Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea löytää samalla tulotasolla elävää miestä

Vierailija
24.12.2019 |

Olen nyt pidemmän aikaa deittaillut ja kiinnostuneita miehiä löytyy oikein hyvin, ovat kohteliaita, komeita, koulutettuja, fiksuja ja muutenkin erittäin miellyttäviä. Ongelmaksi muodostuu se, että vaikka olen nuori aikuinen, olen päässyt hyvin etenemään urallani ja pystynyt kartuttamaan varallisuutta. Monella ikäiselläni miehellä ei ole kuin tuulen huuhtoma p*rse, isot opintolainat niskassaan tai korkeintaan keskipalkkainen työ. Elän melko vaatimattomasti tuloihini nähden ja usein minusta ei heti päälle päin tai asumisen tai auton perusteella arvaa, että tienaan todella hyvin ja varallisuuttakin on kertynyt jo yli miljoonan arvosta. Ammatin perusteella toki jotain voi päätellä, mutta harvoin vapaalla haluan sen kummemmin muutenkaan keskustella työasioista. No kuitenkin jossain vaiheessa tämä usein miehille paljastuu tai ainakin tuloerot alkavat välillämme hiertää. Minulle ei ole esimerkiksi ongelma lähteä viikonloppureissulle tai ostaa uutta autoa käteisellä, ja monilta miehiltä ei löydy edes muutamaa tuhatta euroa varakassaa tililtä. Lisäksi mies voi aluksi tarjota ravintolassa mielellään, mutta jos hän saa edes jonkinlaisen käsityksen siitä, miten hyvin minulla menee taloudellisesti, yrittää mies maksattaa kaiken ja myös omat ostoksensa minulla. Miten voisin välttää sen, ettei mies yritä vain hyötyä minusta taloudellisesti? Minusta on kohtuullista, että kumpikin maksaa vain omat menot ä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miesten maailmaan. Siis miesten.

Vierailija
2/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua. Minunkin ongelmani on liian paksu parru ja lompakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on kohtuullista, että molemmat maksaa omat menot, mutta sinä päätät missä käydään syömässä ja kuinka usein, missä lomaillaan ja kuinka usein, milloin ostetaan uusi auto tai asunto jne.

Olet todellakin nainen.

Vierailija
4/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma,  vaikea löytää miestä, jolla sama tulotaso, yhtä alhainen kuin itselläni :D

Vierailija
5/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaihteeksi naiset elättäisivät miehiä, kun miehet ovat elättäneet vuosisatoja naisia.

Vierailija
6/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Olen vaativassa asiantuntijatyössä ja ajattelin ostaa seuraavasta tilistä uuden auton.

Vierailija
7/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin naista joka olisi suurin piirtein samassa tulotasossa. Valitettavasti on ollut täysin mahdoton tehtävä. Itse tienaan yli 100k/v ja nettovarallisuus on pienempi kuin AP:lla, "vaivaiset" 650k.

Vierailija
8/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, täällähän itsenäiset ja voimakkaat naiset yhteen ääneen huutavat, kuinka he EIVÄT TARVITSE MIEHEN RAHOJA KOSKA ME TEHDÄÄN OMAT RAHAMME, ja muistuttavat kuinka emme elä enää patriarkaatin aikaa. Naiset ovat nyt itsenäisiä ja vahvoja, emmekä tarvitse enää miesten rahoja, joten miehen tienaamisella ei ole väliä.

Tätä näkee näillä palstoilla PALJON.

Kai se olikin valetta. Okei, eli he olivat oikeassa, kun sanoivat että älä kuuntele mitä naiset sanovat, katso mitä he tekevät.

Vierailija
9/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta on kohtuullista, että kumpikin maksaa vain omat menot"

Niin minustakin. Suostutko siihen, että Kämp vaihtuu Hesburgeriin ja Finnkino Netflixiin?

Vierailija
10/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eh, täällähän itsenäiset ja voimakkaat naiset yhteen ääneen huutavat, kuinka he EIVÄT TARVITSE MIEHEN RAHOJA KOSKA ME TEHDÄÄN OMAT RAHAMME, ja muistuttavat kuinka emme elä enää patriarkaatin aikaa. Naiset ovat nyt itsenäisiä ja vahvoja, emmekä tarvitse enää miesten rahoja, joten miehen tienaamisella ei ole väliä.

