Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroaminen joulun alla - mitäs teette?

Vierailija
23.12.2019 |

Te jotka erositte joulun alla, mitä teette nyt jouluna? Juhlitteko perinteiseen tapaan, vai?
Jouduitteko lahjoja palauttamaan?

Hyvää joulua teillekin ja tsemppiä!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe

eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D

kannattaa kattoo nopee

Vierailija
2/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni päällä... Rakkaalle olisi ollut yllätyksiä edessä, mutta nyt sitten matkoja yms. perun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin jo toista kinkkua, joten kaikki kunnossa! ;)

Vierailija
4/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känni päällä... Rakkaalle olisi ollut yllätyksiä edessä, mutta nyt sitten matkoja yms. perun!

Voi harmi, kuulostaapa kurjalta. :( Meillä vähemmän harrastettua joululahjoja pariskuntana joten ei tarvi noista murehtia. 

Mies muutti pois kuukausi sitten, meillä alle kouluikäiset lapset. Sopuisa ero ollut, käytiin tänään ruokakaupassa yhdessä ja huomenna hän tulee meille, laitetaan ruokaa, jaetaan lahjat ja hän lähtee omaan kotiinsa. Tulee ehkä paras joulu ikinä kun saan sitten lasten nukkumaan mentyä rauhassa katsoa jotain kivaa vanhaa elokuvaa, syödä juustoja ja ottaa ehkä lasillisen viiniä. Eikä tarvitse harrastaa "jouluseksiä". :D 

Vierailija
5/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta menen itse sinne reissuun yhden tinderläisen kanssa.

Vierailija
6/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta menen itse sinne reissuun yhden tinderläisen kanssa.

Taidatte molemmat käyttää tilannetta hyödyksi, eikö?

Sulle laastaria ja hälle matkaelämys, mutta jätätte Suomessa toisenne sitten.

Vierailija
7/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites piparipuoli?

Vierailija
8/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites piparipuoli?

Turha haaveilla tästä joulupöydästä. xD

Vierailija
9/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja en onneksi ostanut, joten nyt vaan chillisti.

Ero oli sinänsä hyvä lahja.

Vierailija
10/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on nyt useampi vuosi. Mutta vietettiin ex perheen kanssa viimeinen joulu meidän yhteisessä kämpässä.

Vierailija
11/17 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois joulukuun alussa. Ex olisi halunnut perhejoulu, mutta mitä ihmettä näyttelemään sellaista mitä ei ole.

Taisi tulla yllätyksenä että ihan itse pitää hänen joulunsa maksaa ja järjestää.

Vierailija
12/17 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, jota toivoisin jouluksi, on exältä puhelun, että tulee juhlapöytään seuraksi.

Mutta toivotan hänelle oikein hyviä juhlapyhiä sinne missä onkin! :)

Vierailija
13/17 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kaikille

Vierailija
14/17 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. 2007 me allekirjoitettiin eropaperit jouluaattona, minä imetin samalla 2 viikkoa aiemmin syntynyttä kuopustamma, mies oli jo muuttanut kotoa ja uusi tyttöystäväkin sillä oli.

Parempiakin jouluja on ollut, tuon ja muutaman seuraavan yritin jotenkin vaan selvitä. Tuosta vuoden päästä eksä tuli aattona käymään, teki ruokaa ja toi lahjoja, sitten lähti pikapikaa lentokentälle uuden tyttiksen kanssa matkustaakseen Thaimaahan.

Jäin yksin sotkun ja kolmen alle 5 v kanssa kotiini ja mietin, että ymmärrän niitä jotka tappavat itsensä ja lapsensa, olin niin poikki. Onneksi siitä selvittiin, mutta joulua en vietä enää koskaan.

Vierailija
15/17 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei lapset juuri sukunsa luo. Jäin yksin tänne isoon omakotitaloon, jota en ikinä itse edes halunnut. Mutta on aika rentouttava olo. Ei tarvitse olla vahva ja rauhallinen ja järkevä edes lapsille. Esittää mitään perhekulissia suvulle tai muillekaan. Ollut raskas vuosi tän avioliiton pelastusyritysten osalta. Neljä viikkoa eri katon alla. Nyt haluan vain levätä. Mun joulu on sitten huomenna, kun lapset tulee takaisin :)

Vierailija
16/17 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin exän lahjan toiselle kinkulle!

Vierailija
17/17 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä.