Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut itseäsi AV-keskustelusta?

Vierailija
26.12.2019 |

Eli onko joku joskus selvästi kirjoittanut sinusta tai jostain sinuun liittyvästä? Miten reagoit? Täällä on välillä aika yksityiskohtaisia kuvailuja, joten jonkun on joskus pakko ollut tunnistaa itsensä täältä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tunnistaa ellei ole laitettu sillä tavalla, että tunnistajat tunnistaa.

Samantyyppisiä tilanteita on maassamme lukuisia. Moni muuttaa yksityiskohtia. Puhuu miehestä, vaikka oikeasti olisi nainen jne...

Vierailija
2/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24-sivustolta löysin itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia tilanteita ja asioita on miljoonalla muullakin.

Vierailija
4/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TJ tunnisti kyllä kun pakotettiin myöntämään mitä paskaa tekee muille.

Vierailija
5/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain asioista tulee olo että minäkö...

Narsisti? Sika? Persu? Alholisti? Kikkelinkipiä?

🤭

Vierailija
6/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden palstasodan sotaveteraani.

Vierailija
7/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi yhyren kerran...

Vierailija
8/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran bussissa koirani kanssa, joka nukkui päältä avoimen kantolaukun pohjalla niin, ettei sitä näkynyt. Yhtäkkiä sen laukun taskussa ollut puhelimeni piippasi ja koirani singahti istumaan kuin vieteriukko niin, että sen pää ilmestyi äkisti laukusta. Myöhemmin samana päivänä lueskelin palstaa ja joku kirjoitti johonkin ketjuun viestin, jossa kertoi nähneensä juuri bussissa huvittavan tilanteen kun jonkun matkustajan laukusta ilmestyi yhtäkkiä chihuahuan pää.

Vierailija
9/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran bussissa koirani kanssa, joka nukkui päältä avoimen kantolaukun pohjalla niin, ettei sitä näkynyt. Yhtäkkiä sen laukun taskussa ollut puhelimeni piippasi ja koirani singahti istumaan kuin vieteriukko niin, että sen pää ilmestyi äkisti laukusta. Myöhemmin samana päivänä lueskelin palstaa ja joku kirjoitti johonkin ketjuun viestin, jossa kertoi nähneensä juuri bussissa huvittavan tilanteen kun jonkun matkustajan laukusta ilmestyi yhtäkkiä chihuahuan pää.

Hhahah, olipa kiva tarina. Minä kuljetin kissaa avokorissa ja laitoin korin joskus Postin tiskille. Kissa joskus kiipesi istualleen ja säikäytti virkailijaa.

Vierailija
10/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin virhe on kirjoittaa vauvapalstalle yksityiskohtaisesti, koska kuvittelee ettei tätä ketkään tutut lue. Kyllä ne suurin osa vaan taitaa lukea.

Vierailija
11/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huulitäytettä ja tubetan niin olen huomannut julkisuusarvoni nousevan aika hyvin, kiitoksia vaan palstalaisten avun. Tietysti arvostaisin jos palauteet eivät olisi ihan aina niin negatiivisia ja häiriintyneitä.

Vierailija
12/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin joskus itsekseen, että mikä vaikutus tasoarvooni on olla tällainen superjulkkis Vauva-palstalla, kun vaikka en siis toisaalta katsokaan olevani ihna niin arvokas, niin toisaalta joskus tuntuu, että palstalla vedättäminen niinkuin toisi lisäarvoa markkinoilla. Mutta, joo, tämä on vaan siis niinkuin sellainen omakohtaisempi kokemus täällä olosta.

Vierailija
13/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin virhe on kirjoittaa vauvapalstalle yksityiskohtaisesti, koska kuvittelee ettei tätä ketkään tutut lue. Kyllä ne suurin osa vaan taitaa lukea.

Tai sitten se on joku kaveri joka kirjoittaa.

Tuskin itse kirjoittaa omia juttuja tunnistettavasti.

