Kuka on sulle rakkain ihminen?
Ei tällä kertaa se ilmeisin eli itse.
Saa olla edesmennyt, saa sanoa monta.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat aikuiset lapseni.
Entäs puoliso?
Miksi oletat että tuon kirjottajalla olisi puolisoa?
Aika monethan eroavat tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaveen mammat ei osaa muuta, kuin haukkua miehiään, joten ei kai heille mies olekaan se tärkein.
No, ihan itse olette ne miehenne valinneet ja siksi teidän onkin vaikea tajuta, että on sellaisiakin liittoja, joissa puoliso on se kaikkein tärkein.
Aaveen mammat itkee, kun lapsi lähtee armeijaan, muuttaa pois kotoa jne, mammojen elämältä putoaa silloin kokonaan pohja pois!
Hölön pölön. Minäkin vastaan, että lapseni ovat rakkaimpia, mutta minun rakkauteeni ei liity riippuvuus. Lapseni ovat erillisiä ihmisiä. Toinen on jo kotoa lähtenyt, vaan silti hän on rakkain. Miestäikin rakastan, vaan häneenkään en ole kehittänyt minkäänlaista riippuvuutta. Kaksi vanhaa puuta sateenpieksämää, katsoo kevääseen, SEISOO ERILLÄÄN ja jossain alla maan ne kaiken aikaa yhteen sitoneet on juuriaan.
Jep, laulun sanoistako ammennat muutkin elämäsi viisaudet?
Vaikka miestään rakastaisi kaikkein eniten maailmassa, ei sen tarvitse olla riippuvuus-suhde.
Ymmärrän, että riipaisee, kun et ole saanut kokea sellaista rakkautta mieheesi, että ymmärtäisit, mitä oikea rakkaus on.
Mulla on ympärillä pari naista joille se mies on tärkein, niissä suhteissa täysin miehen armoilla, naiset näissä riipuvaisia miehistään.
Hirveetä vierestä katseltavaa.
Nämä ovat pitkiä parisuhteita, mutta eivät onnellisia. Tai no ehkäpä heidän mielestään, nainen saa riutua ja ukko on kunkku.
Vanhempani ja sisarukseni. Heitä on mahdotonta laittaa tärkeysjärjestykseen, kaikki ovat omalla tavallaan äärettömän rakkaita ja tiedän että romahtaisin, jos jollekulle sattuisi yllättäen jotain.
Mieheni tulee vasta heidän jälkeensä. Ilman häntä pärjäisin helposti.
Poikani ja lapsenlapseni, isoäiti joka palvoi minua. Kuoli 1972
Exäni, joka jätti minut.
Äitini ja isäni ei ansaitse rakkauttani. Onneksi ovat kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään nyt. Edesmenneet vanhemmat.
Isi ja äiskä? Läheisriippuvuus maximus.
Ei ole ketään nyt. Edesmenneet vanhemmat.