Tätä näkee näillä palstoilla PALJON.

Kai se olikin valetta. Okei, eli he olivat oikeassa, kun sanoivat että älä kuuntele mitä naiset sanovat, katso mitä he tekevät.

Mulla on varallisuutta 300 t. vaikka olen työtön aina välillä. Monesti ollu pätkätöissä enkä ikinä ole ollut vailla miesten rahoja tai tavaroita, silloinkaan kun varallisuutta ei ollut.

Mikä tässä on niin vaikea tajuta?

Vierailija
11/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin naista joka olisi suurin piirtein samassa tulotasossa. Valitettavasti on ollut täysin mahdoton tehtävä. Itse tienaan yli 100k/v ja nettovarallisuus on pienempi kuin AP:lla, "vaivaiset" 650k.

Miksi haluat varakkaan naisen? Oletko veloissa vai haluatko kylpeä kultaharkoissa?

Vierailija
12/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa taitaa Norjan rinnalla olla ne kovatuloisimmat miehet. Maisemanvaihto voisi tehdä ihan hyvää ja samalla löytyisi vastaavanlainen puolisokin.

Vierailija
13/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhteinen vauva ja jää kodinhoidon tuelle niin tulot tasoittuu. Sillä 250:lla olet ihan samalla viivalla vähintäänkin kaikkien miesten kanssa.

Vierailija
14/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat varakkaan naisen? Oletko veloissa vai haluatko kylpeä kultaharkoissa?

Kannattaa tutustua mitä nettovarallisuus tarkoittaa. ;'D

Raha on aika usein parisuhteissa kompastuskivi. Helpompi olla parisuhteessa jossa tasa-arvo toteutuu myös tulotasoissa.

Vierailija
15/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua mitä nettovarallisuus tarkoittaa. ;'D

Raha on aika usein parisuhteissa kompastuskivi. Helpompi olla parisuhteessa jossa tasa-arvo toteutuu myös tulotasoissa.

Uutisista luin vuosi-pari takaperin Ruotsissa olevan naisten parissa akuuttipula korkeastikoulutetuista ja omillaan toimeentulevista kumppaneista. Olisiko täällä nyt tyrkyllä edellä mainitun kaltaisia tyyppejä? Kannattaa mennä kokeilemaan onneaan. Vienti voi olla taattu :)

Vierailija
16/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää yhteinen vauva ja jää kodinhoidon tuelle niin tulot tasoittuu. Sillä 250:lla olet ihan samalla viivalla vähintäänkin kaikkien miesten kanssa.

Kodinhoidon tuki :D se on kotihoito, ei kodinhoito. Tarkoitus on hoitaa kotona, ei kotia.

Tuossa tapauksessa sitä paitsi miehen kantsis jäädä.

Vierailija
17/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja raha. Omaisuus ja varallisuus.

Hyvä ammatti, hieno auto, hyvät tulot.

Sullahan siis on jo kaikki mitä haluat!

Puuttuuko jotain?

Vierailija
18/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ja raha. Omaisuus ja varallisuus.

Hyvä ammatti, hieno auto, hyvät tulot.

Sullahan siis on jo kaikki mitä haluat!

Puuttuuko jotain?

Johan alussa kerroin, että rakkautta ja omaa puolisoa kaipaan jakamaan arkea.

Ymmärrän toki, että olen saavuttanut paljon ja osa voisi pitää minua etuoikeutetussa asemassa olevana.

Ap

Vierailija
19/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ammattisi on? Jos saa kysyä.

Kannattaa varmaan etsiä miestä ulkomailta..

Vierailija
20/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki lapsen saaminen vaikuttaisi tulotasoon varmasti jotenkin, mutta nykyisellään tuloni nostan pääosin pääomatuloina, joihin ei niin merkittävästi vaikuta se, olenko kotona vai töissä. Palkkaa olen nykyisin nostanut vain siihen rajaan asti firmoista, mikä on ollut verotuksellisesti järkevää.

Ap