Kerran tuntui juttu tutulta ja omasta elämästä olevalta, mutta kun kukaan muu ei siitä tiennyt, kuin se kaveri jolle kerroin ja pyysin vielä olemaan kertomatta muille.

Vierailija
14/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen Demillä, ja siellä paljastuinkin, koska se tuttavarinki muodostui sisarelliseksikin. Nyt on sitten monet tunnistaneet täälläkin, koska olin julkisuudessa ennen vaaleja ja omaehtoisesti. Mutta siis ihan positiivista on ollut huomata, miten toimittajia on saanut kannattamaan itseään, kun on tehnyt aloituksia tänne. Sitä voi vaikuttaa monella tavalla, kun vaan keksii ihan itse ne keinot. Ei mulla muuta, moi!

Vierailija
15/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on joku kaveri joka kirjoittaa.

Tuskin itse kirjoittaa omia juttuja tunnistettavasti.

Kerran tuntui juttu tutulta ja omasta elämästä olevalta, mutta kun kukaan muu ei siitä tiennyt, kuin se kaveri jolle kerroin ja pyysin vielä olemaan kertomatta muille.

Tai sitten joku per*ereikä kirjoittaa sinuna.

Vierailija
16/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen Demillä, ja siellä paljastuinkin, koska se tuttavarinki muodostui sisarelliseksikin. Nyt on sitten monet tunnistaneet täälläkin, koska olin julkisuudessa ennen vaaleja ja omaehtoisesti. Mutta siis ihan positiivista on ollut huomata, miten toimittajia on saanut kannattamaan itseään, kun on tehnyt aloituksia tänne. Sitä voi vaikuttaa monella tavalla, kun vaan keksii ihan itse ne keinot. Ei mulla muuta, moi!

Demittäjiä nyt on ollut enemmän kuin yksi, enkä siltikään tunnista sinuakaan.

Vierailija
17/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mulla on taipumusta ihan aina saada paljon hulluja kommentoimaan asioitani. Näin julkisuuden myötä se on  ollut kirouskin, sillä paljon joutuu näkemään sitten vaivaa, että saisi itse sanoa miten asiat oikeasti ovat. Paras keino on kirjoittaa ihan neutraalisti ja saada ihmiset avautumaan asioistaan. Se on onnistunutkin aika hyvin. Minulla oli eräs piirre kasvoissa, jonka muuttamalla sain joitain hulluja pois kintereiltäni. Tuskin tunnistavat enää minua. Nytkin olen yökylässä paikassa ja paikkakunnalla, josta ei kukaan tunnista. Vaikka siis olen puolijulkkiskin.

Vierailija
18/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen semivarma että yksi tunnisti mut siitä aikuisten avuttomuus keskustelusta. Sähköt poikki ja nainen mietti ääneen miten tehdä kahvia. Sori kun kerroin se nyt vaan oli aika hassua.

Vierailija
19/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narukulmat ovat rumat sitäpaitsi. Koko sama sali edelleen samaa mieltä.

Vierailija
20/42 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen aihe ja ajankohta täsmäsivät eli mahdollisesti ja 99% varmuudella tiedän kuka sen kirjoitti. 18-19 vuotiaana olin todella pahasti masentunut ja olin yrittänyt itsemurhaa useaan otteeseen, josta sukulaiset tai lähipiiri yleisesti eivät tienneet mitään, koska onnistuin piilottamaan ahdistukseni todella hyvin. Löysin sitten tältä palstalta aloituksen, jossa kerrottiin siskon tytöstä, joka vaan ryyppää ja pitää hauskaa kun isoäiti on sairaalassa kuolemassa ja miten itsekäs narsisti tuo tyttö onkaan kun ei ole pätkääkään kiinnostunut. 

Mummo oli minulle todella rakas, mutta elämäntilanne silloin ei kestänyt minkäänlaista menetyksen käsittelyä, joten asian pois sulkeminen oli tapani käsitellä asiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän