Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät itse auta toisiaan?

Vierailija
24.12.2019 |

Tuota asunnotonta turkulaista miestohtoriakin on auttaneet vain NAISET. MIKSI miehet eivät itse auta toisiaan? Ja miksi naiset hyysäävät miehiä? Jos tuo asunnoton olisi ollut nainen, kukaan ei olisi auttanut häntä, eivät edes nuo naiset.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/451fc9fe-ae9a-4ea6-b051-1ea1232ab57f

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

En tiedä vastausta,

T:nainen

Vierailija
2/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehillä vallitsee dominanssihierarkia ja jokainen silla alle potkittu mies on yksi kilpailija vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autan miestä pyytämättä, nolaan hänet ("tarvit näköjään apua, kun et itse osaa").

Monella miehellä ei ylpeys anna periksi pyytää apua, koska kaikkeen pitäisi miehen pystyä itse.

Siinäpä se onkin miehisyyden noidankehä valmis.

Naisia ei taida ylpeyden ja nolostumisen asiat niin vaivata?

Vierailija
4/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mieskulttuuriin mitkään "kaveria ei jätetä jutut". Naiskulttuuriin taas kuuluu miesten hyysääminen koska miehiltä ei vaadita samaa pärjäämistä kuin naisilta.

Vierailija
5/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehillä vallitsee dominanssihierarkia ja jokainen silla alle potkittu mies on yksi kilpailija vähemmän.

On olemassa harvinainen mieslaji:"Mies joka auttaa heikompaa miestä."

Olen tuntenut kaksi, isäni ja hänen isänsä.

Vierailija
6/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on miehelle susi.

Vierailija
7/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa harvinainen mieslaji:"Mies joka auttaa heikompaa miestä."

Olen tuntenut kaksi, isäni ja hänen isänsä.

Mä tunnen yhden, menin naimisiin hänen kanssaan. Kieltämättä moni mies on varsin itsekäs olento, ei heru ajatusta toisille.

Vierailija
8/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on miehelle susi.

kun tuntemattomista on kyse niin kyllä.

Vierailija
9/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset psykoosit joulun kunniaksi.

Vierailija
10/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole hoivaamisviettiä. Kun Suomessa on vapaa valinta aloista, joille voi kouluttautua, niin naiset kouluttautuvat hoiva-aloille ja miehet teknisille aloille.   

Vierailija
11/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno joulu -uutinen.

Ihan kaupungilta tuli apu. Näin sen pitää olla.

Mietinkin koko joulun tuota henkilöä, joka märässä nukkuu.. Nämä kelit Turussa on ollut märkää, pimeää.

Olen joka päivä kiitollisena ajatellut omaa kotiani ja miettinyt asunnottomia.

Hyvä joulumieli tästä.

Kiitos auttajille. Tämän vuoksi maksetaan veroja. Suomalaisille myös tuki, kiitos.

Vierailija
12/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti toi "no ei sit pitäkää tunkkinne" -tyyli on miesten tapa päätyä asunnottomaksi.

Naiset kitkuttelee pidempään epäkelpojen puolisoiden nurkissa turpaan ottamassa jne.

Häpeä on vahva vaikutin kaikille sukupuolille, mutta pesemättömänä kirjastossa hengailu ja metsässä asuminen lienisivät naiselle suurempi häpeän aihe kuin miehelle.

Vierailija
13/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tämä mies sai apua:)) hänen puolestaan rukoiltiin. Herra kuuli rukoukset ja auttoi. Kiitos Jeesus!!

Vierailija
14/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla herra, mut myös tuo iltalehtien juttu.

Tätä vähän uunoilinkin, apua saattaa tulla: useinhan julkisuus on viimeinen oljenkorsi.

Mutta salamannopeasti vielä, hienoa.

Kaikkea hyvää, tosiaan.

Vierailija
15/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bersu kirjoitti:

Voihan se olla herra, mut myös tuo iltalehtien juttu.

Tätä vähän uunoilinkin, apua saattaa tulla: useinhan julkisuus on viimeinen oljenkorsi.

Mutta salamannopeasti vielä, hienoa.

Kaikkea hyvää, tosiaan.

Ihmisten kautta se Jeesus toimii:)) Oikein hyvää Joulunaikaa.

Vierailija
16/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen taas ihan ihmeissäni siitä, miten mieheni kaverit auttavat toisiaan: ottaa luottotiedottoman puhelimen / auton nimiinsä. Antaa vankilasta vapautuneelle rahaa. Jne.

Ei naiset tuolla tavalla.

Vierailija
17/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole hoivaamisviettiä. Kun Suomessa on vapaa valinta aloista, joille voi kouluttautua, niin naiset kouluttautuvat hoiva-aloille ja miehet teknisille aloille.   

Ei auttamiseen mitään hoivaamisviettiä tarvita! Ihan moraali, myötätunto, vastuun- ja velvollisuudentunto riittää. Oikeastiko luulet, että auttavat naiset auttavat hoivavietin takia :D Erehdyt!

Miehillä ei ole minkäänlaista moraalia, myötätuntoa, ei mitään käsitystä oikeasta tai väärästä. Silti miehet kehtaavat kitistä tälläkin palstalla jatkuvasti siitä, että naiset eivät muka auta miehiä. Todellisuudessa vain ja ainoastaan naiset auttavat miehiä.

Vierailija
18/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse asua metsässä jos ei halua. Ei kenenkään. Joku tässä tohtorin stoorissa mättää. Hänellä on aivan kaikki sosiaalipalvelut käytössä kuin muillakin.

Vierailija
19/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset rakastaa noita dominoivia hierarkian yläpään miehiä.

Vierailija
20/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos autan miestä pyytämättä, nolaan hänet ("tarvit näköjään apua, kun et itse osaa").

Monella miehellä ei ylpeys anna periksi pyytää apua, koska kaikkeen pitäisi miehen pystyä itse.

Siinäpä se onkin miehisyyden noidankehä valmis.

Naisia ei taida ylpeyden ja nolostumisen asiat niin vaivata?

Tälle on keksitty nimikin: toksinen maskuliinisuus. Feministit on tätä mieskulttuurin ongelmaa yrittäneet pitää esillä, mutta miehiä itseään ei kiinnosta(?) muuttaa tätä haitallista kulttuuria.