Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko huijannut ihmisiä mutta ei kaduta?

Vierailija
25.12.2019 |

Päätin hetken mielijohteesta kirjautua seksuaalivähemmistöjen käyttämään chattiin. Olen aikuinen mies mutta annoin nimimerkilläni ymmärtää, että olen 15v poika. Siis alaikäinen. En ollut suunnitellut mitään, päätin vain katsoa mitä tapahtuisi.

Jäin odottelemaan passiivisena, jos joku pedofiili ottaisi kontaktia. Eipä mennyt kauaakaan kun noin 60v mies alkoi viestitellä, sanoi asuvansa noin 60km päässä. Vastailin lyhyesti jä epämääräisesti. Mies kyseli myös intiimejä asoita. Vastailin niihinkin samalla lailla. Mies sanoi haluavansa tavata. En vastannut mitään. Toisti sanomansa useaan kertaan. En edelleenkään vastannut mitään. Vaatimukset koventuivat pikkuhiljaa. "Nyt annat sen osoitteen .." No, päätin sitten lopulta antaa osoitteen. Keksityn sellaisen. Mies ilmeisesti tarkisti, että osoite löytyy navigaattorista. Ja sanoi tulevansa tunnin päästä vanhalla mersulla.

Päätin mennä katsomaan tulisiko mies. En kuitenkaan mennyt antaamaani osoiteeseen vaan pari sataa metriä aiemmin olevalle parkkipaikalle. Sovittuun aikaan tielle kääntyi tuntomerkkiheihin sopiva vanha mersu. Jäin jännäämään kääntyisikö se oikealle myös viimeisestä ristetyksestä. Ei kääntynyt. Syynkin tiedän. Siellä on poliisiasema. Tulipa ukolle turha reissu, toivottavasti jopa vähän pelästyi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testimielessä myös esiintynyt miehenä nettideiteillä. Halusin tietää, minkälaista se on miehenä. Mielestäni naiset olivat hyvin aktiivisia, vaikka olen antanut itselleni väittää, ettemme muka ole. Kyllä omatunto vähän kolkutti, kun jotkut naiset olivat tosi kivoja ja tosissaan kiinnostuneita, ja lopetinkin testin sitten.

Vierailija
2/3 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole, mutta ystäväni kyllä ja todella useasti. Tällä hetkellä huijaa jotain uskontolahkoa, on saanut jo monta sataa dollaria lahjoituksena(asuu siis jenkeissä ja huijaa siellä jotain lahkoa), uuden kameran ja siihen lisähärpäkkeitä jne. Väittää olevansa köyhä ja vähäosainen vaikka oikeasti asia on päinvastoin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suhde hetken yhden nettitutun kanssa johon aikoinaan eräässä chatissa tutustuin. Välimatkaa oli 300km. Mies etääntyi jossain vaiheessa kun olimme tavanneet kasvotusten jne,  niin loin naisfeikkiprofiilin chattiin jossa olimme tavanneet ja lyöttäydyin miehen kaveriksi siellä. Päiväkausia muuta ensin jaariteltuani aloin kysellä mieheltä kaikenlaista. Selvisi että oli palavasti ihastunut yhteen toiseen naischattaajaan ja minusta totesi että seksi oli ollut hyvää muttei ulkonäkö vastannut hänen toiveitaan. Asia tuli harvinaisen selväksi ja paljastin sitten siellä chatissa  miehelle kuka olin.

Suhde loppui siihen ja samoin chatin kautta seuran etsiminen. Ehkä hetken tuntui pahalta mutta olinpa yhden kokemuksen rikkaampi eli tuli tuo chatin kautta suhteiden etsiminen, löytäminen ja ylipäätään chattaaminen ja chattimaailman kiemurat selväksi.