Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusioperhe ongelma, auttakaa

Oletkotilannut
23.12.2019 |

Miehellä 8v lapsi, minulla ei lapsia. Asumme yhdessä, lapsi sopii vain isänsä kanssa milloin leikki/koulukavereita kutsutaan meille kylään. Minulle ei kukaan ilmoita mitään, vaikka pyysin miestä edes ilmoittamaan minulle. Esim aina ei halua kyläilijöitä yhtäkkiä kotiin. Miten toimitte muut?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kotiryhmän perustaminen olisi hyvä, sinne voi sitten muutenkin kirjoitella kuin vain kaveriasioista, esim muistutus millon pitää viimestään oltava kotona..

Vierailija
42/43 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin kyl lasten kavereita saa tulla, mutta varmistetaan ensin että on ok. Eipä sekään kivaa ole et oletetaan että saa tulla eikä missään ilmoiteta mitään ja tadaaa... lapsi tulee kaverin kans kylään ja päivän aikana on alkanut vatsatauti perheessä. Tai vaikka muutenkin ois kipeenä niin eipä silloin jaksa ylimäärästä meteliä/huutoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin, että oletko sinä muuttanut isän ja pojan perheeseen vai he sinun luoksesi. Vai poika teille. Aina pitäisi keskustella jo etukäteen ennen muuttoa, miten tällaiset asiat hoidetaan. Tulet huomaamaan, että tuo lapsi ajaa sinun edelle vielä monessa asiassa, niin jos jo tällaisen pienen neuvoteltavissa olevan asian haluaa nostaa arvovaltataisteluksi, niin ennuste ei ole kovin hyvä. Ero on joskus ihan hyvä ratkaisu. Saako miehesi kutsua teille omia kavereitaan/sukulaisia ilman lupaasi? Entä saatko sinä pyytää ystäviäsi/sukulaisia kotiinne vai tarvitsetko mieheltä luvan? Tässäkin tulee monesti ilmi se, onko koti molempien koti, vai enemmän toisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi