Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesmakuni ihmetyttää ystäviä. Pitäisikö väkisin kiinnostua miehistä jotka ei vaan sytytä?

Vierailija
24.12.2019 |

Olen jo vuosia liidellyt sinkkuna omasta tahdostani. Olen tässä vuosien saatossa alkanut kyllästymään siihen, että tuttavapiirissä mua yritetään parittaa epäkiinnostaville miehille ja sitten ihmetellään, että mikä nyt on kun ei kiinnosta vaikka on niin kiva mies. Sitten joskus kun olen tapaillut jotain tyyppiä, niin ollaan ihan ihmeissään, että tollasenko sitten otit.

Pidän miehistä, jotka eivät ehkä ole yleisesti ottaen erityisen komeita muiden silmissä. Ei nyt kuitenkaan mitään hirviöitäkään. En jaksa tätä olettamusta, että kaikkien silmää miellyttää tietynlainen mies. Kuulen tätä ulinaa jatkuvasti joka suunnasta, että "mitä sä tollasen kanssa, kyllähän sä saisit paremmankin, mistä sä löydät näitä, toi on kauhee" jne. Ja ikää siis ystäväpiirissä 28-45, eli mitään teinejä ei olla!

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinidraamaa🙄

Vierailija
22/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että kaverisi ovat 28-45-vuotiaita. Kirjoitustyylisi ja "ongelmiesi" perusteella uskoisin sinun olevan noin 23-vuotias.

Voin vallan hyvin uskoa aloituksen olevan totta. Sinkkunainen minäkin ja kyllä on todettava, että juuri nämä 40+ -ikäiset ovat niitä tökeröimpiä parittajia sekä miesmaun utelijoita ja arvostelijoita. Alle kolmekymppiset ovat pääsääntöisesti rennompia eivätkä yritä elää muiden kautta. Poikkeuksia tietty löytyy molemmista ryhmistä mutta pääosin tilanne on tämä. Kaikesta huolimatta jouluiloa aloittajalle ja muillekin, paljastuipa sieltä pukinkontista se unelmien prinssi tai ei =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihme palsta. Yhtään mitään tänne ei voi kirjoittaa ilman turhanpäiväistä vikinää ja ulinaa. Aloituksessa vain ihmettelin, että onko tosiaan yleistäkin aikuisilta ihmisiltä mollata kaverin miesystävien ulkonäköä päin naamaa. Kaikki käännetään provoiluksi ja humblebragiksi ja ties miksi foliohattuiluksi. Sairasta sakkia.

Ap

Vierailija
24/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä niin tien milt sust tuntuu. Mä ja mun pojuyde ollaa kans joteki tosi erillaisii esim mä oon kaunis ja sexy monie mielest mut pojuyde on sellane vähä nörtti ja tällee....et moni ei uskois et pystun niinu olee sen kaa mut hyvi ollaa oltu noi 5kk yhes jo.....voit uskoo kui mun kaverit on sillee sofia mite sä pystyt tykkää tollasest mut mä oon sillee et niii i meil kaikil on omamaku.

Vierailija
25/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän sohvaperunalookista. Ei kiinnosta hoikat pitkätukat eikä sliipatut. Pituuskin on yhdentekevä. Mieluiten joku oman mittaiseni, huumorintajuinen, rento ja mutkaton realisti. Itsekseen viihtyväkin. Sama katon alle en enää ketään ota, joten ei mikään parisuhdetta hinkuva tapaneitsyt uliukko kelpaa. Seksin suhteenkin alkaa olla tässä iässä jo niin rento, että käy avoin suhde. Itseäni kun kiinnostaa ehkä 2 kertaa vuodessa ne hommat ja sekin tunne menee nopeasti ohi niin minun puolesta seksinkin voi ulkoistaa.

Vierailija
26/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37uliuli kirjoitti:

Yksi ainoa sana paljasti sinut.

2/5p.

Juu kun eihän tällaista oikeassa elämässä tapahdu, jestas sentään! Tapahtuukohan teidän provohuutelijoiden elämässä yleensäkään yhtään MITÄÄN vai missä kiven alla te elätte?

Ja ihmettelenpä vaan, että onko tämä yleistäkin. Itseäni ei kiinnosta yhtään minkä näköisen äijän kanssa joku muu touhuaa. Eihän tuttujen äijätkään mun silmää miellytä, mutta en tee siitä numeroa.

Ap

Kavereiden puolisoiden tulee olla kuumia siksi, että niistä saa runqqumateriaalia yksinäisiin iltoihin. Varmaan 99% ihmisistä on edes joskus fantasioinut seksistä kaverin puolison kanssa.

Vierailija
27/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kavereillani on ihan erilaiset miesmaut. Yksi kaveri pitää aina minun mielestäni ihan ihmeellisen näköisistä tyypeistä, siis tosiaan epätavallisista. Yksi pitää juuri sellaisista "klassisen komeista" jotka minusta ovat tylsiä. Itse pidän hennommista ja feminiinisemmistä. 

Parempihan se vain on että mieltymykset on erilaisia, on aika outoa kavereilta valittaa että sinulla on oma maku jonka mukaan teet päätöksiä.

Vierailija
28/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ihme palsta. Yhtään mitään tänne ei voi kirjoittaa ilman turhanpäiväistä vikinää ja ulinaa. Aloituksessa vain ihmettelin, että onko tosiaan yleistäkin aikuisilta ihmisiltä mollata kaverin miesystävien ulkonäköä päin naamaa. Kaikki käännetään provoiluksi ja humblebragiksi ja ties miksi foliohattuiluksi. Sairasta sakkia.

Ap

Koita olla välittämättä, vaikka se täällä monesti haasteellista onkin. Täällä pyörii paljon matalaotsaisia tyhjäntoimittajia, jotka eivät kykene vakavaan keskusteluun. Samaa näkee paljon tuolla huoltoasemien kahviloissa, sielläkin irvitään kaikkea ja kaikkia, joka ei omaan kokemusmaailmaan istu. Av on välillä kuin virtuaalinen Nesteen kahvipöytä.

Vierailija
29/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Näin meillä Porvoossa

Vierailija
30/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37uliuli kirjoitti:

Yksi ainoa sana paljasti sinut.

2/5p.

Juu kun eihän tällaista oikeassa elämässä tapahdu, jestas sentään! Tapahtuukohan teidän provohuutelijoiden elämässä yleensäkään yhtään MITÄÄN vai missä kiven alla te elätte?

Ja ihmettelenpä vaan, että onko tämä yleistäkin. Itseäni ei kiinnosta yhtään minkä näköisen äijän kanssa joku muu touhuaa. Eihän tuttujen äijätkään mun silmää miellytä, mutta en tee siitä numeroa.

Ap

Kavereiden puolisoiden tulee olla kuumia siksi, että niistä saa runqqumateriaalia yksinäisiin iltoihin. Varmaan 99% ihmisistä on edes joskus fantasioinut seksistä kaverin puolison kanssa.

Vaikea uskoa. Heti kun mies on kaverin puoliso, hänestä tulee niin neutraali kuin voi olla. Ällöttäisi kuvitella kaverin kumppania millään seksuaalisella tavalla.

Vierailija
31/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten miesmaku nyt niin kummoisesti poikkea toisistaan. Yksi tykkää sliipatuista mallipojista ja toinen parrakkaasta helvetin enkelistä. Kukaan ei kuitenkaan tykkää kilttiksista eikä uliulimiehistä. Se olisi erikoista.

Vierailija
32/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjoita sama tarina sivustolle demi.fi. Siellä ymmärretään tämän tason ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi