Miesystävän "lahja", enkä tiedä miten jatkaa
Vai jatkaako. Hän ilmoitti aattona että täytyy pistää vauva ja naimisiinmeno haaveet jäihin hänen jaksamisen takia mukamas. Niinpä niin. Ymmärtäisin tän selityksen vielä lapsen kohdalla, mutta naimisiinmenon kannalta en.
Ilmeisesti en tuu ikinä löytämään sitä "toista puolikasta" 😢
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire sinne naimisiin on? Eikö olisi mukavermpaa teille molemmille mennä naimisiin sitten kun ajatus tuntuu kummastakin hyvältä?
Tai sitten voidaan erota ja löydän miehen joka oikeasti haluaa kanssani olla?
Nykyisellä tuntuu tekosyitä löytyvän.. miksi?
Voimia ap sinulle. Täältä tulet saamaan haukkuja, mutta minä ymmärrän.
Olin itsekin pitkässä parisuhteessa useamman vuoden se roikotettava ”sitten voidaan miettiä näitä asioita kun x on toteutunut” ja x aina muuttui. Minä tuin ja kannustin ja mahdollistin, harvoin sain mitään takaisin.
Nyt on ex, minulla menee hyvin vaikka en vieläkään ole naimisissa tai äiti, mies valittaa äidilleen kuinka mielenterveysongelmansa johtuvat minusta. Seurustelumme aikana ne johtuivat ensin hänen exästään, sitten ostamastaan asunnosta josta ei lopulta pitänytkään, myöhemmin pomostaa, sitten uudesta työpaikastaan.... lista on loputon.
Annas kun arvaat, olette seurustelleet pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Olin itsekin pitkässä parisuhteessa useamman vuoden se roikotettava ”sitten voidaan miettiä näitä asioita kun x on toteutunut” ja x aina muuttui. Minä tuin ja kannustin ja mahdollistin, harvoin sain mitään takaisin.
Nyt on ex, minulla menee hyvin vaikka en vieläkään ole naimisissa tai äiti, mies valittaa äidilleen kuinka mielenterveysongelmansa johtuvat minusta. Seurustelumme aikana ne johtuivat ensin hänen exästään, sitten ostamastaan asunnosta josta ei lopulta pitänytkään, myöhemmin pomostaa, sitten uudesta työpaikastaan.... lista on loputon.
Kiitos. Miksi saisin haukkuja? Mies itse kosi, ja ollaan vauvaa yritetty jo (eikä siis voi tietää onko tärpänny) ja yhtäkkiä mies pistää liinat kiinni, en käsitä.
Ymmärrän sinua, ikävää.
Mäkin katsoin tuollaista seitsemän vuotta. Kannattaa lähteä. Ei se miksikään muutu.
miehellä on kateltuna joku toinen muija
Tuossa ei ole kyse mistään muusta kuin miehen itsekkyydestä. Siinä sulla aikuisvauva. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tätä veikkaan itsekin. Jos kerran aviosta ja lapsista ollut jo puhe! Ei saa syödä sanojaan.
Olen tässä 40+ ikäisenä huomannut itseni ja muiden kohdalla sen että mies kyllä menee naimisiin (plus ne vauvat jotka niitä haluavat) jos nainen kiinnostaa. Mikäli siis nainenkin tahtoo avioon ja yleensä tahtoo. Jos mies roikottaa avona vuosikaudet, on toinen jalka tuulikaapissa jo.
Mutta jos mies on jo puhunut aviosta ja vauvasta ja vetää sanansa takaisin, on hälytystila.
Siispä JSSAP.
Mutta jos mies on jo puhunut aviosta ja vauvasta ja vetää sanansa takaisin, on hälytystila.
*tämä
Vierailija kirjoitti:
Älä siis ylläty, jos hän on vuoden päästä isä ja naimisissa jonkun muun kanssa. Ehkä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire sinne naimisiin on? Eikö olisi mukavermpaa teille molemmille mennä naimisiin sitten kun ajatus tuntuu kummastakin hyvältä?
Miksi pitää mennä naimisiin ylipäätänsä, kun voi muutenkin olla yhdessä? Eihän se ole kuin taloudellinen ratkaisu. Ilmeisesti halutaan naimisiin, kun halutaan hyötyä siitä taloudellisesti. Rakkaudella ei taida olla mitään tekemisistä asian kanssa, muuten voisi elää avoliitossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Miksi saisin haukkuja? Mies itse kosi, ja ollaan vauvaa yritetty jo (eikä siis voi tietää onko tärpänny) ja yhtäkkiä mies pistää liinat kiinni, en käsitä.
Ymmärrän sinua, ikävää.
Luuleeko mies, että lapsia saadaan kun niitä halutaan? Voisiko olla kyse siitä, että mies pelkää olevansa kyvytön saamaan lapsia, kun ei ole vielä tärpännyt. Sen vuoksi haluaa paeta tilanetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä naimisiin ylipäätänsä, kun voi muutenkin olla yhdessä? Eihän se ole kuin taloudellinen ratkaisu. Ilmeisesti halutaan naimisiin, kun halutaan hyötyä siitä taloudellisesti. Rakkaudella ei taida olla mitään tekemisistä asian kanssa, muuten voisi elää avoliitossakin.
No, ap:n mies olisi voinut kysyä sitä itseltään silloin, kun ehdotti naimisinmenoa. Jos nyt pyörtää sanojaan, onhan se selvä, että jotain on tapahtunut. Tämä kaipaisi nyt hieman syvällisempää selitystä, kun tuo "hänen jaksamisensa".
Joo, ei kannata. Itse tuhlasin viimeiset hedelmälliset vuoteni tollaseen paskaan tuuliviiriin. On vaikea olla katkeroitumatta edes itselleen tästä. Tilanne ei tule muuttumaan, kuin hetkellisesti. Sitten alkaa taas epäröinti. Lopulta sain tarpeekseni kun tunteeni hävisivät, mutta minun on jo myöhäistä saada toivomaani perhettä. Mies kehtaa vielä vinkua perään vaikka sarjadeittaa ja panee tinderissä ympäriinsä.
Kuka tuommosen haluais joka väkipakolla yrittää naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuommosen haluais joka väkipakolla yrittää naimisiin.
Kuka tuossa väkipakolla yrittää? Mies on itse ehdottanut naimisiinmenoa, eikä hänen ole ilmeisesti tarvinnut ap:ta siihen pakottaa.
Kannattaako sitä seurustella tollasten modernimiesten Touko ”lepoloma” Laineitten kanssa?
Näkeehän sen mihin se johtaa.
Etsi joku pohojanmaalaalaanen miäs. 😄
Tuskin auttaa tässä tapauksessa enää, mutta itsehän menin siis naimisiin ja sen jälkeen muutettiin yhteen. Mua ei petkutettu.
Tuo kuulostaa tosi kurjalta ja toivottavasti tilanne vielä selviää kuitenkin.