimääräistä. Miehillä sitten tulee se jättimäinen tynnyri vatsan kohdalle, vaikka muualla ei olisi paljoakaan, ainakaan verratessa vatsaan.

Itse asiassa monella naisella on hoikat jalat ja hyvä peppu, mutta ylimääräistä vyötärössä ja isot rinnat. Ns omenavartalo. Naisilla on erilaisia vartalotyyppejä, vai oletko yksinkertainen?

Vierailija
53/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun minulla on ylimääräistä vatsassa ja vyötärössä kahden lapsen jäljiltä, mutta oikeasti hoikat reidet ja pieni takamus. Useampi mies on erityisesti kehunut, että hyvät rinnat ja täydellinen takamus. Mutta hyvällä tahdollakaan ei kukaan voi vyötäröäni kehua, ja vyötärön ympärys on varmasti yli riskirajan, vaikka pöksyt kokoa 38. Olen 170 pitkä ja BMI rintojen ja vatsan vuoksi juuri ja juuri normaali. Mutta normaali on normaali, ei hoikka.

Eli jos nainen on laiha, niin menee ruma naamakin? Mutta kauniskasvoinen, jolla on 3-5 kg ylimääräistä on out?

Vierailija
54/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vika kuin ap:lla. Minä en pysty parisuhteeseen. En pysty yhdistämään läheistä ihmissuhdetta ja seksuaalisuutta.

Voin käydä panemassa uppo-outoja, mutta en ihmistä joka rakastaa minua.

Mahtavaa.

Tuohan on aivan sairasta. Onko se yleistäkin naisilla?

t. 17v

Siksi katkaisin viimeisimmän parisuhteeni. En ole pettäjä. Enkä voi olettaa kumppanin elävän hankaluuksien mukaisesti. Siis vapautin hänet.

Normaalit ihmiset ymmärtääkseni toimivat päinvastaisella systeemillä. Minulla on taustalla vakava traumatisoituminen.

Vierailija
55/56 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa monella naisella on hoikat jalat ja hyvä peppu, mutta ylimääräistä vyötärössä ja isot rinnat. Ns omenavartalo. Naisilla on erilaisia vartalotyyppejä, vai oletko yksinkertainen?

Hyvä on häilyvä käsite, mutta timmiä peppua ei ole, jos on ylimääräistä vyötäröllä. 

Vierailija
56/56 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Luettelit vain ulkoisia seikkoja, oletko henkisesti köyhä? Oletat varmaan kaikkien miesten olevan pinnallisia, se ennustaa jotain patoutunutta sisäistä miesvihaa. Ehkä tämä näkyy jotenkin ulospäin. Tai sitten olet vain todella vaikea ihminen. Kasva henkisesti ennen kuin lähestyt miehiä.

Olen aina hyvällä tuulella, auttavainen ja ystävällinen, tällaista palautetta olen saanut mm töistä esimiehiltä. Joten en usko, että olen vaikea tai hankala kun olen erityisesti saanut palautetta mukavasta luonteesta. Enkä vihaa miehiä, ihmettellyt vain kun ei tunnu löytyvän vakavaa parisuhdetta mitä itse kaipaan.

Töissä on helppo esittää ja vetää roolia. Muut näkevät vain pinnan. Se nyt on kuitenkin vain enintään 40h viikossa ja siitä maksetaan. Parisuhteessa se ei riitä tai jos luulee niin, ihmekös tuo mikäli harva lämpenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi