Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mättää

Vierailija
19.06.2006 |

Kaikki on hyvin. Vaimo, lapset, työ, auto, talo, vene ja ystäviäkin. Rakastelemme sillion tällöin, keskimäärin kerran kuussa kun välillä tulee työiden takia taukoja. Vaan siinäpä tuleekin ongelma. Nimittäin en kykene tyydyttämään vaimoani koskapa meilä tulee niin eri aikataululla. Itelläni tulee suhteellisen pian vaikka kaksi kertaa saman illan/yön aikana. Kolmatta tai neljättä kertaa emme ole jaksaneet kokeilla pitkään aikaan kun on lapset ja työ.

Se että seksielämämme ei ole täydellistä tai että en kykene rakastelemaan vaimoani tarpeeksi pitkään alkaa aiheuttaa niin suurta itsetunnon heikkoutta, että kaikki muu hyvä häviää.

Jos seksiä ei olisi ollenkaan olisin onnellinen ja täyttä elämää elävä nuori keski-ikää kolkutteleva mies. Mutta miksi seksillä on niin suuri painoarvo?

Onko tämä vain minun ongelmani (tietenkin on)? Kertokaa, jos muillakin on samaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa ottaa pattiin kun mies pidättelee ja pidättelee. Muuten kaikki hienolla mallillaan mutta seksi meillä menee ristiin ja pahasti. En vaan ole keksinyt ratkaisua. Etkö pysty tyydyttämään vaimoa sitten vaikka sormilla, suuseksillä tai jollain leluilla jos et itse kestä pidempään?

Vierailija
2/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pystyn tyydyttämään ja hän saa kyllä orgasmin 90 % rakasteluista. Suuseksi meillä onkin ihanaa ja itse tykkään sitä antaa. Mutta pano sanan painokkaassa merkityksessä on kuitenkin se mikä on mielestäni parasta. Siis se kun on kalu tanassa ja voi tunkea (johan oli sana) sen naiseeni.

Aika mielenkiintoista lukea noita miehiä jotka voivat pitkittää ja pitkittää ja naiset kyllästyy alle. Mun alle ei ole kukaan vielä kyllästynyt. heh.

Olisipas kiva kokeilla sinun kanssa miltä se tuntuisi kun nainenkin toimii nopeasti. Voisi päästellä täysillä. Eli saatko ns. pikapanostakin orkun? Pikapano on se kun lapset leikkii pihalla ja me panemme kylppärin oven lukkoon ja hoidamme homman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis runkkaat enimmät paineet pois ja sitten vasta alatte rakastelemaan? Tälleen me tehdään joskus kun on mennyt pitempi aika edellisestä kerrasta ja tiedetään, että mies laukeas suurin piirtein jo siitä kun pyllistän kohti...

Vierailija
4/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tuota ongelmaa enää kun touhutaan useasti viikossa, ennen kerran kuussa ja mies ei välttämättä aina ehtinyt edes sisään kun jo tuli..

Turhauttavaa..

Vierailija
5/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitäkin yritetty. Ehkä kerran päivässä on mulle liian vähän. Aamuin illoin voisi auttaa, mutta silloin vaimolla ei ehkä kestäisi paikat.

Mies

Vierailija
6/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toinen voi tyydyttää itseään, voi harrastaa suuseksiä, sormeilua, hieromista jne. Miehet ovat NIIN aktikeskeisiä valitettavasti!

Nainen (joka haluisi monipuolista seksiä ja erotiikkaa)

Vierailija
7/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettii naisensa hyvinvointia ja yrittää löytää ongelmalle ratkaisun.

Moni mies (anteeksi vaan uroot) pukkaisi pikaisesti ja toivoisi että nainenkin olisi jollain tapaa saanut siinä sivussa..