Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä, mikä on syynä köyhyyteesi?

Vierailija
24.12.2019 |

Mikä yksittäinen asia korjaisi tilanteen, muu kuin ihan rahan saaminen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä mun köyhyyteen on mun omat valinnat, eli puhtaasti oma moka, sössin asiani, kun en uskaltanut/kehdannut pyytää apua ajoissa. Menetin kaiken, luottotiedotkin, luonnnollisesti. Tuosta suosta olen nousemassa, mutta en tiedä, pääsenkö ennen eläkeikää ulosottoveloistani eroon, epäilen, joten taidan pysyä köyhänä edelleen. Opiskelen, joten toivoa taas on.

Niin ja syitä omille mokilleni on sekä mt-ongelmat että alkoholismi.

Vierailija
22/25 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutui sairauden vuoksi työkyvyttömyys eläkkeelle ja yritän elättää perhettämme, 2 kouluikäistä lasta, lastenhoitajan pienellä palkallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdallani köyhyys periytyi. Olen opiskellut ja ollut aktiivinen. Tällä hetkellä olen pienipalkkaisessa työssä, teen kokoaikatyötä alle 1000 euron kuukausipalkalla joten velkaannun. Parempipalkkainen vakituinen työpaikka auttaisi saamaan elämäni järjestykseen.

Missä työssä saa alle 1000€/kk kokopv työstä? Eihän se voi olla laillista edes?

Vierailija
24/25 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien nujertama lapsesta asti,sairastuminen jo lapsena, huono koulutusvalinta(yritin mennä terveyteni ehdoilla etupäässä, en siis voinut ajatellla pelkkää varmaa työllistymistä kuten joku terve voisi),opintolaina(hyvähän tästä 494/kk työmarkkinatuesta on sitä nyt lyhentää!! ja lainaa oli pakko ottaa ihan elämseen ja sairaskuluihin, en ole bilettänyt jne.),oeln ujo ja introvertti(nykymaailma etenki ntyöelämä tuntuu suosivan vain röyhkeitä hölösuita)

Vierailija
25/25 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei ole minussa vaan ulkoisissa tekijöissä joille en itse voi mitään.

Niinkuin kaikilla köyhillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi