Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut itseäsi AV-keskustelusta?

Vierailija
26.12.2019 |

Eli onko joku joskus selvästi kirjoittanut sinusta tai jostain sinuun liittyvästä? Miten reagoit? Täällä on välillä aika yksityiskohtaisia kuvailuja, joten jonkun on joskus pakko ollut tunnistaa itsensä täältä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narukulmat ovat rumat sitäpaitsi. Koko sama sali edelleen samaa mieltä.

Albiinoapinoiden planeetta? Kyllä, se oli villiä ja porukkaa siirtyi Fressille sikana, niin minäkin.

Vierailija
22/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se tavoiteltukin  julkisuus alkaa käydä työstä, jos riepotellaan kuten mua ollaan riepoteltu useillakin palstoilla. Ylil lauta nyt pahin ollut videoineen tähän saakka. Mutta, joo, ihan mielenkiintoista ollut toisaalta hahmottaa, kuinka paljon henkilökohtaisesti kestää paskaa niskaan. Tietysti jos  on kaksi lasta niin sitä joskus ajattelee, jos he löytävät juttuja omaisestaan netissä. Mutta kaikkea ei voi silti välttää, jos on sitoutunut tiettyihin tahoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hahmot ovat mielikuvituksen tuotetta. Trollit keksivät ne, kuten aiheetkin täällä. En pidä juttuja tositarinoina täällä. Eihän se edes ole tämän palstan tarkoitus.

Vierailija
24/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hahmot ovat mielikuvituksen tuotetta. Trollit keksivät ne, kuten aiheetkin täällä. En pidä juttuja tositarinoina täällä. Eihän se edes ole tämän palstan tarkoitus.

Tarkoitatko tyyliä Aro jne?

Vierailija
25/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vaan paras hipsiä palstoilta pois, eikä lukekaan kaikkea.

Vierailija
26/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni en ole tunnistanut, mutta tunnistin naapurin yhdestä tekstistä. Kyseinen naapuri on aika omintakeinen eli outo.

Vierailija
27/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo jankkaava wannabe-julkkis on olevinaan?

Vierailija
28/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä ei kannata uskoa liian helposti. Melkeinpä joka hahmolle löytyy ihminen ja monesti jopa ne hurjimmat jutut onkin totta. Kyllä mä heitän välillä läppää ja silloin koitan olla niin yli ampuva että lukijan pitäisi tajuta. Esim. väitin kerran ajavani hätävilkut päällä ja selittäneeni poliisille että niin on opetettu varoittamaan muita tiellä liikkujia. Daa, olikohan pikkasen porvoota?

Vierailija
29/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että yksi itselleni läheinen henkilö lukee näitä ja siksi muutan aina itseäni koskevissa jutuissa yksityiskohtia sen verran ettei minua voi tunnistaa.

Vierailija
30/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin kaverini avautumisen parisuhteensa ongelmista. Hykerryttävää oli, että ulospäin olivat näytelleet täydellistä paria, mutta naisosapuoli oli aivan täys hirviö. Ja avautuminen kertoi tätä surullista tarinaa, plus että ongelmat oli kaikenlisäksi syvempiä kuin mitä olin siihen asti tiennyt. 

Ensin siis tunsin vahingoniloa, koska tuo naishenkilö oli aiheuttanut kaveripiirissämme välien rikkoontumista ja muuta turhaa draamaa --- mutta sitten oikeastaan kävi sääliksi tätä miespuolta. Rakastunut raukka se oli, ja aivan loukussa tilanteessaan. Kuinka vähän ihminen voi itseään arvostaa, että voi antaa itsensä ajautua tuollaiseen tilanteeseen.

Vierailija
31/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen paljon. Olen ainakin kahdesti lukenut täältä yksityiskohtaisen, mutta hyvin negatiivisesti väritetyn kuvauksen tilanteesta, jonka osapuolena olen ollut vain hieman ennen viestin ilmestymistä. 😎

Vierailija
32/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tunnistanut Av-keskusteluista. Mutta nuortenlehdestä tunnistin. Ystäväni valitti siinä, kuinka minulla on tylsät puheenaiheet ja pilaan kaikk illanistujaiset masennukseni takia. Kyseessä oli joku neuvontapalsta, ja neuvoja neuvoi ystävääni pistämään välit poikki minuun. Ei onneksi laittanut. Vähensin valittamista enkä enää puhunut siitä kuinka ahdistunut ja masentunut olen. Sen jälkeen meni vielä n. 10 vuotta kunnes pääsin masennuksestani.

Tunnistin ystäväni tavan kirjoittaa, koska olen lukenut hänen kirjoituksiaan paljon, hänellä on tietyntyylinen tapa ilmaista asioita.

Vierailija
33/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä voi tunnistaa ketään ellei ole oikeasti todella uniikki ja erikoinen tapaus. Suurin osa varmasti muuttaa jotain yksityiskohtia. Aina jonkun tarina kuulostaa tutulta, mutta samanlaisia on vaikka millä mitoin. Elämme jokainen omassa palstaharhassamme. Nyt kaikista helsinkiläisistä tuntuu, että tämän viestin kirjoitti varmasti se ruma akka naapurista, kun kirjoitustyylikin on ihan sama kuin niissä tyhmissä heippalapuissa. Mutta ihan samalla tavalla joku Kuopiossa tai Oulussa ajattelee, että tuo on kyllä yksi työkaverini, pitääpä aloittaa mykkäkoulu heti joulun jälkeen.

Vierailija
34/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ex koulukiu.saajana ja nykyisenä työpaikkapi.runa olen varmasti useassakin stoorissa pahiksen roolissa. Mutta huumorilla otan vastaan väs.syköiden itkut eli ei hetkauta tippaakaan.

Vierailija
35/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen semivarma että yksi tunnisti mut siitä aikuisten avuttomuus keskustelusta. Sähköt poikki ja nainen mietti ääneen miten tehdä kahvia. Sori kun kerroin se nyt vaan oli aika hassua.

Voi käsi ja pää. Kolme peukkua ylös. Hmm? Kun kerta yhdessä oltiin niin enhän mä voi valehdella, tykkään.

Vierailija
36/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se tavoiteltukin  julkisuus alkaa käydä työstä, jos riepotellaan kuten mua ollaan riepoteltu useillakin palstoilla. Ylil lauta nyt pahin ollut videoineen tähän saakka. Mutta, joo, ihan mielenkiintoista ollut toisaalta hahmottaa, kuinka paljon henkilökohtaisesti kestää paskaa niskaan. Tietysti jos  on kaksi lasta niin sitä joskus ajattelee, jos he löytävät juttuja omaisestaan netissä. Mutta kaikkea ei voi silti välttää, jos on sitoutunut tiettyihin tahoihin.

Oletko se rosa, josta täälläkin on puhuttu?

Vierailija
37/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ei haittaa yhtään. Jos taas henkilötietoja tai muita tunnisteita alkaa tulla, syntyy siitä poliiisiasia.

Vierailija
38/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo jankkaava wannabe-julkkis on olevinaan?

No se Demin tyyppi, etkö tiedä?

Vierailija
39/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja ei haittaa yhtään. Jos taas henkilötietoja tai muita tunnisteita alkaa tulla, syntyy siitä poliiisiasia.

Oletko joku kummelihahmo? Kuulostat siltä.

Vierailija
40/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen tunnistanut itseni, kun olen jäänyt lukemaan jotain vanhempaa viestiä tyyliin "täähän kirjoittaa asiaa" ja sitten tajuan, että itsehän sen olen kirjoittanut joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan