Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea löytää samalla tulotasolla elävää miestä

Vierailija
24.12.2019 |

Olen nyt pidemmän aikaa deittaillut ja kiinnostuneita miehiä löytyy oikein hyvin, ovat kohteliaita, komeita, koulutettuja, fiksuja ja muutenkin erittäin miellyttäviä. Ongelmaksi muodostuu se, että vaikka olen nuori aikuinen, olen päässyt hyvin etenemään urallani ja pystynyt kartuttamaan varallisuutta. Monella ikäiselläni miehellä ei ole kuin tuulen huuhtoma p*rse, isot opintolainat niskassaan tai korkeintaan keskipalkkainen työ. Elän melko vaatimattomasti tuloihini nähden ja usein minusta ei heti päälle päin tai asumisen tai auton perusteella arvaa, että tienaan todella hyvin ja varallisuuttakin on kertynyt jo yli miljoonan arvosta. Ammatin perusteella toki jotain voi päätellä, mutta harvoin vapaalla haluan sen kummemmin muutenkaan keskustella työasioista. No kuitenkin jossain vaiheessa tämä usein miehille paljastuu tai ainakin tuloerot alkavat välillämme hiertää. Minulle ei ole esimerkiksi ongelma lähteä viikonloppureissulle tai ostaa uutta autoa käteisellä, ja monilta miehiltä ei löydy edes muutamaa tuhatta euroa varakassaa tililtä. Lisäksi mies voi aluksi tarjota ravintolassa mielellään, mutta jos hän saa edes jonkinlaisen käsityksen siitä, miten hyvin minulla menee taloudellisesti, yrittää mies maksattaa kaiken ja myös omat ostoksensa minulla. Miten voisin välttää sen, ettei mies yritä vain hyötyä minusta taloudellisesti? Minusta on kohtuullista, että kumpikin maksaa vain omat menot ä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon rahaa ja köyhä mies. Hän on kuitenkin todella komea ja kompensoi siis köyhyyttään muilla avuilla. Parempi muutenkin näin, kun itsellä on rahaa, niin ei ole riippuvainen miehestä taloudellisesti.

Vierailija
42/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvotat sitä, miten miehellä on rahaa - saat miehen, jolla on parhaimmillaan tarjota vain pelkkää rahaa.

Kaikkea ei voi saada.

Pohdi onko tulotasoero niin tärkeää, että valitset mielummin samat tulot kuin todella hyvän miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonäärejä on Suomessa vain (ulkomuistista) vain noin 45 000kpl. Varmaan enemmistö on säästänyt, yrittänyt ja sijoittanut yli 25 vuotta eli ikäluokkaa 50+.

Sieltä sitten etsimään saman varallisuustason puolisoa ;)

Vierailija
44/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten olet päässyt alkuun rikastumisessasi? Perintö? Vanhemmat lahjoittaneet sijoitusasunnon? Vanhemmat lahjoittaneet lapsilisät sinulle jotta ne on voitu sijoittaa jo kun olit nuori? 20 tonnia vanhemmilta saatua rahaa kun muutit kotoa? Kaikki nämä asiat tekevät rikastumisesta 1000 kertaa helpompaa kuin sellaiselle jolla tilillä 0 euroa kun muuttaa pois kotoa eikä vanhemmat enää auta.

Kysyn siksi, että ellet ole alusta asti tienannut jokaista euroa itse, silloin mies ei ehkä koe sinua yhtä "uhkaavana" heidän maskuliinisuudelle, vaan lähinnä hemmoteltuna tyttönä.

Kaikki on tienattu itse. Lapsuuden perheeni oli nykymittapuulla suuri ja rahaa en ole vanhemmiltani saanut. Joitain astioita ja kodintavaroita sain muuttaessani omilleni, mutta tämä on mielestäni melko tavallista. Muutin 2011 omilleni lukion jälkeen.

Eli ei edes lapsilisiä ollut juurikaan jäljellä tilillä tai missään sijoituksissa? (nekin on vanhempien lahjoittamaa rahaa sinulle). Joten koko omaisuutesi ollut korkeintaan muutaman tonnin arvoinen (jotain astioita, vaatteita, telkkaria, huonekaluja jne) kun muutit kotoa?

Kysyn uudellen koska monet hyväosaiset ei tajua että esim. lapsilisät vanhempien lahjoittamaa rahaa. Oikeasti vähätuloisessa perheessä ne käytetään lasten ruokiin/vaatteisiin eikä mitään jäljellä kun lapsi täysikäinen.

Vierailija
45/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on aika monelle miehelle tuttua.

Itse en tosin ole kouluja käynyt, olen syntynyt yrittäjä perheeseen ja melkeinpä joka puolella näen ja huomaan paikkoja mistä vois tienata.

Oma varallisuuteni on useita miljoonia. Löytyy mm sijoitus kämppiä, metsää ja salkkuja. Käyttltililläkin huilaa noin 200 tonnia riihikuivaa rahaa.

Eipä tullut kuitenkaan pieneen mieleenikään etsiä kumppania minkään varallisuuden mukaan. Naiseni oli peräti osa-aikasena kassalla kun tutustuttiin.

Vierailija
46/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDD Voi vtun myöhätähäpeät taas!

Vierailija
47/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten olet päässyt alkuun rikastumisessasi? Perintö? Vanhemmat lahjoittaneet sijoitusasunnon? Vanhemmat lahjoittaneet lapsilisät sinulle jotta ne on voitu sijoittaa jo kun olit nuori? 20 tonnia vanhemmilta saatua rahaa kun muutit kotoa? Kaikki nämä asiat tekevät rikastumisesta 1000 kertaa helpompaa kuin sellaiselle jolla tilillä 0 euroa kun muuttaa pois kotoa eikä vanhemmat enää auta.

Kysyn siksi, että ellet ole alusta asti tienannut jokaista euroa itse, silloin mies ei ehkä koe sinua yhtä "uhkaavana" heidän maskuliinisuudelle, vaan lähinnä hemmoteltuna tyttönä.

Tämä on hyvä pointti ja vaikuttaa varmaan miehenkin käsitykseen naisesta. Itse rikastunut nainen voi olla vähän uhkaava miehen egolle, mutta jos vanhemmat auttaneet, voi pitää vain hemmoteltuna.

Iltapäivälehdissäkin aina näitä juttuja "näin henkilö x rikastui jo alle 30 vuotiaana!". Tekstissä sitten selitetään että "möi vanhemmiltaan saaman sijoitusasunnon"...

Vierailija
48/49 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä pointti ja vaikuttaa varmaan miehenkin käsitykseen naisesta. Itse rikastunut nainen voi olla vähän uhkaava miehen egolle, mutta jos vanhemmat auttaneet, voi pitää vain hemmoteltuna.

Iltapäivälehdissäkin aina näitä juttuja "näin henkilö x rikastui jo alle 30 vuotiaana!". Tekstissä sitten selitetään että "möi vanhemmiltaan saaman sijoitusasunnon"...

Rikkaat eivät ymmärrä köyhiä. Perinnöllä on helppo rikastua.

Vierailija
49/49 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sulla on ongelma... Rahaa on, mutta ei rakkautta. Lienet jo huomannut, ettei rahan ja omaisuuden määrä ole sama kuin onnellisuuden ja rakkauden määrä. Lopeta rahan ajattelu. Katso ihmistä, jonka tapaat, avoimin silmin. Saatat yllättyä.