Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putin rupesi puhelemaan isoilla kirjaimilla..

Vierailija
24.12.2019 |

Mitähän tästä vielä seuraa:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006354284.html

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia Putinin suusta.

Vierailija
2/10 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Jussin joulukirje : rakas Volodja-eno, olen ollut kiltti koko vuoden. Olen puhunut hatullisesta pa s kaa esimerkiksi, se on ollut suurta huvia kannattajilleni ja sellainen saa kannatuslukumme nousemaan useita prosenttiyks(klunks)iköitä. Olen onnistuneesti maalittanut Suomen viranomaisia. Olemme myös sinnikkäästi pyrkineet rampauttamaan Edus.. anteeksi siis eduskunnan toimintaa.  Homofobia ja muukalaisviha toimii aina. Toki näihin perusteita ei ole, mutta tähän kansaan valheet uppoavat niin helposti. Tonttumme ympäri Suomea päivystävät joka ikisellä palstalla ja jauhavat samaa mantraa väsymättä. Heillähän on mukavasti päivät ja yöt aikaa. Ja muut puolueet alkavat olla aika peloissaan eivätkä uskalla tehdä omaa politiikkaansa. Kutsuvat sitä demokratiaksi, pa s kaa sanon minä.

Saanhan palkintoni, saanhan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku-Jussin joulukirje : rakas Volodja-eno, olen ollut kiltti koko vuoden. Olen puhunut hatullisesta pa s kaa esimerkiksi, se on ollut suurta huvia kannattajilleni ja sellainen saa kannatuslukumme nousemaan useita prosenttiyks(klunks)iköitä. Olen onnistuneesti maalittanut Suomen viranomaisia. Olemme myös sinnikkäästi pyrkineet rampauttamaan Edus.. anteeksi siis eduskunnan toimintaa.  Homofobia ja muukalaisviha toimii aina. Toki näihin perusteita ei ole, mutta tähän kansaan valheet uppoavat niin helposti. Tonttumme ympäri Suomea päivystävät joka ikisellä palstalla ja jauhavat samaa mantraa väsymättä. Heillähän on mukavasti päivät ja yöt aikaa. Ja muut puolueet alkavat olla aika peloissaan eivätkä uskalla tehdä omaa politiikkaansa. Kutsuvat sitä demokratiaksi, pa s kaa sanon minä.

No nyt on lennokasta. Totuus on se, että tämä vihervasemmisto hallitus se vasta naapurin pussiin pelaa.

Vierailija
4/10 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä niillä on ollut tapana, lähettävät joulutervehdyksen länteen. Vissiin innostuksen pissit housuissa hihittelevät Kremlissä, että nyt niiltä meni vähän joulu pilalle.

Vierailija
5/10 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaa, haastaa. Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan. Sellainen on pienen maan ikiaikainen pakkorako, jossa kärvistellään, kun isot murjoo menemään ympärillä.

Vierailija
6/10 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin on maailman paras ilman paitaa metsässä poseeraava isotteleva suunpieksäjä. Muistakaa se!

Vierailija
7/10 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin on maailman paras ilman paitaa metsässä poseeraava isotteleva suunpieksäjä. Muistakaa se!

Ei se ole kuin nyrkillä tapettava Manlet. Tuollaisen piilokorkoja käyttävän hukkapätkä tulkutuksesta ei tarvi välittää mitään, muuta kuin tönii vain kauemmas tulkuttamaan. Ja jos ei osaa lopettaa, niin nyrkillä sitten lopettaa koko Manletin.

Vierailija
8/10 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kuin nyrkillä tapettava Manlet. Tuollaisen piilokorkoja käyttävän hukkapätkä tulkutuksesta ei tarvi välittää mitään, muuta kuin tönii vain kauemmas tulkuttamaan. Ja jos ei osaa lopettaa, niin nyrkillä sitten lopettaa koko Manletin.

Onneksi Venäjä ei ole ikinä vehkeillyt Saksan kanssa!

Vierailija
9/10 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen vaan, että menen kohta saunaan ja aion olla siellä alasti.

Vierailija
10/10 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tontut taitavat olla krapulassa tai kännissä vielä kun ei enempi alapeukkua tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan