Miksi yksi Selänteiden pojista on erinäköinen?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/712028f1-9ab0-4866-ae04-af7a78…
Siis aivan erinäköinen kuin nuo muut lapset?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Suomaalaisista 10% on äpäriä.
Ihan on tutkittu tieto.
Vielä 1800-luvulla se oli luokkaa 30%.
Höpö höpö. Harrastan geneettistä sukututkimusta ja tuo ei muuten pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Teemun on ollut helppoa sietää käenpoikasta, koska suuresti ihailemansa oma äitinsä oli tehnyt samanlaisen tempun miehelleen.
Noh. Jos ihminen on niin dorka että se pystyy 40 vuotta tahkota kumilätkää päivästä toiseen vailla mitään mieltä - oli rahaa tahi ei - niin ei kai se erota vaikka joku väittäisi kolmen aukon Dianaa sen siskoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on tutkittu tieto.
Vielä 1800-luvulla se oli luokkaa 30%.Höpö höpö. Harrastan geneettistä sukututkimusta ja tuo ei muuten pidä paikkansa.
Olet tainnut itse keksiä koko "geneettisen" sukututkimuksen...
Avaatko hautoja ja otat niistä näytteitä tutkimuksiisi ?
*ittu mikä superdorka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa Teemun on ollut helppoa sietää käenpoikasta, koska suuresti ihailemansa oma äitinsä oli tehnyt samanlaisen tempun miehelleen.
Noh. Jos ihminen on niin dorka että se pystyy 40 vuotta tahkota kumilätkää päivästä toiseen vailla mitään mieltä - oli rahaa tahi ei - niin ei kai se erota vaikka joku väittäisi kolmen aukon Dianaa sen siskoksi.
Jos sen kumilätkän tahkoamisesta maksetaan miljoonia, se muuttuu kummasti mielekkäämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on tutkittu tieto.
Ja se lähde?
Se varmaan sairastaa jotain persoonallisuushäiriötä jossa se huolimatta vanhempiensa toiveista ei sopeudu muottiin niin kuin muut lapset ja korostaa omaa individuaalisuuttaan olemalla ärsyttävän erinäköinen. Vituttaa tuollainen itsekäs päteminen erilaisella ulkonäöllä, voisi sitä edes yrittää olla niin kuin muutkin perheenjäsenet eikä aina kapinoida ja sitten vielä tolleen ärsyttävällä tavalla ettei edes ole ruma vaan komea ja silti erinäköinen. Mihin nykynuoriso on menossa kun ei enää edes perheen sisällä näytetä samalta kuin muut. Kyllä ennen oli kaikki paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen kumilätkän tahkoamisesta maksetaan miljoonia, se muuttuu kummasti mielekkäämmäksi.
Ei todellakaan muutu.
Paitsi kuten jo sanoin kun on tarpeeksi dorka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on tutkittu tieto.
Vielä 1800-luvulla se oli luokkaa 30%.Ja se lähde?
Etsi itse, niin opit edes etsimään tietosi, etkä kyselemään muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on 10cm pidempi ja ulkonäöltään aivan erilainen kuin itse olen. Meitä ei uskoisi veljeksiksi, jos ei tietäisi.
Mutta oletko itse 10-15cm isääsi lyhyempi?
Aivan..
Minun kumpikin veljeni ovat isäämme n. 15cm lyhyempiä. Ja ovat isämme poikia sillä muuten ovat ihan hänen näköisiään. Eivät perineet isämme pituutta vaan saivat suvussamme kulkevan lyhyysgeenin. Suurin osa suvusta kun on vain vähän päälle 170cm. Isä taas niitä harvoja yli 190 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on tutkittu tieto.
Vielä 1800-luvulla se oli luokkaa 30%.Ja se lähde?
Etsi itse, niin opit edes etsimään tietosi, etkä kyselemään muilta.
Väitteen esittäjä esittää lähteen väitteelleen. Muuten kerrottu "tieto" on pelkkää paskapuhetta.
Sun jorinas taitaa olla paskapuhetta, jos sitä lähdettä ei kerran ole esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan muutu.
Paitsi kuten jo sanoin kun on tarpeeksi dorka.
On kyllä todella älykkäitä jääkiekkoilijoita, ei tietenkään kaikki. Ja se on ihan sama millä laillisella keinolla perheensä elättää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on tutkittu tieto.
Kyseinen sana viittaa yksinhuoltajalle syntyvään lapseen. Toki vanhentunut sana sinänsä, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Teemu 183cm? Nuo Sirpa ja yksi poika ovat kuvien perusteella sitten jotain 160cm tai muutaman sentin päälle.
Tällainen ennuste on meidänkin pojalle annettu. Toivon ettei pidä paikkaansa. Tosin sillä erotuksella että olen itse sentään 168cm. Kaikkeen ei voi vaikuttaa, vaikka haluaa ja oli vanhemmat sitten mitä.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on 10cm pidempi ja ulkonäöltään aivan erilainen kuin itse olen. Meitä ei uskoisi veljeksiksi, jos ei tietäisi.
Mistä voit tietää, että olette täysveljekset?
On saattanut äiti puuhailla aikoinaan jotakin, josta ei lapsille puhuta...
Mitä ei parhaalle pelikaverilleen soisi? Kyllä tämä on ihan yleistä kiekkopiireissä, että pidetään toisista huolta ja jaetaan niin elämän ilot kuin surutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Teemu 183cm? Nuo Sirpa ja yksi poika ovat kuvien perusteella sitten jotain 160cm tai muutaman sentin päälle.
Tällainen ennuste on meidänkin pojalle annettu. Toivon ettei pidä paikkaansa. Tosin sillä erotuksella että olen itse sentään 168cm. Kaikkeen ei voi vaikuttaa, vaikka haluaa ja oli vanhemmat sitten mitä.
On varmasti raskasta, kun poika ei täytä velvollisuuttaan kasvaa äitiään pidemmäksi.
Onko kukaan k o s k a a n nähnyt kuvaa Teemusta tämän lyhyen poikansa kanssa kahdestaan? Tai että olisi viettänyt hänen kanssaan aikaa? Tyyppi on kuin joku vaihto-opiskelija tai ottopoika omassa perheessään!!!😤😥
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan k o s k a a n nähnyt kuvaa Teemusta tämän lyhyen poikansa kanssa kahdestaan? Tai että olisi viettänyt hänen kanssaan aikaa? Tyyppi on kuin joku vaihto-opiskelija tai ottopoika omassa perheessään!!!😤😥
Olen nähnyt. Ja nuorempana kouluaikoina, kun Leevi ei vielä ikänsä vuoksi päässyt mukaan, oli paljon kuvia Eemilistä ja Eetusta menossa joihinkin koulun tanssiaisiin ja bileisiin tms yhdessä tyttöystävien kanssa.
Heillähän on kaikilla tatuointi, jossa on kaikkien perheenjäsenten nimikirjaimet, myös Eemilin :D Tosin juuri Eemilillä ei tätä tatuointia ole, eikä tietysti Veeralla.
Mun serkut on kaksoset. Toinen tumma, toinen vaalea. Toinen tyttö, toinen poika.