Mies halasi naapurin naista jolla oli paha mieli, ylireagoinko kun suutuin?
Naapurin nuori nainen oli kuulemma käynyt juuri katsomassa pappaansa saattohoitokodissa ja papasta oli nähnyt, ettei ole montaa elinpäivää jäljellä. Tämä nainen tuli rapussa vastaan itkien. Mieheni halasi tätä naista melko pitkään (joku reilu 5 sekuntia) Ylireagoinko kun suutuin miehelle? En ajatellut loppuun saakka sillä hetkellä ja jotenkin se ärtymys vaan nousi ja tuli ärähdettyä.
Kommentit (16)
Ihan oikein,toivottavasti vedit vielä kotona pataan mokomaa sikaa.
Otit oikein aikaa. 5 pilkku jotain sek.
Jos sulla olisi empatiakykyä, olisit halannut itse lohduttaaksesi, eikä olisi tullut mitään ongelmaa!
Ylireagoit. Ei muuta sanottavaa. Itse asiassa suuttuminen tuollaisesta on loukkaavaa ja tökeröä käytöstä. Toisen perheessä on surua. On todella itsekästä ja noloa aiheuttaa tuollainen minäminä-draamakohtaus. Pyydä anteeksi ja hanki ammattiapua sairaaseen mustasukkaisuuteesi.
Jätä se sika, holtitonta käytöstä varsinkin joulun aikaan. Voi vaan kuvitella mitä se touhuaa, kun silmä välttää!!!
Toivottavasti miehesi jättää sinut. Olet omistushaluinen lehmä.
Toisella on hätä rakkaan ihmisen menettämisestä ja tuo on sinun suurin murheesi?
Ainoa syy miksi AP käyttäytyisi noin on että itse on pettänyt miestään.
Onnistuit varmaan ajamaan ajoit loppujouluksi naapurin nuorta naista lohduttelemaan.
Ei siten tullut mieleen, että voisit olla ylpeä tuollaisesta miehestä, jolla on empatiaa (ilmeisestikin huomattavasti enemmän kuin sinulla!) ja tunneälyä?
Ja vastauksena kysymykseesi, varmastikin ylireagoit, ja vielä väärästä asiassa väärään aikaan.
Voisit ehkä pyytää ainakin mieheltäsi anteeksi, ja sopivan paikan tullen myös naapurin neidiltä (samalla kun hienovaraisesti tiedustelet tämän isoisän tilaa).
Trolli. Pakko olla.
Itse olen kova halailemaan ihmisiä – tavatessa, erotessa, ilosta, surusta, syystä ja syyttä. Sukupuoleen katsomatta. Onneksi mieheni ei ole kuten ap.
Tuosta se alkaa. Ensi viikolla miehesi käy jo päiväkahveilla.
Sinulla on selkeästi kovin paljon epävarmuuksia ja pelkoja. Pelkäätkö sisimmässäsi hylätyksi tulemista? Voitko luottaa mieheesi?
Sulla taitaa olla pinna kireellä? Ihan kokonaista viisi sekuntia kehtasi rappukäytävässä halailla surullista naapuria?
Löysää pipoa vähäsen. Ellei se sun ukkosi muutoinkin nuohoa 24/7 sen naapurin kimpussa, tuo on vain normaalia, nykyisin vähemmälle jäänyttä käytöstä. Lohdun antamista.