Tulin kaapista äidille, ei olisi kannattanut
Tosiaan kerroin tänään siis äidille, että oon kiinnostunut ainoastaan naisista & että tyttöystäväkin löytyy. Reaktio oli huutoa, haukkumista & ovien paiskomista. Onneksi pääsen kahden päivän päästä kumppanin luokse pakoon tätä paskaa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti sanoi kauan aikaa sitten kun tulin kaapista kostoksi, että olen vahinkolapsi, eikä ole sen jälkeen ottanut yhteyttä.,
Miksi tulit kaapista kostoksi? Mistä asiasta olit kostamassa?
Miksi te kielitieteilijät jaksatte aina vinoilla joka ketjussa? Oletko muuten opettaja? Haista p, jos olet.
Kielinaisia... 👅💖
No jo oli reaktio. Olen miettinyt, että jos omat lapset tulisivat kertomaan että ovat homoja/lesboja, olisihan se alkuun järkytys, mutta ei ikinä syy rakastaa lasta yhtään sen vähempää tai jopa hylätä hänet, kuten osa vanhemmista tekee.
Joutuisinhan minä asiaa sulattelemaan, olen itse saanut hyvin kapeakatseisen kasvatuksen ja koko ikäni minulle on haukuttu homoja/lesboja/m a a h an mu ut tajia jne. Ja jos joskus tuo tilanne eteeni tulee, kerron lapselle heti että hän saa olla juuri sellainen kuin tahtoo, mutta asia tuli minulle yllätyksenä ja joudun sitä oman aikani sulattelemaan, mutta saa silti aina tulla siitä minulle puhumaan ja on silti rakas lapseni, eikä se asia miksikään muutu tai käytökseni häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Ihan liian aikaista saada sanoa ääneen, mutta muoti-ilmiöstä kyse 90% nykyajan homoilla, lesboilla, muunsukupuolisilla, trans-ihmisillä jne.Näitä vaan tuodaan esiin nykyään niin paljon jokapuolelta, että kun nuorilla teini-iässä on jotakin kypsymättömyyttä/ongelmaa/kasvukipuja oman identiteetin, muuttuvan kehon, suhteiden kanssa oman tai vastakkaisen sukupuolen kanssa, oletetaan suoraviivaisesti tyrkytyksen takia että nyt tässä sitten ollaan homo/lesbo/trans/whatever.
Jotkut varmaan ovatkin, mutta mitä väliä sillä on, jos 19-vuotias seurustelee samaa sukupuolta olevan kanssa? Eihän tämä 19-vuotias väitä seurustelevansa henkilön kanssa loppuelämäänsä. Tällä hetkellä tilanne on kuitenkin tämä. Ja jos henkilö sanoo olevansa lesbo, ei se nyt varmaan ole hirveä vaiva olla kyselemättä tältä jokos on poikaystävä hankittuna.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä ap tiesit olevasi lesbo?
Tänään klo 21:20.
Kunhan tulee onnelliseksi. En hämmästynyt kun 15-vuotiaana kertoi. Olin jo aavistellut.
T. Lesbon äiti
Vierailija kirjoitti:
No jo oli reaktio. Olen miettinyt, että jos omat lapset tulisivat kertomaan että ovat homoja/lesboja, olisihan se alkuun järkytys, mutta ei ikinä syy rakastaa lasta yhtään sen vähempää tai jopa hylätä hänet, kuten osa vanhemmista tekee.
Joutuisinhan minä asiaa sulattelemaan, olen itse saanut hyvin kapeakatseisen kasvatuksen ja koko ikäni minulle on haukuttu homoja/lesboja/m a a h an mu ut tajia jne. Ja jos joskus tuo tilanne eteeni tulee, kerron lapselle heti että hän saa olla juuri sellainen kuin tahtoo, mutta asia tuli minulle yllätyksenä ja joudun sitä oman aikani sulattelemaan, mutta saa silti aina tulla siitä minulle puhumaan ja on silti rakas lapseni, eikä se asia miksikään muutu tai käytökseni häntä kohtaan.
Homous ei siis ole tahdon asia, vaan monelle pojalle järkytys.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti sanoi kauan aikaa sitten kun tulin kaapista kostoksi, että olen vahinkolapsi, eikä ole sen jälkeen ottanut yhteyttä.,
Sehän on vain sinun onnesi, jos äitisi ei ole pitänyt yhteyttä. Noin urpon ihmisen yhteydenottoja ei yksikään tervepäinen ihminen kaipaa.
Hyvä juttu. EIköhän se äitikin siitä ajan kanssa rauhotu
mies51v
Voimia, toivottavasti pääset eroon hänestä, ellei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Ikävää. Onko taustalla uskonnollisuutta? Vai miten voi olla vuonna 2019 tuollainen reaktio? Käsittämätöntä..tsemppiä! M53
Käsittämätöntä? Ehkä äiti haluaisi lapsenlapsia
mies51v
Mieluummin ottaisin huutamista ja ovien paiskomista kuim sen mitä itse sain eli tilanteen totaalisen ignorauksen. Anna sille aikaa, voimakas reaktio johtuu usein omista ennakkoluuloista, pelosta sun hyvinvoinnin suhteen ja vääristä käsityksistä. Moni vanhempi luulee myös kasvattaneensa jitenkin väärin :/
Terveisin transsukupuolinen, monta vuotta sitten tullut kaapista mutta tilannetta ei edes huomata. Puhutaan kuin olisin vieläkin 8 ja joululahjat yms on lapsille suunnattuja. En ole ollut olemassa ulostuloni jälkeen eikä koko asiasta saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi. Ikävää. Onko taustalla uskonnollisuutta? Vai miten voi olla vuonna 2019 tuollainen reaktio? Käsittämätöntä..tsemppiä! M53
Käsittämätöntä? Ehkä äiti haluaisi lapsenlapsia
mies51v
Eipä lapsen lesbous sitä estä.
Totta kai äitiäsi harmittaa kun tytär on lepakko. Jää lapsenlapset saamatta ja pitää hävetä. Mitä sitä voi kavereille ja sukulaisille sanoa tuossa tilanteessa? Aivan, ei yhtään mitään. Olisit pysynyt kaapissa, asetit äitisi kiusalliseen asemaan.
Äiti on ollut jo vuosia tietoinen siitä ettei lapsenlapsia tule, ja kyllähän naispari voisi nykyään lapsia hankkia jos haluaisi. Eli tuskimpa johtuu tuostakaan.
Ap
Trololololoo