Miksi yksi Selänteiden pojista on erinäköinen?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/712028f1-9ab0-4866-ae04-af7a78…
Siis aivan erinäköinen kuin nuo muut lapset?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se koomista, että meidän tavisten naamaan hierotaan, kuinka ihana perhe julkulla on. Sitten siellä kulissien takana piilotellaan huumeongelmia, vankiloita ja uskottomuutta.
Noista kolmesta on tosin viimemainittu eli lemmenseikkailu se verrattomasti viattomin.
Ei kaikissa perheissä periydy geenit ja ulkonäkö tismalleen samoina yhdistelminä. :D musta tää keskustelu on vähän outo, sillä itse kyllä ekana katoin kulmakarvoja että kaikilla lapsilla samat - hyvin suorat kulmakarvat. En näe sitä "selkeää" eroa, ainoastaan sen että yhdellä lapsista on erilaiset silmät kuin muilla.
En tiedä onko teidän perheissä periytyny toistensa kopioita, mutta itse tulen 4 lapsen perheestä ja olen ainoa tyttö, muut poikia. Muistutan ainoastaam yhtä heistä, keskimmäistä veljeä. Meidän ulkonäkömme sanotaan tulevan kauempaa suvusta ja olen nähnyt kuvia isämme suvun naisista ja miehistä, näytetään aivan heiltä. Myös sukututkimuksen kautta yhteyttä ottaneet sukulaiset ovat sitä mieltä, että näytämme aivan isäni suvun ihmisiltä ja että minä olen aivan kuin yksi (lähes samanniminen) nainen kaukaa suvustamme. Heidän mukaansa kahdessa muussa veljessämme on äitimme näköä. He ovat keskenään tosi eri näköisiä. Heistä toinen (vanhin veli) sai kaksoset - aivan täysin vastakohdat ulkonäöltä (toinen iholtaan tumma ruskeasilmäinen syntymästä, toinen vaalea aluksi sinisilmäinen).
Mainittakoon että mulla ja keskimmäisellä veljellä on ns hupulliset silmäluomet eli näytetään vähän "itäiseltä". Kaksi muuta ovat perineet enemmän äitini silmät, jotka ovat enempi ulkonevat/normaalit.
Meitä kahta muuta on verrattu aina isäni pikkuserkun tyttäreen, varsinkin minua. Hän oli veljieni leikkikaveri lapsena ja yhdennäköisyys oli selkeä. :D
Eli selkeästi meillä on piirteet molemmista suvuista mutta jostain syystä kaksi lapsista voitti geenit hyvin kaukaa suvusta, jossa oli vähän tummempia ihmisiä.
Nää ulkonäköasiat on joskus pistäneet minutkin miettimään, mutta koska ollaan nähty valokuvia molemmista suvuista (minulla mm äitini puolen eli isoäitini erikoinen kihara) ja olen jutellut äitini kanssa joka muisteli ettei Rh negatiivisena saanut koskaan sitä raskauden aikaista rokotetta/piikkiä, koska isämme on samaa (harvinaista) veriryhmää, niin eiköhän olla kaikki samoista vanhemmista.
Sanon tähän lopuksi vain, etten itse näe mitään valtavaa eroavaisuutta tuon perheen lapsissa. Mielestäni minä ja sisaruksemme eroamme ulkonäöltämme keskenämme enemmän joten pidän tätä ulkonäkövertailua täällä vähän hassuna... antakaa perheen olla rauhassa.
Teemukin on veljensä kanssa ihan erinäköinen ja ovat sentään kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on Paavon kanssa ihan samalla tavalla ”erinäköiset ” kuin Leevi ja Eetu keskenään.
Yleensä ihmiset ON eri näköisiä.
Jopa identtiset monikotkin.
Oletko, aloittaja, ihan terve ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Teemunkaan isä ollut hänen biologinen isänsä.
Kukas sen Teemun isä sitten on?
Sirpa.
Eikö tämä v:n tyhmä keskustelu käyty jo vuosi sitten?
Kaikki penskat samannäköiset - isän kulmakarvojen muoto jokaisella.
Kolme on terävänokkaisia kuten pappansa ja yhdellä tylppä malli kuten mammalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko todisteita että Teemu ja Paavo ovat oikeasti kaksoset?
Minäkin olen koko ajan uskonut ettei Teemu voi olla Eemilin isä mutta nyt kun googletin tuon Teemun kaksoveljen Paavon niin tajuan että Eemilissä on Paavon näköä. Mikä ihme se onkaan, kun Teemu ja Paavo ovat kaksoset? Niinpä.
Minun veljeni ei muistuta isäämme yhtään, mutta näyttää tosi paljon äitini veljeltä ja vähän myös äidiltäni. Serkkuni taas ei muistuta omaa äitiään juuri yhtään, vaan serkkuni muistuttaa minun äitiäni. Sen sijaan minä kuulemma muistutan enemmän tuon serkkuni äitiä mutta omaa äitiäni en juurikaan paitsi väritykseltäni. Eli kyllä ne geenit voi hyppiä suvun sisällä paljonkin. Minun veljeni on takuulla isäni lapsi, koska hänellä on samanlainen ääni, ulkonäöstä ei voisi ikinä päätellä heitä sukulaisiksi. Minä muistutan ulkoisesti enemmän isääni kuin äitiäni etenkin nuorempana mutta nyt vanhemmiten olen alkanut muistuttaa enemmän äitiäni.
Joku kreisi nosti tämän ketjun ja halusi päästä taas jankuttamaan suosikkiaiheestaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Ed Ronan ja Eemil Selänne vertauksena. Löydän paljon samaa.
OMG.
Kenellä noista on huumeongelma?
Hohhoijaa. Mieheni veljellä on ihan erilaiset silmät kuin kummallakaan vanhemmallaan, mutta tismalleen samanlaiset kuin isovanhemmallaan. Ja minä on 165cm pitkä, vaikka äitini ja siskoni ovat pitkälle yli 170cm ja isäni melkein 190cm.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä noista on huumeongelma?
Veeralla
Eihän tolla pojalla ole edes ruskeat silmät. Katsoin Sirpan IG kuvaa helmikuulta (19.pvä), jossa poika kuskina. Eikö tuo ole sama poika? Silmät ovat samanväriset kuin isällään/siskollaan.
Jospa Teemun on ollut helppoa sietää käenpoikasta, koska suuresti ihailemansa oma äitinsä oli tehnyt samanlaisen tempun miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todisteita että Teemu ja Paavo ovat oikeasti kaksoset?
Nyt ollaan jännän äärellä.
Suomaalaisista 10% on äpäriä.
Ihan on tutkittu tieto.
Vielä 1800-luvulla se oli luokkaa 30%.
Tuskin ihmiset niin paljoa spekuloisivat tätä jos ei Teemun muut lapset olisi keskenään niin samannäköisiä, ovat kuin toistensa kopioita. Eemil erottuu räikeästi joukosta, toki edukseen. Komein heistä.