Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime jouluna pyytämäni lahjan saikin tänä vuonna veli vanhemmiltamme

Vierailija
25.12.2019 |

Viime vuonna kysyivät mitä haluaisin ja kerroin, että haluaisin erään harvinaisemman puisen käsityön, joita isäni tekee aina vapaa-ajallaan, koska on kova käsityöihminen. Sain sen sijaan kalliin kuparisen paistinpannun. Tänä vuonna veli sai sitten tämän hieman harvinaisemman, isämme tekemän puisen käsityön joululahjaksi ja valitti koko aattoillan lahjasta, jota ei olisi missään nimessä halunnut.

En vieläkään ymmärrä, mikä logiikka tässä oli.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onpa perin kummallista! (Menikö sinulta kauan keksiä tämä typerä provoyritelmä?) Hyvää joulunjatkoa!

Vierailija
2/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vallankäyttöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että unohtivat kumpi sitä oli alunperin pyytänyt. Viimevuodeksi isä ei ehtinyt tekemään ja nyt ei enää muistanut kumpi sitä pyysi. Sanoithan ääneen kuinka ihana lahja ja haluaisit itse samanlaisen?

Vierailija
4/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistivat väärin (siis että se oli veli, joka toivoi).

Vierailija
5/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että unohtivat kumpi sitä oli alunperin pyytänyt. Viimevuodeksi isä ei ehtinyt tekemään ja nyt ei enää muistanut kumpi sitä pyysi. Sanoithan ääneen kuinka ihana lahja ja haluaisit itse samanlaisen?

Tämä.

Vanhemmat vaan muistivat että joku lapsista toivoi tätä lahjaa aiemmin mutta eivät muistaneet kumpi.

Vierailija
6/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia molemilla vanhemmillasi?

Vierailija
7/7 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hyvinkin villi idea, että kysyisit asiaa?

Mitä menetettävää sinulla on, jos kysyt, miksi sinä et saanut toivomaasi lahjaa.

Voi hyvinkin olla, että vanhemmat muistivat lapsensa toivoneen sitä, mutta eivät muistaneet, kumpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän