Onko minulla, 40 v., mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla. Tinder, vai missä nykyisin tavataan?
Olen hiljattain eronnut, lapseton. Ulkonäkö liene ihan ok - urheilen ja ylipainoa ei ole.
Akateeminen koulutus, kiva työpaikka. Elämä on ihan ok, mutta parisuhde olisi kiva.
Miehelle ei ole mielestäni suuria vaatimuksia : koulutuksella tai ammatilla ei ole väliä, lapset ei haittaa, kunhan osaa huolehtia itse itsestään - tosin tietokoneen (liiallinen) pelaaminen ja päihteet - ei kiitos!
Liekö enää mahdollista löytää hyvää parisuhdetta?
Itse ollut sinkkuna viimeksi ennen Tinderiä, eli onko se hyvä paikka aloittaa - jopa näin "iäkkäälle"? Millainen kuva ja teksti mielestänne toimii parhaiten?
Kommentit (3)
Tulet tapaamaan huomattavan suuren määrän panomiehiä, jotka ovat äärimmäisen tai tavia esittämään muuta. Onnea matkaan ja hyviä maanjäristyksiä!
Mitä pahaa peleissä on? T. 33v sinkku diplomi-insinööri, nettovarallisuus miljoona.
Tinder ja muut toimii ihan mukavasti meille keski-ikäisille, kunhan pitää järjen päässä. Naiset saa tinderissä todella paljon tykkäyksiä, joten ns. vauhtisokeus saattaa iskeä helposti.
Kuviksi riittää ihan tavalliset, kunhan on suht tuoreet. Älä filtteröi kuvia liikaa, äläkä laita mitään koirankuonokuvia/tms. Ihan normaalit kuvat sinusta itsestäsi riittää, yksi kokovartalokuvakin olisi hyvä (ei paljastava).
Jokin tekstikin kannattaa laittaa, pelkällä kuvalla olevat profiloituvat herkästi pelkän kevyemmän seuran etsijöiksi. Toki jos puhdasta laastaria olet vailla, niin silloinhan tekstittömyys toiminee. Mutta tärkeintä on olla oma itsensä ja rehellinen siitä mitä on mahdollisesti etsimässä.
Siellä me muutkin ollaan, rohkeasti mukaan vaan! Ei minulla ole halua enää juosta baareissa, niin nämä sovellukset ovat oiva vaihtoehto tutustua uusiin ihmisiin.